Blog
Az volt a terv mára, hogy kicserélem a g-szemeket, és elviszem a két hátsó kereket a gumishoz. Ebből az teljesült, hogy a bal hátsó g-szemet kicseréltem. Über szo.ás, ha az embernek nincsen normális présgépe. Nekiálltam, ahogy a normál szilenteknél szoktam, menetes szár, meg megfelelő méretű krovafejek. Amibe kifele próbáltam nyomni, 42-es, és amivel ki az 30-as. Ez volt picivel 40mm átmérő alatt. Picit megindult, de nem igazán akart jönni kifele. Közben már apukám is jött segíteni (innen is köszönet érte :) ) A vége az lett, hogy a közepét kinyomtam, 17-es fejjel, és két helyen be lett fűrészelve, így a meggyengítés után már aránylag könnyen kijött... Visszafelé se volt leányálom, próbáltuk hűteni fagyasztó szprével a g-szemet, és melegíteni a lengőkart, de így is brutál nyomás kellett a bepréseléséhez "satuban". A visszaszerelés már nem olyan bonyolult, csak akna nélkül, kicsit körülményes tehermentesítés alatt lehúzni a csavarjait...
Közben felfedesztem, hogy a két hátsó kipufogó dob között, a cső olyan mint a szita...
Nyári gumi vissza
180.500km
Ma megejtettem az olajcserét. Mintha egy kissé szórná az olajat. Idővel lemosom a motorteret, hogy ki lehessen deríteni, honan a szivárgás. Érdekes, hogy milyen rövidke leeresztó csavarja van. Alátétből korábban a 147-hez rendeltem többet is, de ott nem ilyen nagy átmérőjű a csavar. kettő rézalátéttel volt szerelve, ezekkel is raktam vissza.
Újabb tízezer km.-t tudtunk le a kis Juliskával, meg is kapta ami neki jár, Selenia 5W40 Star Pure Energy motorolajat, levegő, olaj és pollenszűrőt. Előírásnak megfelelően került bele négy új NGK gyújtógyertya. A sort a szokásos klíma fertőtlenítés zárta. (33700km.)
Újabb 2 év műszaki. Újabb 2 év nyugi. :-)
km állás: 196.586km
~156.600 km
A téliekbe most kb. 4000 km került, összesen ~22.800 km van bennük.
A nyáriak ~29.400 km-el kezdik a szezont.
Első szezonjukban 3817 km-t futottak a tavaly vásárolt Hankook gumik.
A cserét a szokásos helyen, a 60i gumiszervizben végezték, mentek vissza a nyári Contik.
Km: 146.400
Alaposabban kitakarítottam a csomagteret, még az izmokat is kivettem, át törölgettem. Érdekes, hogy az index is a két szálas izzó megy, mint a féklámpa/helyzetjelző.
A motorháztető belsejét is át törölgettem és leporszívóztam.
Mecsek meg kiélvezte a helyzetet :-)