Blog
Olaj csere!
Bele gurult a 10. ezer km! Olaj ki, szűrő ki. A sebességváltóból is kiengedtem az olajat. Hát az nem hasonlított olajra. Inkább valami folyékony fémre... :(
A fene tudja mióta volt benne! Az oljaból nem hiányzott! Reggel megnéztem. Ilyen ez a JTD! A T.S. mindig eszegette :)

Már terveztem egy ideje,hogy újrafényeztetem a géptetőt,mert sajnos már tele volt kavicsfelverődéssel.
Mivel néhány napja megtörtént,így végre felkerültek a QV jelzések is a géptető oldalára.
Nekem tetszik!:)



Mióta le lett sötétítve az autó szerettem volna egy sötét irányjelzőt is az oldalára, mert a gyári annyira nem tetszett. De valahogy elmaradt. Aztán most hogy a Vaterán találtam, és helybe hozták így vettem egyet! Így mindjárt jobban néz ki. Még Csörihez kéne lemenni a kutya csontot beszereltetni, aztán minden ok. Igaz lassan olaj, aztán meg 10000 múlva vezérlés csere.



Alfacityben nyertem egy DefedLock váltózárat, így nyáron kissé lassan őrölnek a malmok, agy csak most került beépítésre.
A DefendLock szerelője eljött Győrbe és a Re-Cartánál (ők a helyi viszonteladók) beszerelte.



készülünk a télre.. :\ talán sosem volt dísztárcsa a téli 15"-os, fekete acél kerekeken, de mindig is akartam. a gyári, új dísztárcsa nem olcsó. ha jól tudom 15-ért adják darabját. ahhoz ha hozzárakom az új acél felni árát, akkor már ott vagyok, hogy inkább vettem volna alufelnit télire is. úgyhogy maradt a használt tárcsa. (0915) sikerült is vennem egy szettet a vaterán, postával együtt volt 7ezer, egy db új tárcsa árának a fele. nem mindegy :) ma (0928) meg is érkeztek, csak el kellett mennem érte a postára, mert lusta voltam felkelni a postásnak, úgyhogy csak az értesítőt dobta be :)

Ma cserélték ki a kuplungot, természetesen gyárit vettem bele. Illetve olajcsere S WR D + szűrők.
A héten kicseréltem a gyertyákat,az akksit,2 első gólyalábat,és kapot 4 vadi új gumit.Sikerült belerakni piros OMP rugó szettet is!Mindjárt jobban néz ki a kicsike!Az akksiért és a 4 új ajándék gumiért külön köszönet V.Robinak(DAGOBER BÁCSI)



lejár így elvittem, semmit nem kellett csinálni előtte... csak bevittem és megkapta és mind ezt hivatalosan! semmi segítség :)
Ma végre megoldódtak a fényszóró gondjaim.
A probléma úgy kezdődött, hogy egy alkalommal Kelet-Pestben cseréltettem ki a helyzetjelző izzóimat. Mielőtt még mindenki leírna, hogy milyen sznob vagyok, hogy ezért is képes vagyok bemenni a szervízbe és nem tudom kicsérélni magamnak, annak fel tudom kínálni bemutatásra milyen egyszerű is hozzáférni a GT-be a xenonos lámpabúrához. A fő gondot az okozza, hogy míg a hagyományos izzós búráknál egy pattintós megoldás van, itt 4 db csavar fogja a búra hátsó részét, és ezért a bal oldalon még csak-csak hozzá lehet férni, de a jobb oldalon sehogy így le kell szedni az első lököst és kivenni az egész lámpatestet. Ennyit erről. :)
A gond az volt, hogy az izzócsere után nem működött az automata fényszóró állításom, de még a 2 fényszóró magassága sem volt szinkronban, hol ott bent azt állították tökéletesen beállították, és még ezen felül a jobb oldali fényszóró ugrált is ahogy mozgott a kocsi. Nagyon idegesítő volt. Én ezt rögtön nem is vettem észre mivel még világosban hoztam el a kocsit.
Kiss Péter autószerelő barátomnak említettem a dolgot, (aki szintén Alfás). Első hallásra elkeserített, vagy inkább megijesztett, mert arra gondolt h tuti eltörték a foncsor állítómat és ezért ugrál a fényszóróm menet közben.
Ma volt időm, elugrottam hozzájuk, hogy járjunk a dolog végére. Hála Istennek nem volt eltörve semmi, csak a motoros állító kütyük voltak lelökve a lámpabúrában, azokat kellett vissza rakni, beállítani a fényszórókat és kész. Most már végre állít magától az automata, és menet közben sem vibrál. :)
Egyébként nagyon tudom ajánlani Pétert, korrekt, gyorsan és megízhatóan dolgozik és nem mellékes az sem, hogy olcsón. Én már többször bíztam rá a GT-met :)