Blog
Vonatozás után elindult a 155-ös az utolsó utjára:Kismarosról Tokodra.Mindha tudta volna,olyan dinamikusan gyorsult és olyan szép ívben vette a kanyarokat és olyan gyönyörű hangja volt de nincs mit tenni,este leállítom és jövő héten megkezdődik a szétbontása.Hét hónapot volt nálam,egész pontosan 216 napot.Ezalatt 11306 kilómétert tett meg velem probléma nélkül.Az égvilágon semmi baja nem volt csak néhány apróság és mégis elbúcsúzom tőle,sajnálom,hogy ez lett a vége és szép emlék marad és emlékezni fogok rá mennyi helyre elvitte a seggemet.
Felérve csodálatos színkavalkád fogadott az őszbe való csavarodás alkalmából.Meg egy csomó ember.Mi inkább elmentünk hajtányozni egyet.Olyan szédítő sebességgel száguldoztunk,hogy nem csak a hajunk lobogott,hanem még fékeznem is kellett.Visszafelé a vonat nem kevésbé száguldott.
A peronon utaztunk beszívva az erdő illatát.
Szép napos időre virradtunk ma 11 órakor,így hát elérkezettnek láttam az időt egy kis erdei vonatozásra a Börzsönyben.Kismarosra vitt az utunk,illetve az Alfa,ahol már pöfögött a mozdony,ami sajnos nem gőzmozdony volt de azért néhány évtizedet visszaléptünk az időben,miközben csattogott a szerelvény fel Királyrét felé.
A mai napon csúnyán belefutottunk egy pompás dugóba az m0-on.Rögtön azelején beálltunk a 10 kilóméteres sorba.Mint később kiderült,csúnya baleset volt.Négyen bennégtek az autóban és teljes szélességben lezárták az autóutat.Persze mi is siettünk volna,mint mindenki de hát esélytelen volt. Szerencsére két vidám emberrel voltam,így kellemesen telt a két és fél óra az érdi lehajtóig.
A 2008-as 147 topic naptárhoz készítettem képeket a gépről a szegedi dóm előtt.
Egyúttal másik főképet is csináltam, volt többféle variáció:-)
130.000km-nél cseréltem le az olajat /Selénia Alfa Romeo 20K/+olajszűrőt
Most hetvegen megtortent az ac es vizpumpa csereje :D mintha kicsereltek volna az autot :D tok jo halk a motor, es mar ereje is van,most h nemcsak benzingozzel megy :D
regi vizpumpa annyira odavolt mar h nem csopogott hanem szabalyosan folyt belole a viz...
Majdnem 1 egész literes flaska viaszos üregvédő befújódott a két küszöbbe hétvégén, és visszaraktam a dobbetéteket is. Azt hiszem a küszöb projekt befejezettnek tekinthető, bár informácószerzés után lehet még 1 litert beleporlasztok a biztonság, no meg a rozsdamentesség kedvéért.
Ugy döntöttem hogy rakok az autóba egy első torony merevítőt. Mivel ez egy olyan dolog amit magam is letudok gyártani, nekifogtam. Egy kis festés és mehet az autóba.
Meg volt ma az eslő út (békéscsaba-Veszprém~300km) a felújított kocsival. Hari kicserélte a két 36-os Webereket két 40-es Dellorto-ra. Ég és föld. A motrot 5500-ig is forgattam (mutató szerint 170-nel hasítottam, számító táblázatom szerint ez már 185 is lehetne-fékpadon mérve), simán bírta ötödikben a pörgetést. Nagyon vaddisznó módon megy.
Ja, és az Imola váltó...NEM RECCSEN A KETTES!!! A régi váltóból az a nyünnyögő búgás jött, most egy másféle hangot hallok. Olyan versenyautós visítás. Persze lehet sokat állt, és megváltozik idővel a hangja.