Blog
Ablakemelő komfort elektronikát szereltem ma be az autóba, pénteken érkezet meg a csomag, 2db kétablakos vezérlő lett mert nem találtam 4ablakossat.
Típus: AVENTRON R-CON2


Eljött az idő a komplett hátsó futómű cseréjére. Híd , rugók , lengéscsillapítók stb...... + a kipuffogó mert már kicsit megviselte az időjárás. Ismételten köszönet Andrásbácsinak a hibátlan munkáért.


Ma volt 1 kis találka 2 kedves volt kollégával (2 Alfa 145 tulaj) :D
Kivittük a gépeket a Csanyikba (Miskolc melletti vadasparkos-pihenős-majálisos) fotózgatni.
Út közben /vonatoztunk/ beállt közén egy 4. ismeretlen Alfás (rendszámot sajna nem láttam) de innen is üdv neki!!
Jó idő volt.... jó társaság..... aztán kocsikázás (már csak 2en) fel Lillafüredre (iszonyat feltúrt felmart gödrös aknás úton)
Lillafüreden a tó mellett nem lehet tépni ezerrel úgyh lehúzott ablak mellett pont +hallottam amint az 1ik túrista "nézd már két egyforma Alfa...." de ennyi is elég volt a boldogsághoz :D:D:D
Aztán Diósgyőrben 1 jó pizza.....
Kell ennél több 1 napra???

Kocsikáztam ma egy kicsit egészen Miskolcig:-}Vittorio kolegánál voltam akciós áron jutottam hozzá 4db lemezfelnihez szerelve centirozva 4db 90% os téli gumával + 4db gyári alfás disztárcsa:-}Még így is meg érte hogy ilyen messzire kellet érte menni:-}
Meglátni és megszeretni tényleg csak egy pillanat műve volt. Megnéztem délelőtt, délután lefoglalóztam, 3 napra rá kifizettem, és elhoztam.
Azonnal egy 300 km-es túrára mentünk, tempomat, 130, igazi öreguras közlekedés. Persze így a 30 után ez már bocsánatos bűn. :-P
Csütörtökön meghírdettem, ma délelőtt lefoglalózták.
4,5 év, 50e km, néhány örök emlék, sok új barát és segítő kéz.
Örökre hálás leszek neki.
Ma visszakaptam a kocsit. Volt egy horpadás a bal első sárvédőn. Még az előző tulajdonosnál történt.
A javítással meg vagyok elégedve. Nem is kellett az egész elemet fújni.


Hát, szerencsére sikerült a SAL-t kinyirni, tegnap délután apum munkába igyekezett a kocsival, mikor füstölni kezdett az ajtó...... a drága SAL hangszórók voltak a hibásak... :( szerencsére nagy baj nem történt


Megvizsgáltam, mit is kell még kijavítani, cserélni az autómon. Az első futómű átalakítást igényel, mert már nem egészen úgy áll, ahogy kéne. Állítható lesz a kerékdőlés, így meg fog szűnni a jobbra húzás! A féknél a vákuumdobot kell cserélni, mert sziszeg a szakadt membrán miatt, de ettől még azért fog. Majd jöhet újra 2db lengőkar csere, mert eltelt 2év, meg sok sok km, so itt az ideje a szakadt szilentek miatt cserélni! Még össze kell számolnom, ez mibe fog fájni, de kb. 60-70K-ra számítok megint :(
Beszereztem bontott olajgombát, hogy végre mutassa rendesen az olajnyomást. Kezd alakulni a vas, egy-két apróság és rendben lesz! :)