Blog
Eljött ez a pillanat is, kiállítóként vettem részt az AMTS-en. Nagy volt az öröm, fél év alatt 2 beteljesült álom az ilyen talikat illetően. Rohanás volt az eseményt megelőző 2 hét. Nagyon nehezen, de sikerült 4C szettet vásárolnom, lefújnom, gumit szereznem rá, a kis Deadpoolt összerakni a találkozóra (mellesleg elég nagy sikere volt). Elindultam tehát 03.22-én reggel 5 óra előtt, hogy elérjem a miskolci találkát. Természetesen az autó úgy gondolta, hogy nem. A külső csukló lecsúszott a féltengelyről, így nagyon erősen vergődött a kocsi. Pár száz méter után megfordultam, majd vissza a garázsba. Kocsi fel, féltengely ki, majd össze majd vissza a kocsi alá. Ezzel a művelettel 40 percet vesztettem. Összeraktam az autót, átöltöztem... beültem a kocsiba, erre puff.... ügyesen letolattam a garázs falát. Csodálatos, indulok AMTS-re és rosszabb vagyok, mint egy kezdő sofőr. Egy kis maradék színt rákentem ecsettel, majd repültem BP felé. Izgalmas út volt. Nem tetszik a hajtásnak ez a hasmagasság. Jól fog jönni a BC Racing a TA helyére.Óvatosan felértem pestre, megmostuk az autókat, majd jött a parkolás. Elfoglaltuk a pavilonban a helyünket, felhúztuk a standot, indult a buli. Kemény napok voltak, a többiek jobban bírják a strapát, mint én :D Egy cartárs csinált egy jó matricát a sérülésre, expressz sebességgel. Rengetegen voltak hétvégén szétnézni. Örültem, hogy az én kicsi kocsimat is sokan fotózták, nézegették. Sok ismerőssel sikerült összefutni, bár azt hiszem volt egy kis csúszás a fejemben! :D


Bár az előző tulaj 8000km-rel ezelőtt cserélt olajat, mégis hogy nyugodt legyen a lelkiismeretem tervbe vettem egy cserét szűrőkkel együtt. Sajnos 2. utunkon megadta magát a termosztát, 80-85 foknál (műszer szerint) nem akart fentebb menni a hűtőfolyadék hőmérséklete, így az olajcsere mellett annak a cseréjét is meg kellett ejteni. A forumokon olvasott szervíztapasztalatok alapján 2 szervíz jöhetett szóba: Szamosiék és a Csörgő autószervíz. Végül Csöri mellett döntöttem, amit egyáltalán nem bántam meg és ezúton is ajánlom mindenkinek, aki a legjobb kezekben szeretné tudni az autóját. Hazafelé tettem egy kis kitérőt Tihany fele, majd vissza Budapest, majd este Eger, ahol garázsban várjuk a jó időt.

Ma elvittem Maglódra a vasat ahonnan vettem az új gumikat mert 130 túl felfele remegett a kormány.. Rossz volt a centír ingyen kijavították és ha már ott voltam beállítottuk a futóművet és a fényszórókat.
Megtörtént a vezérléscsere (az előzőbe elvileg 40ezer km volt, de biztosra mentem inkább, és nem is ártott a dolog, mert a hosszbordás feszítője elég csúnyán lógott.
Tehát cserélve lett a komplett vezérlés és hosszbordás szett, egyúttal egy időszakos szervizet is megcsináltunk.
Alkatrészek:
Hosszbordás szíj és feszítők/görgői
Vezérműszíj és feszítők/görgők
5L Selénia Racing 10W60
Olajszűrő
Levegőszűrő
Aktív szenes pollenszűrő
Km óra állása: ~180.000
Nem jött be a feltöltés. Akkumulátor csere. Egy Baren akksit kapott.
Pár dolgot össze írok, csak h legyen min szörnyülködni....
2017.11.30:
Króm tükrök:15.000
2018. 2.
Ti felnik + új SAVA UHP 2 nyári:182.000
a tavaszi beköszöntével a szükséges olaj és szűrőcseréket elvégeztettem 204606 kmóra állásnál
Selénia WR 5W-40, motorolajszűrő, üzemanyagszűrő, pollenszűrő, levegőszűrő cserélve
