Blog

>> AutóápolásFater (Norbi) // Alfa 155 1.7 TS // 2007-06-18

Az autó 99,99%-ban csak kézzel van mosva (egyszer ment gépi mosóba, után lemostam kézzel, mert a ráragadt sarat csak 60%-ban távolította el a gépi tisztítás :(

Költségem az autósampon, néhányszor 50 Ft/mosás, szivacsok (üveg felületre ill festett felületre), ablak lehúzó.

 
>> Tuning és extraFater (Norbi) // Alfa 155 1.7 TS // 2006-02-12

2006.
Egy kisebb koccanás következtében a sportos homogén megjelenés kialakításra került a festett hűtőmaszk személyében és lecserélésre került a repedt első lökhárító is (festéssel együtt). A repedt lökös a koccanás következtében kilyukasztotta a hűtőm egyik sarkát -cserélni kellett azt is. Egy elektromos kontakt hiba miatt besült a hűtőventillátor motorja, így az egész egység (kompletten, hűtőventillátorral együtt) egy 156-os alfáról került az autómba.

Nyaralás előtt a kocsira került a kresz által előírt H -betű is.

Az eljegyzésem alkalmából (Horvátország) a kedvesemtől ajándékba kaptam egy Garfieldhez hasonló macsekot a kocsi védelmére :)

A köves felverődéseket eltüntettem a látóteremből egy szélvédőcserével.

 
>> SzervizTI lliék // Alfa 156 1.9 JTD,sw // 2007-06-18

06.15-én újabb szíj és görgők, turbócső a helyén. Imárron szervízt váltva. Alfa Kontakt, Zsámbék=OK. :)
Teljesen szép hang és tökéletes gyorsulás. :)

 
>> SzervizFater (Norbi) // Alfa 155 1.7 TS // 2005-03-12

2005.
A vásárlást követően az esztergomi találkozón felkerültek az oldalsó irányjelzők fölé a kígyók és a kocsi "C" oszlopára az alfa romeo feliratok.

Enyhe "tuningot" kapott az autó, 4 felújított Speedline alufelni személyében új Pirelli P5000 gumikkal nyárra és télre egy fűthető ülőpárna személyében.

Zenei lehetőségek - motorhangja mellett - egy JVC cd-s rádió került beszerelésre

 
>> EgyébG-MANN🍀 // Alfa GT Q2 1.9 JTDm 16V // 2007-06-18

Bővült a létszám:)

 
>> EgyébG-MANN🍀 // Alfa GT Q2 1.9 JTDm 16V // 2007-06-18

Négyen:)

 
>> SzervizNyirkos // Alfa 156 Alfa Romeo 156 2.0 TS // 2007-06-18

Megvétel után az első olajcsere a tatabányai Fiat Riegler szakszervízben történt. Na, ide ne vigye senki az Alfáját. Amit lehet, azt el lehet rontani, azt el is rontják. Csak egy olajcserére vittem be, de az olajleeresztő csavart úgy megtépték, hogy megszakították a menetet a teknőben. 3-4 hónapig folyamatosan csepegett az olajam. Nem is kértem tőlük mást. A következő utam a zöldkártyáztatásra vezetett, ahonnan elhajtottak, mert nagyon rossz értékei voltak szegény autónak. Egy Amorés cartárstól vettem baráti áron egy gyári Bosch lambdaszondát. Szerencsére nem volt nehéz kicserélni a régit, és másnap már rohantam is vissza egy új mérésre zöldkártya ügyben. Az értékek egyből kiválóak lettek, és meg is kaptam, még utoljára 2 évre. Ide venném a következő hónapban történő műszaki vizsgát is. Az összes probléma, egy pont a vizsga napja előtti bal első helyzetjelző kiégése volt. Szerencsére még ezt is sikerült a Bosch szervízben vennem, és bevarázsolnom a helyére. Ők vitték el az autót is, mert dolgoznom kellett, de hiba nélkül átment a KPM-es műszakin...

5l Selénia 20K for Alfa Romeo motorolaj: 15.500
Olajszűrő: 3.200
Olajcsere munkadíja: 7.000
Bosch lambdaszonda: 25.000
Helyzetjelző égő: 1.100
Zöldkártya: 7.000
Műszaki vizsga: 9.000

 
>> EgyébEdyboy // Alfa 155 1.8TS8V // 2007-06-17

Miután kicserélődött a derék fékolaj és ki lett próbálva fékezésileg blokkolva,azután Yoyo barátommal,aki elvégezte a műveletet,köszönet neki,szóval azután itt álltunk meg megvitatván az olajcsere rejtelmeit hosszan elemezve,és persze a világ dolgait is megbeszéltük:

>> SzervizEdyboy // Alfa 155 1.8TS8V // 2007-06-17

Selénia rally-n 0-ra minősített fékolajnak cseréje megérett mostanra.Csodálatos változás történt a fékezés,mint olyan eseménykor,miszerint kurva jó lett a fék.

>> Tuning és extraNyirkos // Alfa 156 Alfa Romeo 156 2.0 TS // 2007-06-17

A régi gyári 15"-os tojástartós felnik nem igazán tetszettek. Nem rosszak, de 15"-ban nem az igaziak. Főleg ültetés után látszott, hogy nagyobb kell ide. 17"-ban szerettem volna venni gyári felniket. A GTA felni volt az, ami nagyon tetszett, de ritka belőle az eladó. Rendelni lehet újat a szervízben 75.000 forint/darab áron. Sajnos ennyi pénzem nem volt rá, és mivel magyarország igen drága felniügyben, maradt az Ebay. Ott láttam meg a limitált szériás fehér 17"-os Speedline felniket. Egy ismerős segítségével szerencsére meg is nyertem a licitet, és 1 héten belül már nálam volt a felni. Nem újak, de szép szép állapotban vannak, és nem ütnek. Gumik voltak már hozzá 1 hetet futottak előtte. Bár nem 215/45/17, hanem 225/45/17, de azért nem vészes, és nem ér bele a sárvédőívbe sem. Ja, és ha már újak a felnik, kapott Alfa Romeo-s szelepsapkákat is, és hogy ne lógjon ki a rendszámtáblakeret sem, az is Alfa Amorés lett.

4x 17" Speedline felni: 126.000
Szerelés: 4.000
Alfa Amore rendszámtáblakeret: 800
Alfa szelepsapka: 600