Blog
Megjött a féléves teljesítmény-adóról a csekk....Nem is olyan vészes.A 47-é több volt.:D Pedig ez erősebb, de az is igaz hogy ez régebbi:D:P
Vettem a vasra fehér oldalindexet, de nem lesz az olyan egyszerü ferakni mint azt ahogy én gondoltam, mivel a fém tartó fül eléggé instabil...De majd alkotunk valamit..:D Ja és egész olcsón megkaptam és nem kellett megrendelni sem mert valaki már megtette előttem csak nem ment el érte.Hát igy járt..:D
Vettem a kocsira szelepsapikat mivel ami fent volt az mind a négy keréken másmilyen volt.Ja és a lényeg hogy Alfa Romeo-s..:D Csak le ne lopják, de ha meglátom akkor eltöröm annak a kezét aki csak hozzányúl...
Elegem lett a sok várakozásból és ugy döntöttem inkább elviszem a kocsit egy hozzáértőhöz mintsem tovább idegesítsem magamat a fogyasztásomon, és azon h nem mindig húz a verda.Ezért bejelentkeztem a riglerhez motordiagnosztikára.Mint kiderült egy kábel volt csak megszakadva és egy csatlakozót kellett cserélni és máris eltünt a hiba plussz a hibakód is vele együtt.
Amire eddig hónapokat vártam az megvolt kb 1 óra alatt.Igaz nem szeretném elkiabálni de remélem már nem lesz vele semmi gond.
De mint kiderült a következő dolog ami csereérett az az index kapcsolom...:S
Persze azért ez sem volt olyan egyszerű! Kezdődött azzal, hogy vittem a gumishoz a négy nyári papucsot a szép alufelniken, hogy lehet csereberélni. Centírozás közben szól is a szerelő, hogy bizony nagy a baj mindkét első felnim meg van ütve. Egyik kicsit jobban, másik alig. Ezt így nem kéne feltenni. Meg is mutatta, és tényleg nem volt "tökéletes kör" a felni belső oldala. Pfff.... Ez egy egy szombati nap volt, mondta hétfőn kijavítja a felnit kedd reggel pedig már ki is lehet cserélni. Ok. Ma kedd reggel, ahogy megbeszéltük, el is készült a felni, ki is cserélték, mondom akkor a téli papucsokat is rakjuk el centírozva, így nem kell majd télen a tömegben még ezzel is foglalkozni. Csakhogy most meg az első gumik belső felét úgy elkoptattam, hogy kukásak lettek. Na fasza! Pedig egy nagy padkázásra emlékszem a télen, de akkor azonnal el is vittem a felnit javítani, illetve a futóművet is beállítattam. És akkor jó is volt a gép. Pont 2 hete voltam pesten, M5-ön meghajtottam a gépet és ott éreztem is hogy valami nem jó, mert nagyon remegett 160-tól fölfele a kormány. Gondoltam úgyis papucscsere és nem foglalkoztam vele. Hát itt az eredménye. Nem tudom mennyi idő alatt kopott le a gumi belső fele, de ezentúl jobban odafigyelek! Most is a csere után elvittem és újra beállítottuk a futóművet. Aztán ki a pályára, Kecskemét mellett. Szépen megy semmi remegés, még 2 kiló fölött sem. Vagyis most jóóóóó! :-))
Alufelnijavítás: 9000 Ft
Futóműbeállítás: 3500 Ft
Kidobható két első papucs: kb: 22000 Ft
:((
Na ma észrevettem, h holnap lejár a zöldkártya, így gyorsba megoldottuk a dolgot...
Persze minden érték kíváló volt... :D
Meg vannak az uj pacskerok:) Egyenlöre még a lakásban figyelnek de remélem jövöhéten a helyükön lesznek. Toyo proxes 195/55R15
A V6 2007. 12. 20. -án került hozzám, miután szegény 1.6 -ossal felborultunk és a végén Marklar kertjében végezte...
Gyors olaj és szűrő cserék, futóműbeállítás, abroncs-csere után már szaladtunk is.
2008. január közepén termosztát csere...
Tegnap feltetettem a nyári gumikat, és végre az ötlyukú felni van rajta. Már nagyon szerettem volna látni, hogy is néz ki. Sajnos a nyári gumik elég kopottak voltak, legalábbis az első kettő, így vennem kellett.