Blog
Ma kicseréltem a pollenszűrőt. Szénszálas került a régi helyére. A jobb oldali ablaktörlőlapát leszerelése után már simán ment minden! :)))
Kapott négy új Fulda gumiabroncsot. Halkabb lett, és a menetstabilitás javult.
Az olajkartelben meg volt szakadva a menet, és régebben már ez miatt új menet volt fúrva bele, csak ferdén....Így ázalgott az olaj a csavarnál!Nem kis mutatvány volt levenni a teknőt (thx mViking), majd szinesfémes behegesztette gyári méretűre!
Hegesztés: 7000 ft
Munkadíj: 5000 ft
Teknő kimosása, és egyéb felhasznált anyagok, paszták: 3000 ft
2007. október 27. este, kb. 19h
A mai napon megváltunk a családi kedvenctől.
Igazán csak most derült ki, hogy nem csak az én szívemhez állt annyira közel, mert a kisfiam és a feleségem még nálam is nehezebben tudott tőle elbúcsúzni. Csak az vígasztal, hogy szerencsére nagyon jó kezekbe került. Mostantól kezdve fűtött mélygarázsban készülhet a bevetésekre. Az új gazdája, Kalizsoli is nagyon hamar beleszeretett. Bízom benne, hogy ez a szerelem is nagyon sokáig fog tartani! :)
1-2 napra kölcsönadtam szeretett gépemet tesómnak(épp nem voltam itthon egész héten,neki meg szüksége volt autóra)!
Rajta kívül nem nagyon van ember,akinek nyugodt szívvel oda merném adni:)!
Mikor visszaadta,csak ennyit mondott:"qrva jó ez az autó"!Pedig már nem először ment vele.
Remélem nem kell mondanom milyen széles volt a mosoly az arcomon:)))))!
ha minden jól meg, jövő héten a jobb hátsó kerékcsapágyam kicseréltetem.
szerencsémre igen jó cimborám autószerelő, így a csere valószínű anyagárban lesz csak:)))
2007.11.12-én végre ki lett cserélve a csapágy...
sokkal sokkal halkabb lett az autó...:))))
Vezérműszíj + görgők + vízpumpa + hosszbordásszíj + termosztát + váltóolaj +f agyálló csere
Határozottan csereérettek a következő kütyi-mütyik:
-hátsó főtengely szimering
-kipufogó vezérműtengely
-első kanyarstabilizátor belső szilent 2db
-elől jobb felső trapéz szilent 2db
-jobb alsó trapéz (komplett)
-bal felső szilent 2db
-hátsó kereszt stabilizátor
-hátsó futómű hossztartó kisszilent 2db
-jobb kerék felöli motorvédő burkolat(műanyag)
-alsó motorvédő burkolat(műanyag)
-4DB GUMI
-
Ez is megtörtént. A régin volt egy kis lik, amin tolta ki a zsírt. Szerencsére bőven időben voltam, még jó sok zsír volt benne. A szerelőm egy kicsit anyázott, hogy semelyik gumiharang szettben
nincs épkézláb szorítóbilincs, de azért csak rá tudta rakni.