Blog

>> Tuning és extraCacho // Alfa 156 Gt V6 3.0 24v // 2007-05-30

Elődöntő futam, Accord Type-R ellen. Szoros volt, de megvolt.

 
>> Tuning és extraCacho // Alfa 156 Gt V6 3.0 24v // 2007-05-30

Nem sok híja volt :DDD

 
>> Tuning és extraBuksi // Alfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2006-03-25

Mszabika-tól vettem egy direktszűrőt (3.000,-), gondoltam én is kipróbálom! Viszont először kellett a szűrő és a LMM közé egy csövet aplikálni! Igazából nem nagyon akartam ezért pénzt kiadni, így hát maradt a "csináld magad" verzió! Egyik ismerősömmel nekiláttunk és 2"-os csőből "faragtunk" egyet! De ahol a szűrő a csőhoz csatlakozik, ott egy szélesebb részt kellett kialakítani, mert a szűrő csatlakozása 70mm átmérőjű! Megoldva! Aztán felszereltem, és az a hang... vááááááááááá... teljesen libabőrös lettem! Isteni hangja van! :-))
Aztán ezt a szűrőt lecseréltem egy SIMOTA-ra, amit Willy-től szereztem (2.000,-)! Még mindig nagyon jó hangja van! Imádom! :-)))


Közben már eladva!

 
>> Tuning és extraCacho // Alfa 156 Gt V6 3.0 24v // 2007-05-30

Én mondtam neki, hogy használjon nitrót :D

 
>> SzervizBuksi // Alfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2005-07-20

Katalizátor (25.000,-) és mindkét kuplung munkahenger cseréje! A katalizátor belseje teljesen szét volt hullva! Az egyik munkahengert meg vissza kellett vinnem az autósboltba, mert nem jót adtak! Nem olyan volt a felfogatása, mint amilyen kellett volna! :-(( Pedig alvázszám alapján rendelték meg!

 
>> EgyébWarbiRunner (Gyuri) // Alfa 146 1.9 JTD // 2007-05-30

A futómű-fék-motor kombó jelesre vizsgázott Füzesabony-Eger közt a hegyi kanyargóson fölfelé. Haverék a Mareával mentek elöl, diktálták a tempót. Hallottam hogy üvöltözik előttem a kis 1.6-os, nem is ment rosszul, de valahogy ez az egész az Alfában nyugdíjas menetnek érződött. Lényegében 4-5 ben végiggurultam mögöttük, rengeteg tartalék volt még a futóműben és a fékekben is. Elég brutálisan kell ahhoz menni, hogy legyen egy kis zabszem effektus.

 
>> Autóápolásmesa // Alfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2007-05-30

Kipróbáltam 2 esőzés között a legújabb nano tehcnológiás szert a kocsim gépháztetejének 10%-án... A képek önmagukért beszélnek !!!
Ahol kezelve lett, ott apró szemekbe összeszalad a víz a felületen.


(na jó, bevallom sima polírozás :P Ennyit az ámításról, nano bizgerentyűkről :D)

>> EgyébWarbiRunner (Gyuri) // Alfa 146 1.9 JTD // 2007-05-30

Hétvégén voltunk fenn Szilvásváradon bringázni egyet (szilvásvárad maraton, rövid táv). Hát mit mondjak ez az élet... Haverék egy Mareával én az Alfával; felcsavartunk a hegyek közé, csomagtartóból kétkerekűt ki, fék, váltó pöpecre beállít, aztán irány a felhők közé.
Nyakig sárosan értünk vissza, az adrenalin csurgott a fülünkön, brutál jó lejtő volt a pálya utolsó néhány kilométere. Híg sár, szuttyogósra taposott kanyarívek, mindenfelé kiálló kövek és körülöttünk csendben susogták a fák...hogy lassíts b*meg családod van!

 

Ma este 2xer is meg bolondult a tankban a jelző!!! 20 perc alatt telivolt a tankom, majd 3/4-ig, kifogy va, majd félig!!! Sőt 1/4-ig és újra Tele!!!! Pedig félig van a tankom ezt tudom!!!!!

 
>> EgyébGergő // Alfa 164 Super V6 TB // 2007-05-30

igen aztán itt van még ez is...
tényleg nem szeretnék nagyon elrugaszkodni a dolgoktól, de azt gondolom ezt akkor is le fogom írni ha fene fenét eszik is
persze kocsikról lesz szó
kocsik és New York

egyértelműen úgy éreztem mindenképp felállíthatok egy általános szabályt: NYC-ben legtöbb a japán kocsi.
aztán van még egy pár japán kocsi utána pedig rengeteg német kocsi meg aztán még svéd kocsi is
aztán nagyjából az amerikai autók.
persze szigorúan ragaszkodva a tényekhez, amit egyáltalán tényleg semmilyen hivatalos adattal vagy statisztikai cuccal sem tudok alátámasztani vagy megerősíteni; de egy fontos jelmondatot mindvégig a szemem előtt tartottam mégpedig: "a csoda mellett nézd a kocsikat is, és fényképezd!"
nem hiszem hogy az lenne a legegyszerűbb ha most azt a rengeteg márkát, típust elkezdeném sorolni...mert nagyon sokféle van..
inkább az a teória vagy nem is tudom, mi lehet ez pontosan mely szerint az amerikaiak nem tudnak vezetni már az első napokban megdőlt...igen persze ilyenkor korrigálnom is kell magam mert én 'csak' New York-ot láttam
teljesen jól és kellően dinamikusan közlekednek...egy kegyetlen szokás azért vegyül ebbe az idillikus képbe, mégpedig az örökös és állandó dudálás
egyszerűen mindig mindenki dudál.
már akkor elkezdenek dudálni amikor még nem történt semmi de akár történhetett is volna valami; ezért aztán meg kell nyomni a dudát hogy semmiképp se feledkezzenek el arról hogy élnek, lélegeznek, meg minden.
csend nem létező fogalom...

közlekedni kényelemben lehet nagy motorral, automata váltóval...csak így éri meg csak így szabad csak így lehet létjogosultsága a gallononkénti elkért 3 dollárnak...annak ellenére terjed a kisebbre való törekvés, hogy igenis létezik amerikai konzervativizmus; legalább is az autók területén mindenképp
mindig lesznek amerikaiak akik amerikai kocsit fognak venni
nekem egy kedvencem már van
egy Cadillac Fleetwood Brougham játszik

de persze csakis amerikában