Blog
Megejtettem a szokásos bőrtisztítást és ápolást már itt volt az ideje, valamint egy nagyon alapos otthoni kézi mosás következett, kipróbáltam az új mikroszálás cuccokat meg a lakktisztító gyurmát, szerintem hasznos cucc. Amíg a kocsi felülete nedves könnyedén végig lehet gyurmázni a felületet, ha már szárad akkor pedig spray palackból vízzel megfújkodtam és valóban kiszedett némi koszt a lakkból. Utána pedig teljesen szárazra törlés. Sikerült beszereznem végre egy apró műanyag takarót amely a levélrács rögzítő csavarját takarja el. Tati autóbontó honlapján találtam rá tök véletlen, egy 500Ftos apróság, de el kellett postáztatnom 1200Ft-ért mert én ugyan nem gyilkolom a kocsit az M1-esen. Persze rá néhány napra haverom Alfájával teljesen véletlen a tatai bontóan kötöttünk ki, kár volt megrendelni :D
Valamint felkerült egy fontos matrica is a szélvédőre:)


A kocsi megvétele óta csúnya karcos volt a két első ablakemelő és egyben ajtóbehúzó panel. Gyárilag ezeket valami puhább kellemes tapintású műanyagfestékkel fújják le ami az idők során kellemetlen tapintású és állagú lesz, na meg a gyűrűktől (előző tulaj) karcos. A panel könnyen kiszedhető a rajta lévő csatlakozók már nem igazán. Az anyós oldali egyetlen csatlakozó könnyen széthúzható volt, a vezető oldaliról ugyan ez nem mondható el. Feszegetni nem mertem ezért befújtam WD-40-el hagytam dolgozni majd pár nappal később már könnyebben szét lehetett húzni a csatikat. Utána pucolás denaturált szesszel, egy S-es méretű pamut póló felülete kellett hozzá, hogy minden ragacs lejöjjön. Utána megcsiszoltam, 2-3 réteg műanyag alapozó, majd 2-3 réteg matt fekete festék, ez hasonlított legjobban a gyárihoz. Életembe nem csináltam még ilyet, szerintem teljesen jó lett.




Jelentkeztek a hirdetésre, megegyeztünk, összecsomagoltam és ma elvitte a futár. A Pók jelenlegi lakhelyétől kb. 60km-re költözött.
Lehet, hogy majd látják is egymást :-)
Ja a hozzá tartozó pogácsákat már korábban elvitték...










Mivel az egyik kulcsban nem volt jó a távirányító, ezért új irányt vettem.
Elmentem Pápára a kulcsoshoz és rámásoltattam a nyelvet egy régebbi fajta piros kulcsra. Volt nekik, 8ezerért 5 perc volt az egész.
Itthon egyszerűen átraktam a régi kulcsból az immo csippet és kész.
Működik.
A múltkor rendeltem egy távirányító modult, valószínűleg lecserélem majd arra a gyári távirányítót. Aztán már csak még egy ilyen kulcs kell és jobb lesz, mint volt.
Miért is?
- Külön gombbal lehet nyitni és külön gombbal zárni
- Lehet majd a csomagtartót is nyitni
Annak még utána kell járnom, hogy az ablakot is lehetne-e nyitni/zárni.






Ma elvittem a klímát feltöltetni, mert már egyáltalán nem működött. Tesztelték és szerencsére sehol nem ereszti a gázt.
Kapott friss vizsgát is. Minden simán ment. 😀
A Start gombom gyalázatosan kopott volt és már cserélni akartam, de akkor megláttam ahogy Yani kicsinosította. Én is akartam egyből :-D. Meg is lett. Legalább 20 le plusz. :-D
WISH


Vasárnap a szép időben 13 órási indulással egy kis élményszerzés volt barátokkal a gépek bűvöletében.Az út szép és hibátlan volt Én az spiderrel Lacival , Norbi és Józsi pedig a fazerrel. Jó kis túra volt jól éreztük magunkat! Még sok hasonlót.

Felkerültek előre is a nyári szandálok. Pár napig elől a téli 17es, hátul a 19es nyáriak mentek. Dunlop megérkezett és fel is lett pattintva. Sajnos nem csinált valaki képet...ja én voltam.
Küszöb hétfőn lekerül és javítva lesz alatta, ami ki van megint rohadva....csinálok képeket holnap...még a külső-belső takarítás hátra van. De sajnos nem fér bele mostanában semmi. Hanyagolva van a két gép. :( Kórház, stb, stb
1
505
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Adok-veszek
- Filmek
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Zenebutik
- Forma-1
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth