Blog
Sikerült visszaszerezni a letörölt blogomat!
Nagy köszönet Halesznak és WebMnek!
2016
- Vezérlés, olaj, szűrők
- DPF, EGR, szívósor lapátok off. + chip
- kipuff tőcsavar beszakadások javítása
- klíma kompresszor javítás plusz töltés
2017
- kormányszervó tartály csere
- kormányszervó nyomócső csere
- kormányszervó pumpa/ház csere
- első futómű csere plusz fék
- generátor javítás plussz új akksi
2018
- kevlár kuplung, új egyedi lendkerék
- új gyári garett gtb2056 210 lovas turbó
- chip megint
-gyári új 0 km-es hengerfej szelepekkel
-hengerfej csere, vezérlés csere, szelep himbák cseréje, összes biszem-baszom csere ami ilyenkor kell, olajcsere, víz tartály csere....
- 18" felni és 235/45 uniroyal rainsport
-komplett hátsó fék csere + kézifék kötél






A berakás pár perc.
Keretet ki kell pattintani, majd a belső felét tartó füleket laposfogóval óvatosan ki kell hajtogatni. A hasított végénél kipattintva kijön. Visszafelé adja magát a szétszedés alapján.
Király lett.
A váltószoknya nem lett betéve, mert ragasztani kell és nincs ragasztóm.
Próbaképp odatettem. A vaku csal, nincs ekkora színkülönbség, mint az utolsó képen. A váltóról készült kép színhelyesebb.







Tegnap megjöttek a Zimmermann betétek, ma bekerültek.
Sokkal bizalom gerjesztőbben a benne lévő Textaroknál.
A próbaútra az időjárás nem adott engedélyt :-(












Ma visszakerültek helyükre a karbonozott műanyagok / NEM VTN, NEM FÓLIA! /
Emeli a beltér színvonalát egy kicsit, rendbe tettem a csomagteret is antennacsere pipa, egyebek folyamatban.
Mörus Carbon Arte és sk:-)






Napra pontosan egy hónappal a mosós baleset után kézhez kaptam az új rendszámot. Két hetet vártam az okmányirodára, két hetet a rendelés után a rendszámra. Megjött a regisztrációs matrica is, csak még nem sikerült elég lelkierőt gyűjtenem, hogy lekaparjam a régit a szélvédőről.
Miután feltettem a táblát autóra, el akartam menni gurulni egyet. Nem nyert. Egy nyekkenést se bírtam kicsiholni az autóból: lemerült az akksi. Töltőm persze nincs, szóval pár napig úgy is marad. Rendeltem egyet, de a hosszú hétvége miatt arra is várnom kell.
Ma felkerült a már korábban beszerzett Paragi kipufogódob az Alfára, mert régiben elengedte magát a heggesztés, és melegedéskor/hűléskor pattogot, ami roppant módon idegesített. A dobbal együtt a rögzítő gumik is ki lettek cserélve, mert a régiek ki voltak repedvezve. A rögzítő bilincs csavarja szokás szerint be volt rohadva, így csak a flexnek engedett, de így legalább a régi csavar is megújult :).
A hangja sokkal szebb lett, és a króm vég is jobban mutat rajta, mint a kissé rozsda foltos vég.



Volt egy kanyarom ismét Budapestre, ahol le lett véve a bölcső ,és a kopogó stabrúd szilent ki lett cserélve. Teljesen zökkenőmentesen ment , Zolinak arra is volt ideje,hogy le drótkorongozza, és lefesse az egész bölcsőt (Így nem lett dokumentálva, kénytelenek lesztek elhinni nekem :) )
Utána jött a nagy fék project. Már lefényezve vittem őket, kaptam postán konzolokat, csavarokat, meg mindent ami kell hozzá. Természetesen, semmi nem volt jó semmivel, így az 1 órás munka lett kb. 4.5, és ideiglenes,hogy hazamenjek vele. Másnap, azaz ma cnc-n esztergáltattam pontos távtartókat ,és kicseréltem őket. Most minden középen van, és elképesztően brutális lett a fékhatás az autón.
2 fékcső is ki lett cserélve, biztos ami biztos, Brembot kapott.
A futómű teljesen hangtalan, lett, mondjuk szinte minden új, legyen is az....
A tárcsák 330mm-es Fúrt-mart. Esztétikailag sem semmi.
Szerelés : B.Z Garage ,köszi!
Nagyon tetszik az összkèp, alakul a kocsi.
Most jön a látványosabb rèsze a dolgoknak, de errol kesöbb... ;)
Nyari kerekek felkerultek : 245100km
Fekek : 245300km








Évek óta szerettem volna birtokolni egy Alfa GT Blackline felnigarnitúrát. Viszont az árát magasnak találtam, és amúgy is kevesen adták el. Egyszer majdnem sikerült beszerezni egyet, de az eladó végül visszalépett. Most viszont egy némileg padkázott, de amúgy rendben lévő garnitúra került a birtokomba.
