Blog
- Elkészült végre a cooler-pillangószelep cső, egy darabban, már csak a turbo-cooler cső van hátra.
- Féknyereg tartó konzolok, alapozva, festve (köszi Dani), tőcsavarok beleütve.
Most hogy elérte a 100000km-t (93mal vettem) eljött a nagy szervíz ideje. Vezérműszíj szett, üzemanyagszűrőt Erhard-tól vettem, mint minden mást is, mert még mindig ő nagyban a legolcsóbb(48k) Tomsics Gáboréknál elég baráti áron(már törzsvendég vagyok:) megcsináltak mindent.
Vettem rá 17" AEZ felniket, de nem a trendi fekete belsővel rendelkezőt, hanem szürkét!
Élőben nagyon ütős, és nem hivalkodó!
Utólagosan raktam bele tempomatot, amit a Trencsikéktől vettem. Sajna csak egész kormánykapcsolóval adták , így volt 21k. Csak a kapcsolót kellett ki venni ,összedugdosni és kész is volt! Így maradt egy tartalék kormánykapcsolóm:)
No meg egy króm kipufogó vég került föl, ami a 156ról maradt még meg.Nem nagy szám de jobb mint a cső vég.
Miután egy csere AC-val se javult a dolog, kivettem a tankot, és abból a szűrőt....Szépen eltakarítottam, visszaraktam ééééééés visszatért a benzinnyomás és megy a kocsi. :-) Még jó,hogy nem basztam ki a kukába a hibátlan verseny act dühömben a múltkor. :-) Szóval most menne az autó, ha nem a garázsban állna és a házunk külső szigeteléséhez használt állványok nem lennének elé rakva. :-) Mindegy, jár-megy :-) A lambdaszondám viszont még mindig szarakszik, néha néha elkezd mérni, pedig már átnéztem egyszer a bekötést.Néha néha elkezd mérni ilyenkor azért megnyugtató, hogy padlógázon E85-tel 13.8 a max, ami bár kicsit szegényebb mint nekem tetszene (12.6) de ha jó lesz gyorsan belövöm majd.
Közben sikerült kipróbálni, kocsit.:-) Végre jó kuplungom, ezekkel a gumikkal elég jókat lehet rajtolni.
Más, beindult Hadada utcai Lancia Delta Integrale-ja DTA S60 Ecuval, kettőnk által kábelezve és programozva. :-) Hát a DTA k
ezelő felületét látva, elfutott az irigység... :-) A gotech remek kis kütyü, de azért a DTA-hoz képest kőbalta, ráadásul olyan egyszerűen írható,hogy hihetetlen. :-)
úgy döntöttem h kiprobálok egy a gyári helyére beszerelhetö sport szüröt, az olasz Sprint filterre esett a választás, és elég jo árban volt, ugyhogy nem lehetett kihagyni :-) tisztitási periodus 20000 km.



Kedd. A kedvesem új féltengely-csuklót és mandzsettát kapott. A kanyarban eddig hallható malomköves-őrlés megszűnt. Viszont nem jött meg a két megrendelt lengőkar, pénteken újabb időpontom van a szervizben.
Bal hátsó lengéscsillapító: 35%
Jobb hátsó 25%
:-O
Komoly. Cserére érett nem gyengén. Elsők jók...még.
Fék elől-hátul elég komoly...még. :-) pár %-os eltérés.
Valószínű a jobb oldali hossz lengőkar meg van ütve, de ezeket amúgy is cserélni kell...még több mindent, mert a futó megy ki alóla. Műszakira kell.
A műhelyben megdícsérték, hogy 12 éves korára még mindig milyen szép. Jól esett.


2
619
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Szerelőműhely
- Erőforrás alternativák
- KRESZ
- Alfáskisállatoskedvences
- Oldtimer, youngtimer
- Ugyanaz kicsiben
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas

