Blog
Elmúlt 60.000 Km. Nem volt mit tenni, vezérléscsere, meg természetesen vízpumpa. Kellett is, annyira csendes lett, hogy el se hiszem. Meg ha már szervízben voltam, hátsó tengelycsonkszilent, mert az is elfáradt, meg a jobb első fékbetét kopást jelző vezetékem elszakadt. Az is orvosolva lett. Hogy hol azt gondolom nem kell mondani, de mivel vannak új tagok, így nekik: Csörgő autószervíz. Gyors pontos és nagyon szakszerű. Hogy milyen alkatrészeket kapott, beszéljenek a képek:






10 éves az autó. Ennek örömére kapott műszakit. Örülünk.
Ismét csomagot hozott a postás a szigetlakóktól :)))
Ventilátor kapcsoló, légbeömlők rostélya, két külső díszb@szás a C oszlopra, vasbú készült régi vágású alfa romeo felirat, és végül, de nem utolsó sorban, egy szinte új hátsólámpa. Utóbbi miatt jelentem ujjongok :)))))))))


Apait-anyait beleadva próbáltam meggyőzni a családomat arról, hogy miért lenne jó a kisautóm esküvői autónak, de minden érvem süket fülekre talált, mivelhogy ez a legeslegicuripicuribb, el sem férünk benne... A legnagyobb probléma persze nem az örömszülőkkel volt, őket még csak le lehetne rázni... a drága volt barátom, jelen vőlegényem tűnt a legnagyobb ellenlábasomnak ezen témában, így jó (leendő) asszony módjára befogom a szám, és abba az autóba szállok be, ami megáll a ház előtt... DE! fotózkodni az alfával megyünk, feldíszítve :-))
már csak 4 hét... :)
42.000 km körül járunk

Motorgenerál után már tervben volt, hogy ki kell tisztítani az intercoolert is, mert nyomta ki az olajat, igaz ez egy év használat után megszűnt, de nem volt felesleges művelet a leszedés, mert volt benne még rendesen olaj...:S Mostanra ez is kipipálva:)


Nem egyszerűen égett ki.. (0107)
benne volt: SE 12V-21/5W P21/5W E19 2K2
bele került: csak az E után van más szám, a többi ok:)

Ma ismét Mai naptól két évig nyugalom, friss műszaki (+ zö'd kártya)
Hátsó kristály lámpákat visszacseréltem, de a xenonért húzták a szájukat. Két rossz bemutatása után elhitték, hogy kicseréltem halogénre
Így nem volt jatt. :D
Szerettem volna ezév márciusig pihentetni a dizelt ,miután ismét leesett a kuplung közepem. Abban reménykedtem,h a q4 megoldás lehet a problémámra ,de sajna nem:-(. Miután Martin Laciék dolgoznak és a karácsonyi beigli felett kitalálták az uj akár végleges megoldást a kuplungomra,igy szétszedem a dizelt. Annyira nincs kedvem hozzá,és leg annyira hiányzik mint mokusnak az erdötüz!Remélem 1 hét mulva már a big dizel gurulni fog:-) köszi Anyu
Sikerült beszerezni minden szükséges alkatrészt így hát irány a szervíz!
A csere során sajnos kiderült, hogy van egy apró hajszálvékony repedés a vezérműtengely jeladón (holtpont jeladó, gyujtás jeladó, vezérműtengely érzékelő), hogy mitől repedt meg azt sajna már nem fogom megtudni (lehet a szerelő repesztette meg). Így nem akartam összerakatni, ezért gyorsan próbáltam felhajtani megfelelő alkatrészt, ebben Erhard volt nagy segítségemre (mint ahogy a többi alkatrész beszerzésben is), utólag is köszönöm neki!
Ami cserélve lett:
Vezérműszíj+görgők
Vezérlésmódosító
Vízpumpa
Hosszbordásszíj+feszítő- és vezető- görgő
Szelepfedéltömítés
Selenia 20K AR olaj + szűrő
vezérműtengely jeladó
Első-hátsó ablaktörlő
rendszámtábla izzó
km: 61.041