Blog

>> Tuning és extra[k i z z o] // Alfa 75 2.0 Turbo // 2010-12-11

Elkészült egy új motor megint :)

Kapott 4 új kipufogó szelepszár vezetőt, megint leszedtem 0.7mm - t a hengerfejből, kapott 4 darab 1972 -es hüvelyt GTA -ból kimentve, felfúrva 85mm -re.

Ha már szét lett szedve kapott vissza egy újrabalanszírozott lendkereket, váltó le lett ellenőrizve, kardán. na + 1 garnitúra "original ricambi" főtengelycsapágyat a még nem fiatos időkből.

Ami tervben: alsó hidraulikus segédlánc feszítő beépítése (az alkatrészért köszönet Bélának). + mivel van egy 1972 -es blokkom, abból egy backup engine építése, ha lehet rövid lökettel...patent protected by Schulek Béla

 
>> SzervizDévid // Alfa 156 2.0 TS // 2010-12-11

Ma reggel sikeresen kiégett a helyzetjelzőm izzója. Mos tvolt rá időm, hogy nekiessek kicserélni, 50%-os sikerrel. Az izzó a helyén van, de sajna a távolsági fényszórómat tartó lemez ismét leesett, mint tavaly, mikor rászántam magam a távolsági izzók cseréjére.
Annyi a különbség, hogy ma nincs türelmem valahogy visszafeszegetni, szóval egyelőre marad ahogy van, majd holnap melegebbe, világosabba, stb, megoldom. Lehet a lámpát is kiveszem, és rendesen összerakom, ahogy kellene.

>> SzervizAvion // Alfa 147 1.6 TS Distinctive 120 LE // 2010-12-11

Miután sikerült végre a bankkal dűlőre jutni a hitel ügyében, hazahozhattuk az autót.
Első utunk a szervízbe vezetett: Bosch Car Service a Gyömrői u. 132.
Egyrészt, azért mert eddig jókat hallottam róluk, másrészt meg van 10% kedvezményem.
Kértem tőlük egy teljes átvizsgálást (motor diagnosztikával) és a kötelező olaj- és szűrőcseréket.
olaj Selenia K 5W40 5L 15000
olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő 5000 HUF
munkadíj 15000 HUF

>> Szervizpettinke // Alfa Montreal 2.6 V8 // 2010-12-11

kész az első futó, picit ültetett és keményített verzióban!

 
>> Szervizcseko76 // Alfa 156 1.9 JTD // 2010-12-11

Volt egy kis egr rendszer rendbetétel :) ; túl sok volt már neki a korom és egy végleges döntéssel le is dugóztuk :) A hátsó stabrúdat szilentezni kellett; és még maradt a bal első kutyacsont a következő beavatkozásra :( Mindez természetesen Csörgőéknél, a Várpalotai szervizben :)))) + fotó az ónos esőről :((( :)))


172.500 km

 
>> EseményNémeth Lajos // Alfa 145 1,6i.e. L Junior // 2010-12-10

Sajnos ma reggel munkába menet egy Ford Tranzit összetörte Alf hátuljának jobb oldalát :(((
A károkozást elismerte, a biztosítójánál bejelentettem. Várom, hogy hívjon a kárbecslő.
A lökhárító kuka lett, sérült és deformálódott a jobb hátsó elem és a csomagtér ajtó is deformálódott.
Az ütés óta viszont sajnos "mozgásképtelen" lett. Miután belémrongyolt leállt. Néha el is indul, alapjáraton megy, de gázadásnál azonnal elkezd rángatni, puffogni és lefullad.

 
>> SzervizRobiik // Alfa 155 2.0 Tspark 16v // 2010-12-08

Kapott a drága Selenia 20k for Alfa Romeo olajat, és természetesen a szűrők cseréje is megtörtént. Mintha kilopták volna a blokkot és betettek volna valami villanymotort, olyan simán jár :)
Km óra állás: 180500
Fényképem sajnos megint nincs...

 
>> EseményTrombozis // Alfa 156 1.6 // 2010-12-07

Hétfő helyett kedd lett a gumis látogatásból. Nem örültem neki, mert sok kis szúrás helye volt a gumi falán. Szeretem az embereket. Főleg a k.cs.goket.
Sajnos azon a helyen nem mehet "véletlenül" bele semmi ennyiszer és ki is esik.

Fényképeket mostanában nem tudok készíteni, mert a tuning telefonom beteg. De látni kellett volna a gumin az új lélegeztetők helyét. Elég volt, hogy 2-3 nap alatt 1,3 bar nyomás essen a gumiból.

>> SzervizZOI // Alfa 156 2.0 Twin Spark // 2010-12-08

Ma délután ismét levert a víz az autó miatt! Nem vagyok én ehhez hozzászokva! :) Kocsikázás közben egyszer csak fura lett a váltóm, nem ugrott vissza középre üresbe. Aztán kis idő múlva eltűnt a 4. 5. és a rüki. Zuper! Ismét Liquidet hívtam mert ő járt már így. De most szerencsém volt, mert neki eltörött valami műanyag bizgere a váltónál nekem meg csak kikopott a zéger gyűrű körül a műanyag és kicsúszott a képen nyíllal jelölt tengely. Visszatoltam és minden frankó! :) A gyűrűt majd kicserélem nagyobbra 1x.

 
>> SzervizZOI // Alfa 156 2.0 Twin Spark // 2010-11-23

Délután Főnix nem indult! Ilyen még soha nem történt eddig. Reggel szépen bekocsikáztunk Ajkára, parkolóban lerak ,meló, délután mennék az oviba gyermekemért de őkelme nem hajlandó indulni. Az üzemanyag befecskendezés hibajelző lámpája égve maradt, a benzinpumpa halhatóan kapcsolt de semmi ,csak az önindító tekert. Biztiket érintkezőket átnéztem , még a légtömegmérőt is lehúztam de nem használt. Gyorsan telefonáltam Liquid kollégának mert emlékeim szerint neki volt hasonló baja de kiderült ,hogy mégse ugyanaz volt a gond. Így aztán Gyula cimborámat eltoltam kötélen egy közeli ismerős szervizbe, ahol gépre kötötték a drágaságot. Ki is dobta egyből hogyaszongya fordulatszámérzékelőhiba! Otthagytam, megrendelték, másnapra készen is volt! Az említett alkatrész a sokat szidott német gyártó terméke. :)
Liquidnek és Gyulának köszönet a segítségért! Meg a szerviznek a meglepő gyorsaságért! :)