Blog
Ma lett 20 éves az autó! :-)))
Számokban:
- gyártották: 1997. április 22-én (egy keddi napon)
- életkor: 20 év, azaz 7305 nap
- hozzám kerül: 2001. december 07-én (azaz 5615 nappal ezelőtt)








Minden a nyúllal kezdödőtt.A nyúl a leg hülyébb állat.Sötétbe gyakorlatilag lehetetlen kikerülni.Elém is kiugrott egy és elcsaptam.Megtörte a lökösöm alul középen.Kerítettem egy műanyagost,aki megheggesztette.Viszont fényeztetni most nem volt időm,mert kell a kocsi a munkához.Másfél éve vacillálok,hogy kéne egy kis szolíd optika a vasra.Ez most megadta a löketet,hogy nekifogjak.A lökös alját le karbonfóliáztam.Rendeltem egy toldatot,ami fl előttire való ugyan,de szinte anyag árban volt.Ezt rászabtam az én lökösömre.ezt is lefóliáztam,és csavarokkal meg kétoldalúval felraktam.Így lett egyedi lökösöm :D.És így kezdődött el :D:D.Folytatom tovább is majd ezen a vonalon hátrafelé.Küszöbspojler,hátsó toldat.
Javítás 20000
Toldat és egyéb anyagok 30000
Karbonfólia 3 méter 10000
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1496167159-10503-blog.jpg
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1496167183-10503-blog.jpg
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1496167269-10503-blog.jpg
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1496167293-10503-blog.jpg




- életkor: 549 nap
- tankolások száma: 85
- km óra állás: 70.477 km
- össz. menetidő: 957,9 óra (39,91 nap!)
- átlagsebesség: 74 km/ó
- tankolt üzemanyag: 4.224,51 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,91 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 21,29 Ft/km
- átlagos napi futás: 128,37 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,27 %

Szeretem ezt a kocsit.
Nagyon szerencsés vagyok, hogy nap mint nap vezethetek egy ilyen jó autót.
Semmi száguldozás, semmi erőfitogtatás, csak gurulgatunk, miközben a vérmedve dörmög, és ennyi. De ez nagyon jó, és jól van így.
Évekkel ezelőtt vicceltem azzal, hogy a GTA jó bevásárlókocsi lenne nekem. Oké, ez csak kvázi GTA, de tényleg bevált.
Nincs is igényem arra, hogy "jól megkergessem"... A sört is melegebben iszom, mint pár éve... Azért a csinos csajok után még megfordulok!
Szóval szépen, nyugisan, öregesen jövünk-megyünk. Ma reggel a kisfiam kérte, hogy "dörmögtessem meg" a motorját. Alapjáraton kétszer-háromszor elforgattam 2000-ig, és örült. Én is.
Ilyenek ezek a hétköznapok, amiket igyekszem nagyon megbecsülni, és amiknek az értékéhez ez az autó is hozzájárul.
(Tegnap láttam egy Giulia QV-t. Baromi dögös gép, nagyon tetszik, nagyon elfogadnám. De ha belegondolok, hogy közel hússzor annyi az értéke, mint ennek a kocsinak, aminek a képességeit 20%-ban sem tudom és merem kihasználni...)
Fel hólyagosodót a festék, aztán kapargatás után jött az ív csere ;)
Szín + lakk 4.905,- A javító elem egy másik 146ról lett levágva.



Egyik nap az üzemanyag híd és az üzemanyag visszamenő nyomás kiegyenlítő tartálya közötti 30-40 CM-es üzemanyag cső is megadta magát. Nyomástűrő csőre ki cseréltem és minden üzemanyag bilincs helyére is az erre a célra készített üzemanyag bilincs került.
Az autó, ma egy hete a lakatósnál. Majd megy műanyagoshoz, majd a fényezőhöz. 3 hétig nincs, nehéz!!
A legjobbnak tűnő autó az összes közül maradt a végére. Nyári használat, egy tulaj, 36.500 km, piros/fekete belső, maga a szent Grál. 7.400 Eurót kértek érte, amit a leírás és a tulaj elmondása alapján meg is ér a kocsi.
A tulajt még az indulás előtt felhívtam. Mára van egy érdeklődője, ha az nem viszi e, akkor mehetek. Az időpontban is megegyeztünk. A kérése az volt, hogy ha a közelben vagyok, akkor hívjam fel.
Az egész túra ehhez az időponthoz lett igazítva.
A falu szélén felhívom a tulajt, hogy megvan-e még és mi a pontos cím. A válasz "az autó elkelt".
Amíg a navit programoztam el is húzott mellettünk az új tulajjal. (A menetfényről könnyű megismerni.) Egy darabig még mentünk utána...
Még egy lett volna, de a tulajnak el kellett mennie otthonról, így nem tudtunk találkozni.
Egyenlőre ennyi, hazajöttünk...



A Napokban történt felhőszakadás, ami miatt fél Budapest víz alá került, sajnos az én autómat sem kímélte... A belvárosban, a Margit körúton, a budai hegyek lábánál sajnos utolért a víz... És tényleg a víz az úr... Belefulladt az én szeretett kis autóm a kb 50 cm mély vízbe... Légszűrőház megtelt... Olaj felvizesedett... Kipufogó rendszer megtelt sárral... Jelenleg az olajcsere, szűrők cseréje, és a komplett kipufogó rendszer átmosása, hátsó dob csere, és flexibilis cső csere után a külsőségek megvannak... Most jön a motor tisztítás, a görgők, gömbcsuklók, csapágyak cseréje, zsírozása... és a beltér rendbetétele...
Eddig 100.000.- De ez még csak a kezdet...
Friss hírek... Sajnos, a féltengely gumiharang kissé elhasználódott, így kimosta az összes zsírt a víz, cserébe viszont telement iszappal, sárral, apró kavicsokkal, Sajos cserés lett... hajtóvadászat indul, 2 új féltengely után...
3
360
Fórum
Friss topicok
- Stelvio
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Alfa reklám
- Zenebutik
- 159
- Filmek
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV