Blog

>> Tuning és extraBelga // Alfa Alfetta GT / GTV / GTV6 Grand Prix 3.0V6 // 2010-05-19

Petrolhead definíció: A person who is very reliant on and fond of using his car and objects to any attempts to persuade him to use alternative means of transport.

Tehát megrögzött Autóbuzi.

Ezekkel az emberekkel pedig gyakran előfordul, hogy átesnek a ló másik oldalára és abszolút szügségtelen dolgokat vásárolnak az autójukhoz (nak?).

Ezért nem érdemes megnézni az RS Racing Shop oldalát. Senkinek. Mert akkor úgy jár, mint én. Képek csatolva.

Továbbá ajánlom, hogy RSNurburg.com linkre _se_ klikkeljen senki. Bőrszin sárgává változása, illetve koordinálatlan nyálcsorgás tünetek jelentkezhetnek.

Ron Simons Racing: Az RSR stabrudakat a Nordschelife-i köztpontukban vettem át Ron egyik kollégájától, John-tól. Igy amig a rose joint-okat csavargatta volt pár percünk beszélgetni.

A Ron Simons által fémjelzett cég egy komoly birodalom. Jó néhány évvel ezelőtt Alfa 75-kkel kezdték a versenyzést és utasautóztatást, mára ott tartanak, hogy kb 70db (értsd-olvasd: HETVEN) 75TS-es rendelkeznek, de több Integrale, Lotus Elise, Lamborghini, Porsche GT3 és legalább 10db 0km-es Clio RS áll a parkolóban. Főleg angolokból és németekből élnek, de a világ minden részéről keresik őket.

Ron egyébként pont érkezésemkor rontott ki a műhelyből. Az egyik Elise-t 2 kanyar után fejre tette egy angol ficsúr a Zöld Pokolban, aki természetesen nem vállalta a felelőséget, és az önrész megfizetését. Nos, igen, ez is része a biznisznek...gondolom indult felhajtani az ukrán kétajtós szekrényeket, hogy jobb belátásra birják az illetőt.

A személyes találkozásnak volt mégegy fontos aspektusa. John ajánlott egy szerelőt Hollandiában, aki az ő 75-ös parkuk egy részét is szervizeli már évek óta, így rá tudom bízni a remegő kardánom kijavítását és néhány apróságot.

 
>> EseményMYSKHA // Alfa 156 1.6 Ts // 2010-09-04

Este megálltam a XI.ker Fadrusz utcában és többé nemindult el..
Megadta magát az akksi..2003-ban lett beletéve tehát jogos.Jelek is voltak erre.A vicces ,hogy a napokban akartam akksit venni.Jött cimbi kértünk bikakáébelt és röff...Vettem új akksit..A rest 2xfárad... :-)

 
>> SzervizBL // Alfa 155 Q4 // 2010-09-04

5L Motul 6100 Synergie+ 10W-40 + Olajszűrő

t.189.187

>> EgyébLali75 // Alfa 75 2.0TS // 2010-09-03

Sikeres műszaki vizsga,végre a vonóhorog is hivatalossá vált.Előzetesen fékcső csere,kis lemezmunka,hegesztés,és villamossági javítás volt,minimális költséggel(4500 a két fékcső).Adatlap,amellyel az okmányirodába kell menni.
Hazafelé persze kivett a rend éber őre az M1-esen,mondván,hogy csak egy matrica van a rendszámon......Hozzátenném,hogy világítás nélkül autózott a két rendőr...
:-(

>> EgyébCgo // Alfa 156 SW JTD 16V // 2010-09-03

180642 km
Fene tudja, mennyit futottak végül a Vredestein gumik, a tippem 38000 km körül van, ami nem is rossz teljesítmény. Az új gumiknál végül a Pirelli P Zero Nero 215/45ZR17 91Y lett a nyertes, bár szívesen vettem volna újra Vredestein gumit is. Talán beképzelem, de a 225/45 jóval nagyobbnak tűnt, viccesen kicsi így a kerék, de sajnos a papirok szerint ez a hivatalos gumiméret.

Az akció kerek 500€ volt.

 
>> Egyébystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2010-09-02

Az Autó-Motorban megjelent cikk alapján, ugyan azokkal a fotókkal az autó felkerült az OK Tuning honlapjára is. A szerkesztője ugyan az, aki az újságban is készítette a rovatot, így természetes a szinte azonos tartalom. Lényeg, hogy látható az autó ITT is. :-)

>> SzervizRobiik // Alfa 155 2.0 Tspark 16v // 2010-09-03

Meghalt a fejegység, félig bekapcsolt állapotban megállt, seki sebe. Kiszedtük megigazítottuk a csatlakozókat és működik. Van egy olyan motoszkáló érzésem, hogy nincs még vége ennek a dolognak, de majd ha mégegyszer megcsinálja átnézem rendesen, talán egy hangszórócserével is egybekötöm ( a gyári papírok kicsit haldoklanak)

 
>> Tuning és extrarémGtv // Alfa Spider / GTV 2,0 twin spark // 2010-09-02

Ez a hét eléggé rosszul indult ... Nem elég hogy ezen a héten a suli elkezdődött , de még ráadásul a mélynyomóm is megadta magát . Ma délután vettem egy zsír új Alpine E type mélyládát ami abból jó hogy van rá 3 év garancia és természetesen nagyon szépen tisztán szól ahhoz képest hogy "csak 130 wattos" és a kis Gtv-t így is szétdöngeti :) Hurráááá most már ez tuti jó lesz mert megtanultam hogy használt hangcuccot nem érdemes venni sajnos . Ez ami most van ebbe most már megbízok ! :)

 
>> SzervizTiszi // Alfa 33 1.4 i.e. L // 2010-09-02

Több mint fél év és kb 10 e kilométer után jelentkezett az első hiba az autón. Mégpedig a fékhiba jelzés felvillanásával. Fék van, de azért fékolajszag terjengett a levegőben.Az első lehetőségnél megálltam és belenéztem a motortérbe , a fékolaj egy kis része a kuplungmunkahenger alján állt .Mint itthon kiderült a műanyag cső ami a munkahengerbe vezeti az olajat elrepedt s ott folyt. Szerencsémre két ilyen is alkatrész is találtam itthon, igy kb 10 perc alatt orvosoltam a hibát .

 
>> Tuning és extraszasza911 // Alfa 155 Q4 // 2010-11-16

Irhatnam, hogy tömitetlennek tünt a rendszer, meg hogy gyanakodtam a gumicsövekre es a csatalkozasokra, de nem lenne igaz. Egyszerüen ugy ereztem, hogy kell (!) az uj coooler. Meg a csövezes is. Szoval alfacska kapott elöre egy nagyobb közteshütöt, meg inox csöveket ügyes szilikon atmentekkel es vagany szeles bilincsekkel. A menetteljesitmeny nem valtozott, optikailag viszont mindig kicsit meghalok ha ranezek. Ez mar lassan a menyorszag...