Blog
Az autó nagy hiányosságának éreztem, hogy a telefontükrözéshez kábel kell. Főleg annak fényében értelmezhetetlen ez, hogy vezeték nélküli töltőpad is van benne. Tény, hogy jól ki van találva a telefontartó elrendezése, a kábelnek ki van alakítva a hely, ergonomikus stb.
De akkor is... Nehogy már a 21. század 3. évtizedében kábelekkel kelljen kínlódni...
Az almásoknak már régóta megvan a megoldás erre a problémára. Nekem viszont androidom van, ehhez pedig kicsit később fejlesztették le az eszközt.
Ez pedig az AA Wireless adapter. Rendkívül egyszerű a használata, csak össze kell dugni az autóval, le kell tölteni hozzá a Play áruházból az app-ot - ez utóbbi csak az első csatlakoztatáshoz és beállításhoz kell, az sem tart sokáig - utána pedig a telefon már tükrözve is van a központi kijelzőn, vezeték nélkül.
A kütyü nagyon jól működik, mire beül az ember az autóba, a telefon általában már csatlakozott is. Ettől a kis apróságtól hatalmasat lépett felfelé az autó a prémium érzésben. Nem is értem, hogy miért nem volt ez alapból része egy ilyen kaliberű kocsinak. Imádom.
Alább a 3. képen látható az adapter és a hozzá kapott kábel. Ezt még majd kétoldalúval feltapasztom a tároló falára, hogy fix legyen, ne tudjon elmozdulni. Csak akarok még hozzá venni valami komolyabb kábelt, mert a rendszer nagyon érzékeny annak minőségére és azt vettem észre, hogy néha elveszti a kapcsolatot a telefonnal.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000108/0000108594t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000108/0000108595t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000108/0000108596t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000108/0000108597t.jpg)
Elkezdett a DNA kapcsoló nem működni állandóan vissza dobta natural módba és dobálta a hibakódokat.Ki lett még cserélve a bal első díszrács.
Elérkezett az idő a kötelező szervízre. Teljes vezérlés szett csere vízumával, valamint a két első fékcső megérett a cserére.
A szervízt természetesen most is a Siófoki szakszervíz végezte.
Mindig is tetszett az amerikai változatok beépített garázsnyitója, most érkezett el az idő hogy megcsináljam :) A belső tükör mögött takaró lemezre helyeztem a két nyomógombot, az átalakított távirányító simán elfért az idom alatt. Marci festette a betűket.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000108/0000108587t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000108/0000108588t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000108/0000108589t.jpg)
Mivel nagyon nagy zenekedvelő vagyok és rengeteget utazok, így muszáj volt foglalkozni a hangtechnikával.
Törekedtem mindenre figyelni és kihozni a legjobbat a lehetőségekből.
Az összes gyári hangszóróvezeték le lett cserélve minőségi hangszóró kábelekre.(GROUND ZERO GZSC 2-2.50X és Mtx Audio znx3.0sc)
Ground Zero GZCC 5.3X 5m RCA kábel
Hangszórók elől Hertz DSK 165.3
Hátul: Hertz Uno 165
Pioneer Dab230 fejegység
Sony XM 4040 Erősítő
15mm rézkábel a tápnak
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000108/0000108582t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000108/0000108583t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000108/0000108584t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000108/0000108585t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000108/0000108586t.jpg)
Az autó olyat produkált, hogy nagy gázadásra letiltott a turbó.
Mint kiderült sok probléma okozza ezt ami korábbi rossz szervizek miatt történt.
Első probléma, hogy valamit bekapott a motor és teljesen le voltak darálva a lapátok. Teljes turbofelújítás lett a vége.
Az akksin lévő csatlakozók és kábelek sokhelyen oxidálódottak voltak és feszültséget vesztett az autó ez is orvosolva lett.
A levegőszűrő ház és a légszűrő csövek rosszul összeillesztettek és sérültek voltak. (Valószínűleg itt nyelhetett be valamit a turbo)
A részecskeszűrő csatlakozásánál kifújt az autó a rossz visszaszerelés miatt.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000108/0000108581t.jpg)
Ha már ott van az autó a karosszériásnál, akkor megcsináltattam a jobb hátsó sárvédőt is. Kívülről csak egy körömnyi rozsdafolt volt látható, belülről viszont már kicsit rosszabb volt a helyzet. Ez is kész, mehet a fényezőhöz.
2023.01.28.:
Végre kész. Elhoztam.
Költségek:
- karosszéria munka + sárvédő ívek + fényezés: 480 000 HUF
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000108/0000108573t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000108/0000108574t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000108/0000108575t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000108/0000108576t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000108/0000108577t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000108/0000108761t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000108/0000108762t.jpg)