Blog
2007.03. - Cserélve: 2db ékszíj, hűtőradiátor alsó kereszttartó (fém csővel együtt), venti hőkapcsoló, radiátor maradt, mert jó állapotban van csak kicsit javítani kellett. Kipu heggesztés, tömítés csere.
2007.02. - Csere: Első lengéscsillapítók (Cofap), thx for Marklar155 :D, Jobb első kerékcsapágy.
2007.01. - Csere: gyújtókábelszett csere (CHAMPION), első féktárcsa (BREMBO) és fékbetét (TEXTAR).
2006.12 - Cserélve a balos féltg szimering, két toronycsapágy, jobbos toronyszilent, balos lengőkar, féltengely gumiharangok és kiderült, h a lengéscsillapító kaki, azért nem jó a kerékösszetartás
2007. május 19-én került sor az év egyik legérdekesebb találkozójára a Selénia rallyra. Nem volt kérdés, hogy ott-e a helyünk.
A feladatok és az útvonal nem volt könnyű, de ennek ellenére sikerült a 2. helyezést megszerezni.
1. olajcsere ~ 140e km
2. kipufogó foltozás
3. olajszűrő
Hátra, műbizonylattal, normális átláthatósággal.
Munka: Bzoli
Eredmény: nem vakítanak el a kötsögök akik nem tudják beállítani a lámpájukat...
Beszerzési forrás újszerű állapotban RB cartárstól.
Borbet LS 7x16coll
Pirelli PZero Nero 195/45 R16 FR gummák
Gyönyörű
Munka: Tiby
Elegem volt a gyári gagyi-invázióból: műbőr elhúzható, műanyag elemeket végigkarcoló, csúnyaszínű "kapatartó" helyett rendes fekete anyag lett instalálva, 3részre hajtva lehet a csomaghoz hozzáférni.
Alsó kárpit cseréje a kalaptartóval megegyező faanyagból- külön nyitható rész az AC pumpához, alvázszámhoz és természetesen a pótkerékhez.
Erősítő jobb oldalfalba-rejtése, beburkolása; GEORGE-tól vásárolt mélynyomó formai átalakulása, beborítása után.
Kösz Tiby bácsi:)
PS: a képen még a régi ződ ülések látszanak