Blog

>> EseményFerko // Alfa 146 1.6 Twin Spark // 2009-07-08

2009.07.07-én elváltak útjaink a kis zöld döggel.
Két és fél évet és 42.000 km-t töltöttünk együtt. Szép emlékeim vannak. Persze néha összevesztünk, de mindig levett a lábamról.
Remélem jó sora lesz, csakúgy mint nálam volt.

Km.: 126.300

>> SzervizTresor // Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD // 2009-07-08

Még májusban az alábbi dolgok lettek cserélve:
- Olaj+olajszűrő
- Levegőszűrő
- Pollenszűrő (na ezt jobb helyre nem is tehették volna...)
- Első fékbetétek (végre nincs már nyikorgás)

KM óra állás: 130 000

Thx Erhard!

 
>> SzervizZsolti // Alfa 147 1,6 T.Spark ECO Distinctive // 2009-07-07

Vásárláskor már tudtam, hogy a jobb első lengőkar hátsó alsó szilentjét cseréltetni kell. Ez meg is történt. Emellett olaj csere (Selenia), olajszűrő, légszűrő valamint aktívszenes pollenszűrő csere volt.
Ezután volt egy kis elektromos problémám beázás miatt. Valamint nem nyílt a csomagtartóm a távirányítóról és az utastérből. Csöri orvosolta őket. Köszönet ezúton is.

>> SzervizKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-07-07

(0707) megérkezett az új cikkszámos vezérlés módosító és a két gumi fékcső, amiket Erhard-tól rendeltem 30-án.

[Költségeim: gyári vezérlésmódosító 38.900Ft, 2db gumi fékcső 2.600Ft/db, összesen: 45.100Ft postával együtt, előre utalva.]

>> Szervizszafi // Alfa 164 2.5 TD // 2009-07-07

Tegnap túlesett az átíratáson is végre...a héten várható a vizsgáztatás....

 
>> SzervizAndrewxy // Alfa Spider / GTV V6 TB // 2009-07-10

Tegnap, azaz 2009.07.06-án a Csörgő autószervizbe vittem a gépet egy "kis" motorjavításra.
Vezérműtengelyek és a hozzá tartozó szelepszártőkék cseréjén esik át a kocsi...
...A kocsi hazaért,csere megtörtént. köszönöm a korrekt munkát, csak ajánlani tudom mindenkinek a helyet!!! KM: 158693

 
>> SzervizGyöki // Alfa 147 1.6TS Distinctive // 2009-07-07

Július elsején nem indult az autó. Az aksi megadta magát.
Gyors baráti segítségnek köszönhetően vettem egy új aksit az Unixban és ott ajánlottak egy szerelőt a közelben aki be is rakja. A szerelőnek mondtam mi a gond és szerencsére kimérte a vasat és rájött, hogy nem aksi, hanem generátor problémám van. Ajánlotta, hogy holnapra kiveszi, megnézi, megjavítja. Következő este hívott, hogy egész nap próbálta, de nem tudta kivenni, kiveheti-e a motort, váltót, hogy hozzáférjen. Határozott NEM volt a válasz. Másnap reggel elvittem az autót a Watz szervizbe, mert ez volt legközelebb, ahol láttak már olaszautót.
Mivel ez már péntek volt, csak 7főre lett kész az autó. A generátor feszültségszabályzóját kellett cserélni, a szénkeféket és még valami kütyüt.
Generátorjavítás: 36k+áfa
Mókadíj: 10K+áfa
A szerviz és a dolgozók hozzáállása nagyon jó volt, ajánlom.
Megjegyzés: Köszönöm Large Gyuriék telefonos segítségét, sajnos Halásztelekre nem mertem aksiról kimenni.

>> EseményKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-07-06

(0706) képek..itt még alakulóban..szórógitt nélkül..már nem itt tart..csak ezeket még nem tettem fel:)

ps: az autó nemenyém:)
ps2: köszi a képeket toto.

>> EseményZOI // Alfa 156 2.0 Twin Spark // 2009-07-06

Zöldkártya meghosszabbítva. Természetesen csont nélkül! :)

 
>> EgyébWaterman // Alfa 145 2.0 // 2009-07-06

Kedves Bandatagok, ha valaki meg tudja mondani, mért kék (azzurro) a lóhere a küszöblécemen, ahelyett, hogy zöld lenne, kap egy ötöst. Nekem fogalmam nincs.