Blog
Csere érett lett az első féktárcsa + fékbetét.
Új alkatrésznek ATE tárcsát és ATE betétet választottam.
Ezzel egyidejűleg megbontottam a kerékdob műanyag burkolatát és kitakarítottam a földet ami az évek óta lerakódott. A probléma, hogy esős időben magába szívja a vizet és belülről rohassza a küszöböt, sárvédőt. 2 éve van nálam az autó, nem tudom előtte valaki takarította-e, de most már ennyi föld volt lerakódva. Kb. 3 napja nem esett felénk, de még most is enyhén vizes volt a föld amit kitakarítottam...








Megirigyeltem Jorjietól és Buksitól így nekem is lett 😁 Haladni kell a korral és fejlődni. Mivel a hagyományos töltő lassan kimegy a divatból át adja a helyét az USB töltőknek.
Így aztán meg kértem Jorjie barátom, hogy rendeljen nekem is egy töltőt. Igazodván a beltérhez természetesen zöld világítással 😀
Tavaly decemberben meg is jött a töltő, de mivel Jorjie sokat dolgozik meg csajozik csak most kaptam meg egy csodaszép hátsó szárnnyal egyetembe ami Mifi barátomtól érkezett.
A csere nem nagy mutatvány, csak egy kis kézügyesség kell.
Hamutartó lenyit, 4 csavar kiszedése után ki is jön könnyedén. Ezután csatlakozó szét húz majd egy kis kézúgyesség és hipp hopp kint is van. Az új már sokkal könnyebben bemegy a helyére vsak be kell dugni és a hátsó szoritót rá kell csavarni. A végén már nehezebb kicsit mert a pereme belül bele akad a burkolatba, egy kis erővel szépen belehet rakni. 😁 A régit meg elrakom emlékbe 😁
Köszönet Jorjienak 👍💕😅






Tegnap miután megnéztem kerékcseréléskor a hátsó fékbetéteket úgy gondoltam, h cserélem őket... Még decemberben megvettem a textar szettet előre hátra, de akkor még nagyon jó állapotban voltak felesleges lett volna cserélni, mivel most láttam, h csereérett igaz csak a bal oldalt néztem meg nekiáltam.. A jobb oldallal kezdtem és meglepődve tapasztaltam, h a betétek meg kB 50-60% osak... Sebaj gondoltam hamár belefogtam.... Betét behelyezés közben észrevettem, h nem akar bemenni az új...?? Na mondom mivaaan? Hát eléggé szarrá volt rohadva a betéttartó része így lekerült és eszembe jutott, h tavaj a benzines hátsó betét cseréi közben is voltak gondok aminek a végén rendelhettem komplett féknyerget (a kis leeresztő csavar belerohadt és sehogy nem jött ki) na mondom majd annak a konzolját felteszem.... Fel is került betét bepattan király... Jobb oldal láttam, h a belső betét szinte zéró a külső meg 50%OS... Na megint belenyúltam vmibe... A benzinesnek már rohadt be a fékmunkahengere, de akkor mindkét betét megégett... Na sebaj bárdi munkahenger felújjító készlet dugattyúval. ha már megvettem minden gumi alkatrészt illetve a dugattyút is cseréltem, illetve vettem fékolajat azt is átmostam a bal hátsó leeresztőnél a rendszert hétfőn folytatom a többinél is. A fék most pihe puha...
Textar betétek
Textar fékolaj
Hátsó fékmunkahenger felújító készlet dugattyúval





4 hónapja nem jártam ki az autóval.
Jött az alkalom - mert az én autóm az alkalmakra vár - irány Győr!
4 hónap után természetesen lemerült az akkumulátor, így irány Győr Suzukival. Óóóóóóriási.
Feltöltöttük, pöcc - röff!
2 nap múlva szerencsére újabb alkalom.
Pöcc - röff, ketyegés az udvarban, míg indulok.
Nyitnám a kaput, deeee -20 és befagyooooootttt.
Nem hiszem el, hogy fél évente egyszer van alkalom használni szegényt, erre nem bírok kijutni a garázsból.
6-7-szer belerúgva a kapuba azért sikerült kijutnom (bocs szomszédok, nem őrültem azért meg teljesen, ha láttatok) és csodálatos 10 km-t tettem meg vele Pápa belterületén. :D
Majdnem 3 éve szedtem szét a kocsit. Ekkor deformálódott a gyári vízlehúzó gumi főként a bal oldalon. Ma kicseréltem jobb állapotúra. Ez is kipipálva.



Sajnos egy hibás törlés miatt elveszett az egész bloggom! Nagyon sajnálom!
6
516