Blog
Az eddig összegyűjtött kiegészítőkből és az eddig használt olajhűtőből némi lemez hozzáadásával építettem egy új tartót és felszereltem kb oda ahol a GTA-n is van. Már csak a levegő rávezetést kell megoldani a lökhárítóból.
A garázsból kiállva, pakolűás közben járó motornál egy tompa puffanást hallottam. Felfigyeltem rá, de nem tulajdonítottam neki nagyobb jelentőséget. Gondoltam ki állok az autóval a hídra. Ekkor vettem észre, hogy nem megy a szervókormány, illetve nincs töltés. Motorháztatőt felnyitva tapasztaltam, hogy a hosszbordás szíj görgőjének csavarja eltörött. A szíjnak nem lett baja. Cserélve lett a görgő és annak csavarja, mivel már viseltes volt a szíjfeszítő, így az is egyuttal csere, mindegyik SKF lett, illetve kapott egy új Continental szíjat is, a régi pedig be került a fiókba tartalékba.
A "szokásos" kiskör volt a szezonnyitó:
Szigliget - Tihany (itt nyitottunk) - Füred - Balatonvilágos (Panoráma kilátó) - Siófok - Szántód (ÚJ komp van!) - Tihany - Zánka (itt zártunk) - Badacsony
A kilátótól Siófokig a part legalsó útján mentünk, közvetlenül a villasor előtt. Egy más világ.
Ma 320 km-t mentünk.
A fedélzeti kamera megunta a telet és nem hajlandó működni. Először kártyahibát írt, majd miután azt formáztam már memóriahibára panaszkodott.
Lehet hogy kell egy új?
Elérkezett az akku csere is. Párszor lemerült, főleg a télen. Töltögettem, aztán meguntam. Vettem egy újat. Ahogy a 155-be, ebbe is magyar akksi került a Jász-Plasztiktól. 77Ah és 730A. Remélem sokáig bírni fogja. :-)
Kmét-Izsák-Orgovány-Jakabszállás-Kmét
69km
Ment ahogy kell menjen, nem lehet megunni.
Azok a derékszögű kanyarok..
Az autót vadi új szélvédővel vettem, de a regisztrációs matricát nem cserélték, és elég csúnyácska volt, gondoltam ,hogy átírásnál rendelek is egy újat.
Eredetvizsgán szóltak is érte, úgyhogy az esztétikán kívül is kellett cserélni :)
Megrendeltem, de ezt nem küldik ki, úgyhogy érte mentem. Felkerült.
A hátsó lámpák a 166 betegségben szenvednek. Mattulnak, és picit el is kezdett anyagában repedezni. Becsiszoltam, műanyag alapozó után 2k lakkot kapott 3rétegben.
Pici fekete bázist raktam a lakkba, minimális sötétítést elérve.
Így vélhetően nem fog tovább repedni (ezért lett lakkozva, nem csak polírozva, illetve sok repedést el is fedett), és nagyon szép fényes lett.
A lámpákban kicseréltem a tolató izzót simára, a kínai ledet dobtam a francba, alig világítottak. A rendszám felett egy ledcsík volt felragasztva tolató lámpa kiegészítése gyanánt. Na most fekete ablakok mellett ez is halottnak a csók, illetve olyan borzasztóan gagyi volt ,hogy kivágtam a kukába.