Blog
Még a facebook-os Alfa csoportban láttam,hogy sokan árulnak u.gy. emblémákat.Nem tudtam milyen minőségű lehet, de olcsón találtam egy párat amivel annyi baj van,hogy a kereszt része nem piros. Így arra pont jó lesz, hogy kipróbáljam mennyire bírják ezek a kínai cuccok. Én Brigitől rendeltem,így nem kellett heteket várnom mire Kínából megjönne. Ma ki is cseréltem őket.


A Pappas Autónál regisztráltam a kedvezményes emblémacserére.
Az új embléma megérkezett, de a pajzsomnak nem tett jót a téli -20 fok és egy részén felhólyagosodott a króm. Nem volt könnyű másik pajzsot szerezni, végül William-től kaptam egy hibátlan példányt ajándékba, amire fel is került az új embléma. Köszönet érte.




Kb. 1 hónap telet el az első fék csere óta, és elégé zavart,hogy gyengébb fékezéskor sípoló hang jött az első fékektől. Így tegnap szétszedtük és le rozsdátlanítottunk mindent a nyerget és a fékbetét tartókat is,mert úgy gondoltuk nem fekszik fel a tárcsára kellőképpen.Utána le lett alapozva és piros színt kapott.A betéteket bepasztáztuk.Eddig azt tapasztalom,hogy a hang megszűnt.




Eljött az idő a vezérlés cserének is, kezdett ciripelő hangja lenni.
Beszéltem hát a közeli alfás szakival, egyeztettem vele, és eldobtam neki az autót.
Másnap hívott, hogy a vezérlésen kívül még cserélni kéne a csapágyas hosszbordás feszítőt is, mert a rúgója eléggé odavan. (Talán az is adhatta a ciripelő hangot.)
A felső motortartó gumibakom is szépen körbe volt repedve, és ha már a vezérlés lesz cserélve, akkor az se maradjon ki.
Ki lett cserélve minden, most olyan szép jár a motor, hogy majd elélvezek :DDD
Vezérlés szett: Dayco
Vízpumpa Dolz
Hosszbordás szíj: Dayco
Hosszbordás feszítő: Dayco
Felső motortartó gumibak: Birth
Meg hozzá még a fagyálló.
271.000 km
Ki cseréltem a kézifék kötelet, nem volt most befagyva, de hát enyhe volt az idő, rá fért mert már nagyon oda volt a burkolata.
Pollen szűrő csere is meglett, közben kiporszívóztam és klímafertőtlenítés is meg lett ejtve.

Neten megrendeltem. Az izabella utcában a Kulcslyuk zárszaküzlet kulcsszárat cserélt benne és át másolta.


Fűtés hol van, hol nincs.
A képen a bűnős. Neve: fűtés terelő lapát állító motor.
Átgurultam Várpalotára a Csörgő Autószervizbe.
Maximálisan elégedett voltam.
Amint megvan a cseredarab berakják.
Plusz: Szelepfedél tömítés is cserés.


Bekarbonozva a helyére pattintva, / nem fólia nem VTN / köszönet a Mörus Carbon Arte-nak ismét, motortér pár elemének folytatás folyamatban.


Eljött ismét a kötelező szerviz ideje. Már 14.-én illő lett volna megejtenem akkor volt pont egy évvel ezelőtt az előző, a kilométer állás is majdnem 20 ezerrel lett több.
A cumót HpeDave kolléga szerezte be nekem, innen is köszönet érte ;)
Ami lett:
olaj: Selenia WR
olajszűrő: Champion
Üzemanyagszűrő: Champion
Légszűrő: Sofima
Pollenszűrő: Kristal (aktív szénnel)
Egy balos kézifékkötél: Cofle
Egy ködlámpa: Depo
Egy kuplung oldali főtengely szimering: Corteco
Egy vezérlés oldali szimering: Corteco
És amit már ki is cseréltem az az olaj, olajszűrő, üzemanyagszűrő, légszűrő és a ködlámpa. A pollenszűrőre és a kézifékkötélre még alszom egyet. A főtengely szimering meg majd ha sor kerül a kettős tömegű cseréjére.




1
497
Fórum
Friss topicok
- Coffee - Minden ami kávé
- 155
- Spider
- Alfa reklám
- Filmek
- 4C
- AlfaCity 2025 - július ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Giulia
- Szerelőműhely
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8