Blog
Amikor megvettem a vasat,akkor elötte körbekérdezgettem egy kicsit!Nem volt reménytelen!Sokat foglalkoztak vele!Megnéztem ugyan,de sajnos nem látok az alvázvédő,és a többi szar alá!Nagy sok idő,pénz,és munka lesz a helyreállitás!SOKKOLÓ KÉPEK KÖVETKEZNEK!!!!



Lassan 120.000KM megtettünk Kangával! Épp itt az ideje a szervíznek :) Most 113.000KM van benne :) Asszem max 150.000FT-ból kijövök! + Futómű beállitás! Mert kátyukat megérzi! Ugyebár a jó magyar utak :(
105000KM Olaj csere + szürövel! Selenia olaj + gyári szürő!
Megtörtént :) Tehát 4 éves lett Kanga.....
Legnagyobb megdöbbenésemre a szerelőm megvígasztalt semmit nem kell cseréltetni majd 120.000-es szervíz és ok minden :) A költségem A vizsgadíj volt és az olaj csere 105.000Km :-) És az autóm egyben van! Nem csörög nem zörög hisz ö egy ALFA ROMEO :-)
Ma egy Q4 érkezettl!Csak sajnos nem saját keréken!Örök hála TRENCSIK ROLANDNAK érte!
ma megérkezett az mrenitől intézett gyújtótrafó, köszi szépen, most már jobban gyúl, mint valaha :)
A mai napon termosztát valamint pollenszűrő csere lett végrehajtva az autón. Behr került bele; már ami a termosztátot illeti.
Plusz sikerült megjavítani a csomagtartó ajtó jobb hátsó teleszkópjának bemenetét. Most már nem lötyög.
Volt egy-két apró hiba a kocsiba: tükör mögötti belső világítás automata funkciója nem működött, a kézifék mögötti két légbeömlőből a jobb oldali sérült volt, kopott alfa emblémák. Aztán sikerült most a napokban egy miskolci cartárstól beszereznem az első embléma kivételével mindent az ő szétbontott 156-osából. Az embléma cserével megvárom a meleg időt, de a szellőzőrostélyt és a belső lámpát kicseréltem és mindkettő patent.
Indulás Várpalotára, kis probléma útközben.A coolercsere után visszatértek a lovak,és ennek tanúbizonyságát adták.A csere után a zsíros felületen a gumi levegőcső rögzítése nem sikerült tökéletesen,es egy előzéskor visszakapcsolás után leköpte a csövet a pillangószelep előtt :) Gyorsan orvosoltuk a problémát és folytattuk utunkat Csöri felé.
Csörinél jobb első felső lengőkar, jobbhátsó keresztlengőcsere, fékolajcsere, gázolajszűrőcsere valamint a 4. hengernél izzítógyertyacsere volt.
Ismét köszönjük a kiváló munkát Csöriéknek!
KM: 188000