Blog
Azt hiszem végre tényleg kitavaszodik.A nyári felnijeimet lefújattam egy fényezővel.Örült nagyon az ötkarikásnak.Azt mondta rég szaladt ekkora lukra😃A lényeg,hogy megcsinálta.A piros csíkkal már nem akartam teljesen taccsra vágni az idegrendszerét,így azt fóliábol ragasztottam.Mert hát csík az kell.Ma felszerelésre kerültek a kerekek,és egyúttal kivettem a nyomtávszélesítőket.30 mili ültetéssel a 15 mili szélesítés azért nem volt kompromisszum mentes.Ezzel megnyitottam alfinak a nyári szezont.
El kezdtem lebontani a törött alkatrészeket,hogy lássam mi sérült még alattuk.Szerencsére az elején semmi tartó nem ment el így egy index,sárvédő,lökhárítót kell cserélni meg a motorháztető sarka is kapott így lehet azt is.Hátulját huzatni kell az tuti,de aminek örülök hogy nincs szétrohadva belül söt nekem még gyárinak tünik😊.Levettem a küszöbökről mind a két oldalt a műanyag burkolatokat.Volt öröm mert nincs rozsda🕺🤘😊.






Eljött az idő hogy a szűrőket, olajat kicseréljük. Természetesen Csöri Várpalotán. Olaj ,szűrő, pollenszűrő, légszűrő, és gázolajszűrő. Átnézte az autót, minden jó, és szép. Az olajszintem most mindenhol maximumon áll. Cseréltük múltkor a jeladót, de ahogy öregszik az olaj, úgy a kijelzőn csökken a szint, viszont a nívópálcán nézve a maximumon marad. Ezt nem értem miért. Jó volt lemenni hozzá, mert régen jártam itt. Ha ennyire ritkán járok erre, mindig kényszerképzeteim lesznek, hogy valami biztos nem jó, csak nem veszem észre. Így 1-2 hónapig nyugodt vagyok. Csöri munkáját szerintem nem kell bemutatni senkinek!




Felkerültek végre a nagy brembo fékek, hátul is kicseréltettem a tárcsákat és a betéteket.. a fékhatás SOKKAL! jobb lett + fékolajcsere, új első fékcsővek (TRW), felső lengőkarok cseréje (TRW), 1,5 cm (H&R) nyomtávok -> 3 centivel nőtt a nyomtáv szélesség, új kerékcsavarok és új kerékőr






A téli garázsból átkerült a nyári garázsba , vagyis már itthon van.Eddig öcskösnél volt a székhelye.Mivel már közel van ezért megtörtént az első külső takarítás és a csomagtér takarítása és rendbe tétele.Az erősítő beállításain még kicsit változtatni kell.Motortér és bőr ápolás ezek után.
Jata cartars közreműködésével bekerültek az új számlapok, bemókoltam az új váltógombot is.
Felkerültek a küszöblécek is végre.



Lepucoltam a MAP szenzort, igazából azt vártam hogy hozza sem kel nyulnom, hat hozza kellett...
Km: 89541


Hol is kezdjem?Nemrég vettem egy ill. kettő 155-t a bordó felújításra vár és az is volt a tervem vele a másik meg bontóba való.Erre a nerora véletlen találtam a neten és törött autóként hirdették mert lecsúsztak az útról vele😕.Múlt héten szombaton elmentem megnézni,el is hoztam mert a sérüléseket leszámítva nagyon tetszett. Jelenleg ott tartok,hogy ezt fogom rendbe hozni(hozatni😉),mert nagyon tetszik😍!Még dillema van mert a bordót se szívesen bontanám el😕.




Tavaszias időnek köszönhetően kicseréltem a kerekeket. Cseréltem még a fék légtelenítő csavarjainak a kupakjait. Illetve kép készült még a kormányról az új logoval, és a kerekek logoival. Téli kerekek felniközepe is átalakult fekete-fehérre (ezt elfelejtettem fotózni...), határozottan jobban sikerült mint a nyárié, mert itt eltávolítottam az eredeti logot, és úgy került fel az új, míg a nyárinál az eredetire lett ráragasztva. A hátsó embléma is lecserélődött.
Óra állás: 300894km
Nyári gumi első tengely (Linglong): 42016km; hátsó tengely (Superia): 16386km
A téli gumikban: 31699km





