Blog
2006.10.04.
Az autó meg volt húzva a bal hátsó sárvédőnél meg körbe a lökhárító mind a négy sarka. Elvittem szfvár legjobb pingácához, aki még olcsó is :))
lefestette plusz át is polírozta az egészet.
Elhoztam a festőtől.... apám mint ha gyári lenne :)))
Most következik a sötétítés....
Még csak következik, de a fehér index már fennt van...
Ami cserélve lett a vásárlást követő 2 héten belül:
- Vezérműszíj, görgők, vízpumpa (nem is gondoltam hogy ilyen olcsó), gyári
- Összes olaj (motor, váltó, szervó, fék), gyári Selenia WRD
Novemberben:
- Első tárcsák ATE + betét Textar..
- Hátsó tárcsák ATE+ betét...Textar
No. Letesztelem ezt a blog dolgot. Az alapelv az lesz, hogy minden autó jelen állapota a bekerülési érték, nincs visszamenőleges adatfeltöltögetés, ami mostantól előjön az be lesz irogatva.
A május 22.-i nagy zuhé után vettem észre hogy a jobb oldali hátsó rendszámtáblavilágítás kiégett. Egy napra rá megálltam egy útbaeső benzinkúton, és 99 HUF ellenében beruháztam egy vadonat új izzóra.
Olajcsere,piritó gyertya csere,gázolaj szürő csere házzal együtt,direktszürő csere,szerintem cserés az olaj hütő is,de gondolkodom egy teljes motor renováláson!!
Vásárláskor nyáron nem volt szembe ötlő, hogy a termosztát nem jó...
Aztán jött az ősz, a hidegebb időszakok és a fogyasztás emelkedni kezdett, illetve autópályán alig volt 40 fok felett a hőfokmérő. A gyárinak horror ára volt, az utángyártott meg pont úgy nézett ki, még a csomagolása is, úgyhogy utángyártott lett bele.
Köszönjük a rendezőknek ezt a csodás kis szombatot. Szép helyeken autókáztunk, jó volt a szervezés, bár volt némi félreérthető feladat, de majd a rutin.
Sajna a navim otthon hagyta a mega-fényképezőjét és a szép képek lemaradnak.
Illetve sajna a baranyás maticka sem készült el, de köszönjük Szaszának a mecsekaljai igen.
Jelenleg ami felni fent van kb 3 éve vannak fent. Szép szép, de tök jó tisztítani:) a sok kis kör miatt.
Yokok később kerültek fel. Istenkirályság . Fantörpikus úttartást biztósít. Abaliget felől hazafelé "benéztem" a Mecsekben egy kanyart, fák meg se szólalt, sőt ívből se vesztettem. Sokszor beabáltam már emiatt a 6-n a Mecsekbe pár autót. Mellettem meg nyikorognak csak a nagykanyarba.
Viszont esőbe vigyázni kell vízráfutásnál + előzésnél.
Összeségében 5ből 4.
Pio fejet 2005 tavaszán szereltem be. Nem tudtam nyugtom maradni, így rögtön egy Sony láda és egy Blau erősítő is fekerült, szépen csökkentve a helyet a puttonyba. Szakszerűen és gyönyörű munkát végeztek Szekszárdon.
Momo váltót most 2007 telén szereztem be, régóta szemeztem vele, F16 Evo. Nagyon nagyon megéri a lovét és iszonyat jó használni.
Megpróbálkozom vele, hisz az előző autómról is írtam igaz csupán magamnak, hogy mikor mit alakítottam rajta. Na ezen sokmindent nem fogok fúrni faragni, ez nem arra van. Nem az olajban tapicskolásról és a különböző tipusidegen alkatrészek furmányos felhasználásáról szól ez. Arra ott volt (illetve még van) a szép zöld Wartburgom. Na abban gyári alkatrész nincs az tuti. Ebben csak az lesz.
Hogy teljes legyen a kép, volt egy Fabiánk is még alig több, mint egy hónapja. 2 évig használtam, soha semmi baja nem volt, csak az, hogy gyűlöltem. Minden apró megbízható katonás és rezzenéstelen porcikáját. Úgyhogy meghírdettem és lőn, jött egy Úr és megvette. Piaci ár fölött 2kilóval. Amen. Hozzátettem még kettőt és belevágtam abba, amitől legtöbben óvva intettek. Olasz autó! Alfa Romeo!
Most mondjam? 2000km után rajongok minden apró mediterrán fílinget árasztó porcikájáért.
És turbo motor...mint technika őrültet egyszerűen lenyűgöz a fütyörészés amit lehúzott ablaknál a turbo hallat. Egye fene dízel... Mindíg esküdöztem, hogy nekem sose lesz. És lett. És jó!