Blog
Nagyon unalmas volt a karácsony előtti este,nem volt elég dolgunk itthon így kiugrottunk a George-hoz kicsit dumálni,ott szintén unatkoztunk és kimentünk a garázs elé kicsit szerelgetni közben sörözni,aztán előkerült a jager is:)))) Miközben a csajok bent gyártották a vacsit:)
George megcsinálta a hátsó tárcsát fúrtra,úgy dolgozott mint egy profi:)
A fék természetesen az Ofitól van,1000-szer jobb mint a gyári tárcsa ,a betét szerintem kicsit puha,de legalább nagyon fog:)
a költségben benne van minden (szó szerint) :)))))







Beugrottam Ofihoz pár dolgot megbeszélni és ha már ott jártam vettem a Kuwikhoz egy hátsó ablaktörlőt:) Érett már a cseréje,de a Föckös felhasználta a Tildához,az övére még jó volt:)

Végre sikerült lejutni Gyöngyösre Phon kollégához aki beépítette nekem a digitklimát:)
Igy végre szépen világit minden középen:)
Nagy meló volt (egész nap) :)))
A változás szemmel látható:)


Eljött az idő hogy átcseréljük a téli gumit.
Miután levettük a kereket kicsit meglepődtem a nyári gumi belső fele kicsit meghalt.....


Egyik este Halásztelek felé megálltunk egy benzinkútnál(mentünk a kollégámnak megnézni egy 155-t) mikor a bal első ablak felhúzás helyett visszaesett az ajtóba...
Aznap este George segítségével kitámasztottuk,másnap elkezdtem keresgélni ablakemelő szerkezetet,mindenhol olyan 20000 ft-ért akarták adni,de vaterán találtam 6000 -ért ,amit gyors le is ütöttem,spuri érte ,aztán gyors beszerelés:))))
A fehér kis műanyag tört el,amit természetesen sehol se lehet kapni:)



Eddig itthon általában ha "mester emberhez" fordultam, aki valami speciális vagy nekem speciálisnak tűnő foglalkozást űzött, általában megjártam, mint sokak már. Ismerős, mikor a határidő a duplájára nő, miközben az ár is több lesz valamiért, és a végén még hibát is találsz? Szemét egy érzés, és szemét egy ember.
Most határozottan nem ilyen szakemberrel volt dolgom.
Egy hét plusz a két hétvége telt el azóta, hogy leadtam a bútorzatot. Bő két hetet kaptam munkaidőre, azaz e hét végét, jövőhét elejét vártam. Ehhez képest hétfőn jött a telefon, hogy kész van, sikerült mindent megoldani, amit kértem. Sőt, még többet is.
Azaz combtámasz, bőr restaurálás, ajtókárpit összerugdosások eltüntetése. Ezen felül kérdés nélkül: 3. féklámpa takaró eleme újrafújása és a két kifakult hangszóró fedél is le lesz, ha beviszem, valamint a tipikus-GTV-betegség övcsat által okozott beszakadás eltüntetése.
Mindezt a megbeszélt árban. Illetve vártam még némi plusz költséget a combtámasz-szivacspótlása miatt, de az grátisz lett az apróságok mellett.
Úgyhogy másnak is ajánlom őt.
De hogy ne legyen olyan reklámszagú a történet. Az enyémen kívül vittem még egy piros Spider ülést, csúnyán kikopva az egyik oldalon. Az az ülés valamiért nem sikerült olyan szépen, több helyen észre vehető a javítás nyoma. Csodák nincsenek, fenntartások legyenek.
A terv szerint csütörtökön kerülnek vissza a kárpitok, addig be kell fejeznem a kalaptartó, oldalelemek és egyéb kiszerelt apróságok mély tisztítását és zajcsillapítós előkészítésüket. Jól esik saját kezűleg babrálni ilyen "komoly" dolgokon :)



Ma folytatódott a munka. Összeszerelésre került a hátsó dob, és véglegesen lehegesztették az első csöveket.
Megcsiszoltam az összetételek talpait, hogy rendesen illeszkedjenek a tömítések.
Az első csövek és a katalizátor (szépen lefestve) fel is kerültek a helyükre. A leömlőkhöz sikerült tömítést venni, de a katalizátorhoz nem kapható oda gyártok majd holnap.
Holnap végleges összeszerelés is lesz, elméletileg. Állítólag innen már gyerekjáték.
Imi szerint a hátsó dob állapota miatt volt már nagyon hangos, szerinte nem is kellene a középdob. Szerintem viszont igen, bár már kicsit tartok tőle hogy semmi hangja sem lesz.
Hamarosan kiderül..




Nekikezdtem rendbe rakni kis Alfámat! Hál Istennek semmi komoly baja, csak vannak dolgok, amiket az előző tulaj erősen elhanyagolt.. :(
Végre működik az első ajtókról is a belső világítás. Semmi komoly, egy kábelszakadás (bal ajtó) és egy kis korrózió (jobb ajtó). Mostmár ez is faja! ;)
Pár izzót megreparáltam (első-hátsó ködlámpák, rendszám világítás) mert sajnos ezek sem voltak a helyzet magaslatán, vissza raktam az előzetesen levett (????) porvédőket a hátsó lámpákhoz.
Megcsináltam a csomagtartó világítást
Kapott 2 új Lemförder vezérműszíjat és 2 SKF görgőt a motor, mert sajnos az előző tulaj nem foglalkozott a vezérléssel (pedig már a görgők igencsak be voltak állva, szal olyan volt a kocsi mint az orosz rulatt), azóta már könnyebben indul a gépsárkány.
Szétszedtem a karburátorokat és az AC pumpát, mivel csurig volt rozsdával és egyéb nyalánkságokkal. Kapott egy kis etanolt, az kiimpregnálta a tankot :) Feldobtam egy benzin szűrőt (mivel szívtam ez miatt is, hogy nem volt rajta)
Lassan alakul a molekula. :)