Blog
Az utóbbi időkben rakoncátlankodott egy kicsit. Kilyukadt a benzintank, és lelazult komputer csatlakozója. Ezeket elég gazdaságosan meg lehetett javítani.
Sajnos az akksi cellazárlatával már nem voltam ilyen szerencsés. Na mindegy. Úgy is régen volt már új akksim. :)))
Az idei évet és a 2011-es év első négy hónapját arra fogom szánni, hogy rendberakom az autót az utolsó csavarig... van is mit:
elöl kerreg, kattog
elöl csikorog valami
elöl kopog valami (teljes futómű csere megint)
váltó?
hátsó futómű csere
amúgy megvagyunk.
No kérem, elindult a dolog. Kasztni és fényezés, meg némi átszabászat. Autó lesz belőle mégis, igaz nem veterán, hanem napi rabszolga. A terv:
- QO kasztnielemek (orr, lámpák, krómok, műanyagok, meg egyebek)
- Grigio Metallo Nube szín
- TS nagyfékek, America stabrúd, poliurethán szilentek mindenhova, meg tuningolt motor és váltószilentek
-TS motor (felújított) és váltó (sperres, felújított) isostatikus rudazattal
- szép beltér
- még ősszel :)))
Na, az előrejelzett klímakompresszor beszarás megtörtént. Elég kalandosan sikerült kicserélni, a nyaralni indulás napján délre lett kész. Emellett még az első féktárcsák és betétek is kicserélődtek.
Amíg mi nyaraltunk, Mazsi új vezérműszíjat és görgőket kapott (Contitech).
Fékcsövek, olajfúvókák cseréje. Plusz, beletöltöttük az Alfacityben nyert és cserélt Racing olajat. Jó lesz ez így...!
Mire lenne alkalmasabb egy szabad Szombat délelőtt, mint hogy lekapjam az első lököst (persze csakis emelőn a benti műhelyben) és bekössem rendesen a fényszórómosót és a ködlámpákat. Az utóbbihoz is kellett farigcsálni egy sort, de nem volt vészes.
Aztán kapott már egy alapos takarítást és mosást is, mert már hónapok óta nem foglakoztam vele. Íme.












KGBMAN és Piritu mélynyomóbeépítése biztos a legoptimálisabb, de mivel kaptam egy sal ládát és van egy pioneer gm-x922 erősítőm otthon, így először kipróbálom ezt a verziót. A láda pontosan befér az ülések mögötti rekeszbe. Az erősítőnek is próbálok itt helyet találni,mert gyakran hagyom ott nyitottan az autót.


A hűtő folyása elállt!:)A szint ugyanott áll,ahol a tömítőfolyadék beöntésekor. A motorolaj szintje beállt a max-hoz. A szerelő a cserekor picit többet töltött bele,de most a tökéletes.Viszont a szervó olaja a nívópálca aljáig ér. a héten pótolni kell a hiányzó mennyiséget.