Blog
Eljött az idő, amikor már nem lehetett tovább húzni a téli kerekek felrakását. Nem szép... csúnya kerekek egy meseszép autón.
Tervben volt, egy elfekvőben lévő Speedline felnigarnitúrám felújítása és befogása téli felninek, de más egyéb dolgok közbeszóltak.

Lekerültek a kerekek, hogy bármikor el tudjam vinni a gumishoz ha ráér.
Az udvar új lakója komoly érdeklődést mutatott :-)






Első olajcsere
- Selenia Digitek P.E. 0W-30
Ma felkerültek a téli kerekek:
- 18" könnyűfém keréktárcsák (Sport)
- 225/45 R18 95V XL FR Continental WinterContact TS850P
- TPMS szenzor
km: 10.550


Csütörtök este valami szétment az önindítóban. Csúnya fémes hangja lett. Ma idő került rá, és az önindító cserélve egy bontott darabra. Király lett ismét... A kiszedett meg megy a polcra, hogy ha kell akkor majd fel lesz újítva szakember által.


Hátulra is felkerült a "facelift"-es embléma. Köszönet érte Bálint Andrásnak. Természetesen itt a "kötelező" csoportkép is.


Ma megkezdtük a téli álmot: 78.164 km
69.652 km-el kezdtük az idei szezont, ami így 8.515 km-es volt.
Kiemelkedő eseményei voltak az idei szezonnak hogy sikerült felújítani a motort és újra eljutottunk a Mont Blanc-ra :-)
Szóval akku kiugrott, C-TEK rákapcsolva, kondícionálás indul.
A kocsit felbakoltam hogy a kerekeket le tudjam venni.





- tankolások száma: 20 (ebből egy a vételkori teletank)
- km óra állás: 10.177 km
- életkor: 81 nap
- össz. menetidő: 145,81 óra (6,08 nap!)
- átlagsebesség: 70 km/ó
- tankolt üzemanyag: 808,64 liter, ebből 55,69 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 7,40 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 30,32 Ft/km
- átlagos napi futás: 126,64 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,50 %
Felkerültek a téli gumik. Elsőre nagyon jónak tűnik.
Kilométeróra állás: 240400 km
A téli álomra készülve ma beépítettem a CTEK töltő gyorscsatlakozóját. Gondolkoztam, hogy hol legyen a kábel: a motortérben, az utastérben, vagy a csomagtartóban? Végül a leginkább kézenfekvő megoldásként a betápot az erősítő nagyáramú csatakozóihoz vittem, innen egy 60A-es biztosítékon kereszül meg a delej az akkuhoz. Maga a betápkábel pedig egy 10A-es késes biztosítékkal van védve közvetlenül az erősítőnél, arra az esetre ha valahol a kárpitozás alatt letestelne a pozitív szál. A felcsavart kábelt tépőzáras kábelrendezővel a Fix'n'Go melletti kis rekeszben el tudom rejteni, télire pedig kivezetve akár lecsukott csomagtartóval is töltésen lehet az autó. Remélem, hogy a gyári új akksi amit az autó vételekor kaptam ilyen módon legalább 5 évig nem fog panaszkodni.

