Blog
Megvettem az autóhoz az üzemanyagszűrőt és a kuplung munkahengert, az előbbit egyúttal be is építettem.
Tehát 1,5 - mivel a munkahenger csak később építem be - dolog teljesült a listámból.



2010 Őszén vezérműszíj, vizipisztoly, vezető, feszítő csere.
2010. nyarán két első lengőkar csere alsó, felső+csonkállvány.
Olajszűrő FIAMM,
Légszűrő FIAMM,
Olaj 5L Castrol 10W40.
Vásárlás utáni első szervíz.
4 db hátsó lengőkar csere,
2 db futómű szilent hátsó,
futóműállítás.
Megállt az index. Se jobbra, se balra, se vészvillogó. Elég kellemetlen volt így közlekedni. Némi hibakeresés után a vészvillogó biztosítéka találtatott hibásnak. 7.5 A volt benne, a gyári érték 20 A.. Csoda, hogy eddig működött. Aki beletette az remélem most erősen csuklik.
A mese tanulsága pedig az, hogy át kell néznem az összes biztosítékot, hátha a gánymester, aki ezt elkövette nem elégedett meg ennyivel.
Úgy alakult, hogy kicseréltem az első fóliás oldalüvegeket, műszakira készülvén...
Ha már ott voltam, megzsíroztam az ablakemelőket, meg a zár/kilincs környékét is.
Kiugrott a xenyon, és kicseréltem a kiégett helyzetjelzőket is.
Sajna megpusztult a Bosch Silver akksim.
2002-es gyártmány, én már használtan vettem 2006ban kemény 3000 ftért, szóval megszolgálta az árát.
Ma vettem egy új Bosch S4est, remélem ez is jópár évet kihúz :)
Tán ez a dal passzol hozzá :))

Ezt a mondást már rég magamévá tettem, ezért is készült saját kezűleg az autóm. Most úgy adódott, hogy a bukócső miatt külső segítségre van szükségem. Hát több mint egy hónapja készül a kocsim, ami a leszállításkor még csak 3-5 nap lett volna, de egy előre láthatatlan műhelyköltözés és Szabó Gergő 2 rallye autója meg még a fene tudja mi miatt még mindig nincs kész(?) de még elkezdve se az autó. A legszomorúbb,hogy előleget vittem mint egy kis hülye...Ma beszéltem a sráccal, még 2 és fél hét legalább. Lehet csövet csinálni is inkább meg kellett volna tanulni????