Blog
Fényezve lett a tető, a csomagtartó és az ajtók feletti rész mindkét oldalt mert már csúnyán lakkhibásak voltak.
Kapott egy Vadi új szélvédőt.
Felkerült a Zender szárny is végre.Teljes a kép.
Volt mit összelegozni,de most már kész.
Cserélve a bal hátsó ablakemelő szerkezet Vadi újra.
Kuplung, lendkerék, szívósor, vízpumpa, vezérműszíj készlet.... és még néhány apróság
164600km
Ma 29 éve gördült ki a gyárból... az idei szülinapja nem igazán úgy alakult, ahogy szerettem volna.
Valami üzemanyag ellátási probléma van, aminek az okára eddig nem sikerült rájönni. A benzinszivattyú házában el volt repedve egy benzincső, de ha már ki lett szerelve lecseréltem egy új (bontott) kosárra és egy új üzemanyag szivattyúra. Összerakás után azonnal indult, nagyon örültem.
Aztán újra nem indult 😭 A hibajelenség ugyanaz, mint előtte volt. Mintha nem kapna üzemanyagot.
Ha esetleg valakinek van ötlete, szóljon. A garázsból nem tudom felhozni, mert azon a meredek, éles kanyaros lejárón képtelenség felvontatni. Csak a garázsban lehet szerelni, megnézni.
Már csak a reflektorban nem volt LED, ezt most pótoltam. A mérete és kialakítása 1:1 a sima halogén ízzóé.
Olajcsere+szűrők cseréje megtörtént.(Levegő,pollen,ü.a)
Km:323500
160 ezernél már bejelzett az egyik lambdaszonda, ezért cserélve lett mind a négy. A Bárdinak sikerült rosszat adnia az elsőkből (159-eshez való Bosch-t), aztán becserélték valami olaszra, amiből mindkettő rossz volt. Aztán végül egy másik szerelő megcsinálta és gyári Bosch ment bele.
Egy hete már felkészítettem egy nagy túrára, de a csillagok nem állnak a megfelelő helyen még.
Most csak Kecskemét-Izsák-Kecskemét.
~50km
Nem lehet megunni. Egyszerűen nagyszerű. A legőszintébb vigyor az ábrázatomon. Van ennél jobb autó?
Nagy nap volt. Elhatároztam, hogy munka után kerülővel megyek haza. Kecskemét-Jakabszállás-Orgovány-Izsák-Kecskemét.
Emlékezetes, ahogy Jakabszállás utáni első derékszögű kanyar előtt gázfröccsökkel visszagangolgattam 6-5-4-3-2 egy határozottabb fékezés közben. Kutyajó hangja van!
~70km
(Utána lehetőségem volt és kiástam a kis GTV-t is egy kanyarra.)
Ez a típusú gyári felni tetszik a legjobban, legalábbis a 17-es méretben.
19-es Ti-nek ugye pápá-t intettünk.
Mivel nem találtam a 166 csoportba kiírtam, hogy vennék. Többen írtak, egy sráccal hamar megegyeztem. Elhozta Veszprémig. Mire odaért valahogy nem egészen olyan volt , mint amit megbeszéltünk. /Borzasztó állapotúak voltak a gumik/ Ezt a matek részének csökkentésével kompenzáltuk. Jó, hogy személyesen vettem át…
A felnik egyébként karc és padkamentesek, aránylag friss porfestés van rajta.
Ez szerintem elég ronda,(nagyszemcsés ezüst túlságosan csillog) Meg a porfestés minősége nem versenyezhet egy lakkozott felülettel. Legalábbis esztétikában :) így ha időmilliomos leszek, átfényezem normálisan.
Egyébként egy vadi ujan vásárolt, gyári 166 facelift felni volt rajta, téli gumikkal, azt meghagyom télinek, mert amúgy nem különösebben tetszik.