Blog
Szeretem vezetni a költségeimet, de amikor ilyen brutál számokhoz érek, akkor annyira nem jó érzés: 4 millió forintot költöttem 7,5 év alatt üzemanyagra. Durvaaaa!
Ez majdnem 10.600 liter, egy nagyobb tartálykocsiba belefér.
Azért milyen jó lenne, ha ez a pénz itt lenne inkább a zsebemben :) Mi mindenre el tudnék költeni! Ennyiért már egész jó Alfákat kapni amúgy, megnéztem :)


"Taggá válás dátuma: 2007-01-27 12:55:06"
10 éve vagyok Amorés.
A kuplung holtjateka egyre nagyobb lett es lattam is valami olajat a kocsi alatt elozo nap, csak a motorolajra gondoltam, mert nem regen csereltem, de a fekolaj is elfogyott es a sebesseget se vette mar az auto. Meg sikerult begurulni szervizbe es meglett oldva. (slave cylinder) Ez van.
Kedves párom ma reggel egy boritekkal meglepett. Őket találtam benne (utolso kép)
Délután el is foglalták a helyüket






Az Sk ringről azt kell tudni, hogy baromi gyors pálya, egyáltalán nem az én gyenge alfámnak lenne való :) Viszont a pálya középső szektorában szinte csak kanyarok vannak, itt lehet meglepő dolgokat csinálni. Szép óvatosan kezdtem csak, bennem voltak az előző "pályaautómból" lévő emlékek, na ezzel teljesen máshogy kell menni, sokkal agresszivebben oda lehet tenni bárhova az autót annyira semleges. Pár kör után akkora önbizalmat ad az autó, hogy már kevésnek érezni a tempót a kanyarokban, még még még kérné a gép de nincs több horsepower :) A féktávok egyre csak rövidebbek 100-50 méteres tábla körül kezdek csak fékezni, de van, hogy 50 méteres tábla után. A 2es kanyar egy hosszu jobbos itt az első kanyar kigyorsitástól kezdve a 3as kanyar féktávig teligázon lehet menni ezzel a gumi/futómű kombóval, ez nagyjából olyan 180as kanyarsebességet takar és még ennél is gyorsabban menne ha fel tudna gyorsulni addig az autó :) Úgy gondolom, hogy az itt elért időt lehetne még faragni egy új szett gumival, de a prioritás a hungaroring kell legyen, mivel a time attackot ott rendezik egy évben legtöbbször. SK ring best time : 2.37.709 egy videot is tudok mellékelni, sajnos nem a leggyorsabb körröl, de azért közel van hozzá
https://www.youtube.com/watch?v=9LeKahHr3As

A márciusi lebőgés után, sokat faragtunk a gépen, meglett az üzemanyag nyomás bibi, elkészült a futómű, 305ös Brembo fék, stb. Innentől kezdve kb Juniustól Októberig 2000km mentem különböző pályákon, Slovakia ring, Pannonia ring, Hungaroring, a legjobb időeredményeknek minden pályáról külön bejegyzést fogok tenni :)





A várva várt nap :) minden elkészült nagyjából, legalábbis annyira, hogy gurulni tudjak vele a pannonia ringen. Hamar kiderült az autó kanyarban borzasztóan gyors lesz, egyenesben kevésbé, sebaj :) Az első körben máris műszaki hiba, leállt az autó. Pár mp várakozás után beindult, megyek tovább, a 2. körben lenyomta a turbocsövet :( Annyi volt a napnak, a csövek nem lettek peremezve, egyfolytában az első gázadásra lepukkant valamelyik :( A leállás üzemanyag nyomás vesztés miatt volt, ez is megér egy külön bejegyzést....

A chip után amit Manky készitett ( hatalmas köszönet a sok rigolyám miatt ) :) elkészült a kipufogó, nem nagy történet elöl jön ki a lökösön kb 70cm az egész 70es átmérővel, ezzel egy időben került fel a nagyob cooler is. Nem megy rosszul talán pont elég lesz valamire..... :) Sikerült szereznem pár évvel ezelőtt egy lestrapált D2 coilover szettet, allitható magasság/keménységűt. Beraktam, aztán sokat szoptam a beállitással :) Utána szét mert ugye fel kellett ujitani :) Ekkor már vészesen közeledett az első pályanap 2016 március Pannonia ring :)


Legelső lépésben minden felesleges dolgot eltávolitottam a kocsiból. Maradt 1 ülés, a műszerfal, stb stb, még néhány kg tudna jönni kifele. Akksi a csomagtartóban, egy sportkormány, kagylóülés, 4 pontos öv, aztán kezdődhet a "motor tuning". Mivel Magyar time attack kategória alapján készitettem az autót, igy elég lett volna a gyári csiga plusz chip, kipuff, nagy ic. 170le/1110kg volt a terv a sport kategoriához.
