Blog
Most, hogy meghírdettem az autót, és meglepően sokan érdeklődtek iránta, egy Opelesnek sikerült belém kanyarodnia...
Öröm az ürömben hogy azonnal elismerte és betétlapot adott (nem mintha lett volna módja kíbújni a felelősség alól)...
Szemmel láthatóan: Bal első lámpa K.O., lökhárító cserés, de kapott egy kicsit a motorháztető és a bal első sárvédő is :S
Az okozó Allianz-os...remélem igazak amivel reklámozzák magukat, bár naív azért nem vagyok...
Képek holnap.
Kicseréltem a légmennyiségmérőt, mert már vállalhatatlan volt :P
A kenyszerü gumicserekor felhivtäk a figyelmem az elsögumik belsö felenek aranytalan kopäsära.Azonnal vedekeztem hogy egy eve ällittattam futomüvet.Mivel a gumis sräc jobarät,ezert hittem neki es ujra mentem futomüällitäsra.
Mint kiderült tavaly a "beällitäs" a györi Hatvani gumiszervizben valahogy nem sikerült.. Grrrrr....söt a kerekösszetartäs kerekszettartäs lett a beällitäs utän..ezertis a belsö felület kopäsa...Az összekötökön az anyäk berohadäsäbol levont következtetes szerint tavaly tuti nem voltak meglazitva...Namärmost imigyen nehez pl kerekösszetartäs ällitani...
Most a sräcok a Kiss Gumiszervizben nem kis munka ärän beällitottäk a futomüvet. Ezer köszönet erte.Mindenkinek ajanlani tudom a munkäjuk.
Szeptember 15-én valami véget ért és valami teljesen más kezdődött el. Bár Fonzi még megvan és fáradtságot nem ismerve keresem új gazdáját, nem tudtam tovább várni és elindultam egy másik úton.
Ezt az utat egy Fiat Barchetta jelenti, aki a Massimo névre hallgat. Kicsi, számomra is fenntartható, és kicsivel nagyobb élményautó, mint Alfonz volt. Pont olyan autó, amilyet kerestem. Joggal merül fel a kérdés, miért nem Spider, vagy GTV? Egyáltalán, miért nem Alfa? Egyrészt azért, mert a Spidert nem kabriónak tervezték, hanem egy lecsapott tetejű GTV, az autó egy tank, a 2literes TS motor nem viszi, V6TB-vel ha lenne se vennék, a 3 literes pedig számomra nem megfizethető. Másrészt a Barchetta nekem sokkal jobban tetszik. Így inkább a hűtlenség mellett döntöttem, legalább is egy időre. És hogy miért nem Alfa? Mert az Alfának nincs olyan, számomra megfizethető modellje, amilyet kerestem. "Shit" happens...
Azonban csak a ruha változott meg, és, mint tudjuk, nem a ruha teszi az embert. Ott, bent még mindig alfás vagyok és az is maradok.


sikerült beszereznem egy SW-ből való nagyon világos szürke momo bőrülés szettet ajtó és B oszlop kárpittal, nagyon jó alapotban Petya 2.4 - től. Maga a beszerelés is elég könnyen ment, gondolok itt a hátsó ülésekre mivel az SW hátsó ülései külömböznek azoktól amik benvoltak az autóban. Szerintem az SW ülései jobban néznek ki, ezért is kerültek be az autóba. Ha már új bőrülés akkor a sracok is kapjanak valami extrát ne csak az apu, ezért kaptak Ferrari gyerekülést és ülőlapot.








Kicsikét le vizsgáztattuk
-fék átnézés,tisztítás,csere
-jobb első index búra csere
-ablaktörlők cseréje
Lakodalomba mentem, konvojban. Egyszer csak elkezdte rázni a kormányt az autó. Megálltam, gondoltam defekt, de minden okés volt. Továbbhaladva megint csinálta, így az utasaimat átszállítottam másik autóba, én meg hazajöttem valahogy vele. Persze az esküvőt lekéstem. :S
utángyártott Marelli teleszkópok voltak a csomagtérajtón, de sajnos csillapítás nélkül, így teljes erővel felvágódott az ajtó. Trencsikről szereztem be egy pár gyári bontott teleszkópot. Ezek ugyan jóval gyengébbek, de csillapítottak.
2010.09.09-én hoztam el a villanyásztól, főtengelyjeladó csere volt, egyszerűen leálltam. Két hétig használtam, és ismét k.o.
Ma hoztam el ismét, valami relét cserélt a szerelő állítólag. Most megyünk! :)
Idén ősszel ismét nyaralni indultunk Liával hármasban, és az úticél ismét Görögország volt.
Az útvonal: Budapest, Belgrád, Nis, és Macedónián át Katerini. Végig az E75-ös mentén.
Az idő a tavalyival ellentétben kitűnő volt, két hétig csak napsütés, csak két nap volt felhős, szeles.
Igazi nyaraló hangulat:))
Lia végig kitűnően ment. Egy tankkal bőven leértünk, az átlagos fogyasztás nem érte el a 6 litert.
Idén nem mentünk máshová, élveztük az időt, és különbenis tavaly már voltunk mindenhol:))
Két hetet töltöttünk el, és aztán indultunk haza.
Lia végig szépen ment, és semmi gond nem volt vele. Visszafelé Macedóniában, a görög határ után rögtön tankoltunk, és megérte, mert 40 forinttal volt olcsóbb literje, mint itthon:) és ízlett neki is.
Összesen kb 2400 kilométert tettünk meg, problémamentesen. Jövőre már más lesz az úticél:)

