Blog
Nem bírtam tovább, és lecseréltem a direktszűrőt a gyári szűrőházra és betétre. Ugye és TSiga vagyok, tehát nálam minden lassan megy. Ezt is megtehettem volna előbb. A hideg levegő miatt több lett a fogyasztás és gyakrabban kell szűrőt mosni a latyakos xar idő miatt. Elhatároztam, hogy visszateszem a gyári dolgokat. Ugye fel van fogatva a légszűrőház alja a kasztnihoz, a teteje meg az LMM-hez. Ennek a csavarjai a szerszámos ládámban vannak. Amit elloptak.... Nosza, új csavarok kellenek. Még szerencse, hogy a barkácsáruházak rendesen vannak nyitva a két ünnep között, így mindent be tudtam szerezni. A légszűrőházhoz kellett 1 db M6x85-ös csavar. Nem volt csak x90-es és az is 10 db-os csomagban. Valamivel le is kellett rögzíteni a légszűrőház alját, amihez szép D-fejű pozdorjacsavart vettem. Meg az új kalaptartómat is le kellett rögzíteni 1 db M5-ös csavarral. Abból is csak 10-es csomag volt...

Fejegység, a legfontosabb a jel keletkezése, már régebben kinéztem a Pioneer gyár DEH-4200SD névre hallgató modelljét, viszont most jött el az alkalom, hogy meglepjem magam vele, karácsony alkalmából, az első tesztek során maximálisan meg vagyok vele elégedve.... a következő elem a u-Dimension JR 4.300 erősítő lesz, amelyet majd a húsvéti nyúl fog hozni


Ma, 2010. Dec 27-én a hengerfej mester ember kezébe került, aki kicseréli a szelepeket, valamelyik nap kész lesz, ma megérkeznek a csúszócsapágyak, kezdődik a munka...
...........ez a felirat jelent meg a kijelzőn ma nem sokkal azután,hogy elindultam.
Persze kigyulladt a motordiagnosztika lámpa is.Úgy gondolom ez a mindenképpen összefüggésben van az előző bejegyzésben leírt működési rendellenességgel.
A holnap reggel mindenképp telefonálással indítom és reménykedem benne,hogy találok egy megfelelő mestert,aki hajlandó csinálni egy számítógépes motordiagnosztikát így az ünnepek közt.
A szerelőmmel már beszéltem,a héten az EGR tisztítást mindenképp megoldjuk.Remélem "csak" az a probléma.Folyt. köv.
A bemutatkozó soraimban azt írtam,hogy komoly erőpróba nap,mint nap kiszállni belőle....
Sajnos egyre többet kényszerülök erre,mert nincs töltés.A héten elvileg megcsinálta a szerelő,kapott új diódahídat,fesz.szabályzót,ennek ellenére ismét cserben hagyott.
A szerelő adott egy év garanciát,remélem rendbe jön a garancia keretein belül.
Így jár,aki nem autó villamosságishoz viszi a vasat,hanem szerelőhöz....Folyt.köv.
Ma.... igen.... Karácsony második napján kicseréltük a gyűrűket, kedden jön a csapágyazás, ma egyúttal lefújtam a szelepfedelet pirosra :)) azaz rosso szelepfedelem lesz mostantól :))))))))
Termosztátot és fűtéscsapot cseréltem, ha le kellett engedni a vizet egyben megcsináltam mind2 cseréjét. a fűtéscsapnál nekem az a gyanúm, hogy elég lett volna a tömítést kicserélni, de ha már megvettem az új csapot akkor már beraktam. Maga a csere nem volt nehéz, csak helyem nem volt az egészhez, garázsban csináltam, ahol az ajtót sem tudtam teljesen kinyitni. Izomlázam van mindenhol, de megérte, most fölmegy a víz gyorsan, és ott is marad :) Fényképezés sajnos most sem volt.
Ma nevet kapott a Vas. Idézetek a 156 topikból:
"GTPeti _ _ 2010-11-18 19:15:34 // 113990
S ha már "háziállat" (Pók). Az 59 lehetne a Feketepárduc. ;)"
"Piritu _ _ 2010-11-18 19:46:12 // 113992
Ez jó:
Spider vs Black Panther
:-D"

Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő! Új szélvédőőő!
