Blog
Az autó azóta is hibamentesen működik, 10.000 km után kapja a friss olajat (Selenia Racing), és 20.000 km-ként pedig levegőszürő, pollenszürő kombót.
33.000 km-nél fékbetét cseréltünk, gyári került a gyári helyére.:)
35.000 km-nél került sor a hűtőfolyadék (Paraflu Up), fékfolyadék cseréjére. (Tutela DOT 5)
Luigiék jó munkát végeztek a hátsó féknyergeken, ugyanis a piros helyett szép bordóra sikerült a színkeverés. Így azok újra fényezésre kerültek, és most sikerült a rosso.:)
Rövid együttlét után minket is utolért a GTA-k típushibája. A váltó 26.615 km után felmondta a szolgálatot, a diferenciálmű hibája miatt, és jókora lyukat ütött a váltóházon. Természtesen a garancia működött, rövid trélerezés után a győri Riegler szervíze 4 nap alatt megoldotta, kapott a gép fincsi új váltót ami azóta is probléma mentes. Kopp-kopp
Ezen a héten remélem már rá ér a szerelő és egy kis olaj csere persze ebbe beletartozik a szervó fék és a váltó olaj csere is.... stb
A km óra is javításra kerül remélem megtudja szerkezteni :-D
A kuplung és kipuffanó rendszer is fel lesz újítva!!!
Ja és a szűrökről nem is beszélve!!!!
Az autóval együtt jött vasfelni, 4 éppenhogy jó gumi és 4 dísztárcsa amiből 2 törött volt. :)
2006/10/29 Vettem 4 dísztárcsát 6k ért. Figyelmetlen voltam, nem vettem észre hogy pereme van így hozzáér a gumihoz, az első keréken így forog alapból. Illetve annyira passzentos hogy egyet sikerült ebből is eltörni :) Hátul azért nokedlival elment egy telet :)
2007/05/11 Vettem egy újabb szett dísztárcsát Thomika kollégától. Ezek erősen használtak és koszosak (voltak), de pont olyan mint amilyen a gyári. 6k
(Több garnitúrát nem tervezek beszerezni :D )
2006/03/31 Egomi találkozó előtt felkerültek a vancsi új papucsok felnivel :) Alutech 15" + Pirelli P5000 195/50 R15 82V
2005 késő ősz 4db Téli papucs vasfelnire Kleber gyári méretben 185/60 R14 (~40.000Ft)
2006/01/29 Kiszúrták a bal első kerekemet
2006/02/04 Sikerült beszerezni egy ugyan olyan mintájú gumit (12.500Ft)
Első olajcsere 2005/09/03 - 66.959Km
Agip Szintetikus olaj 10W40 + Olajszűrő, légszűrő
Hosszas vívodás után sikerült hozzájutnom a gyönyörűséghez. A győri Rieglernél vásároltam, és hagytam ott náluk cserébe a fekete 147-est és némi készpénzt.:)))
80.000k szervíz után ami 79k nál sikerült :) a vezmód javítószett vagy nem volt jó vagy nem lett megfelelően belepakolva mert az eddigi dizeles hangzást indításkori IFA zörgés váltotta fel :) Úgyhogy Vezmódcserére szántam el magam. Beszereztem a vezmódot a Fiat nál volt 39k más állítólag olcsóbb helyeken 50k körüli összegekkel riogattak. Pesten lett volna olcsóbban is, de úgy volt, hogy gyöngyösön lesz szervizelve botiga mesternél, de annyira tele voltak melóval, hogy majdnem 1 hónapot kelett volna rá várnom. Így Elvittem Pestre a DCS hez. Itt bekerült az új vezmód, új vezérműszíj, új feszítő görgők, sajna új csapágy is kelett + olaj (selenia 20K) , olajszűrő, szelepfedél tömítés. Ez pedig 78k -ba fájt :) Nem volt olcsó de gyorsan és jól dolgoztak... Azóta legalább tudom hogy mi van az autóban :)
81200km