Blog

>> EgyébDekka // Alfa 33 1.7 16v // 2007-09-09

ki hitte volna, műszerfal csere, egesz könnyu volt :D aszittem az uj muszerfal van ramaty allapotban,de miutan kivettuk az enyemet,rakellett jojjek, h csak a minosegi börözés tartotta egyben :D mostmár faszás

 
>> Eseményystuc // Alfa 146 ti Super Produzione // 2007-09-09

A hétvégén a Syma csarnokban megrendezett Tuningkiállításon vettünk részt kisautómmal. Jó buli volt. :-)

>> SzervizDévid // Alfa 156 2.0 TS // 2007-09-09

1 órás munkával valahogy kibontottam a légszűrőmet, és behelyeztem egy friss, tiszta példányt. Érezhetően jobban veszi a motor a levegőt. Gazdagabb lettem egypár horzsolással, és egy méhcsípéssel a nyakamon.

 
>> EgyébFater (Norbi) // Alfa 155 1.7 TS // 2007-06-23

2007.06.23-30. között volt a nászutunk Opatijában. Oda már közösen mentünk, mivel kedvesem megkapta az éves vízumot. Opatija egy tipikus fürdőváros a fiataloknak kevés szórakozási lehetőséggel - szerencsére a nagyobb szállodáknál élőzene van, ami kellemessé tette az estéket (Admiral Casino). A tengerpart/strand sziklás és betonos viszont nagyon tiszta.

 
>> EgyébFater (Norbi) // Alfa 155 1.7 TS // 2006-06-17

Aki a plitvicei tavakhoz megy, javaslom a 2. leghosszabb turista utat, de menjen el a legnagyobb vízeséshez is -plusz kb. 100m oda-vissza. Érdemes az egyik helyi szállodában este pihenni, majd egy egészséges mennyiségű reggeli után 1 üveg (magyar) ásványvízzel elindulni a nagy túrára. Mi kb. 5 órán keresztül tipegtünk kb. 11-12 km-t. A látvány nagyon megérte! Majd, ha a trónörökös nagyobb lesz (kb. 5 év múlva), akkor ismét elmegyünk oda.

 
>> EgyébFater (Norbi) // Alfa 155 1.7 TS // 2006-06-10

2006. 06. 10-24 között voltunk Rovinjban és környékén, valamint meglátogattuk a plitvicei tavakat is. Ott történt meg az eljegyzése az asszonykának.
Én egyedül mentem le Rovinjba (mivel az asszonynak vízum kellene Magyarországba való belépéshez) a kedvesem ott várt a szállodában. Ő charter géppel érkezett meg Pulára Moszkvából. Az idő kíváló volt, nem volt nagy hőség és a tenger is nagyon kellemes hőfokú volt.
Kirándulást tettünk:Pulára és a strandolást a szomszédos kis faluban Vrsar-ban oldottuk meg. Nagy tórát tettünk a plitvicei tavakhoz ld. a kövektkező blogot.

 
>> Egyébpomm // Alfa 147 Distinctive // 2007-09-09

Tegnap voltunk a gyöngyösi találkozón. Remek volt! :)
Ezúton köszönjük a szervezést és a szíves vendéglátást! Jövőre ismét tiszteletünket szeretnénk tenni :)
Pár fotó:
http://alfa.pomm.hu

 

Na végre elkészült tegnap a lökhárítóm, csilli-villi. Szebb, mint újkorában. Nagyon szép munkát végzett a fényező, árnyalatnyi különbség sincs közte (ami azért különleges, mert nem lett összepolírozva).

 
>> SzervizHakuna // Alfa 33 1,4 - 1990 // 2007-09-08

Reggel megbontottuk a vezetőoldali küszöböt is. Aztán 5 perc múlva le. Helyenként rosszabb volt mint a túloldal, ami eléggé meglepő. Tettenértem a nagy cégek (bocskay) "drágademegériazárátminőségbiztosított" típusú karosszériajavítási technologiáját. A bal hátsó emelőbak alá be volt heggesztve, feltételezem egy lyuk helyére egy fémtiszta!!! lemez, ami a belső küszöb függőleges éle felől fémtiszta is maradt, pedig már 3 éve történt az emelőbak "javítás" és alvázvédelem típusú 80ezres munka. De az alsó lapja a behegesztett lemeznek már rozsdás volt (nem tudom hogy kezelhették le, de mivel festve sem volt, nyilván sehogy) A régi lemez pedig, amihez a foltot rakták szét volt rohadva. A megoldás tehát teljesen ugyanaz lett, mint a jobb oldalon, Az emelőbak fölé 30 centis zártszelvény a szélesebbik lapján fekve, erre keresztben a a tartópillér a keskenyebb oldalán.
A képeken már csak a külső küszöb elem, tehát az eredmény látszik, mert a masinát otthon hagytam. De teljesen ugyanaz lett, mint a túloldal, csak pár centiben tér el a zártszelvények hossza. Az emelőbak pedig szintén két egymásbatolt vascső összeheggesztve. Mondtam már, hogy a tankok jópofa járművek?:)

>> SzervizWickey // Alfa 156 SW 1.9 JTD // 2007-09-08

Időszakos szervíz volt ma. Pár apróság ki lett cserélve ami nem várhatott további 6-7 ezer km-et a 120ezres szervízig.
A legfontosabb, hogy beszólt a géperejű jármű, hogy "replace brake pads, go to dealer". Na, ilyen apróságért nem megyünk a dealerhez, de mindenképp javítandó. Továbbá elszállt a hűtőventillátor előtétellenállata, így a hűtővizem a mostanában gyakori dugóban ücsörgéseim alatt simán verdeste a 100 fokot, amit nem tartottam egészségesnek. (TIPP: Ilyen esetben bekapcsolt klíma segít kordában tartani a hűtővizet is!)

* Bal első helyzetjelző izzó, Hella: 684 Ft
* Előtétellenállás a hűtőventillátorhoz, gyári: 5764 Ft
* Hátsó ablaktörlő lapát, Valeo 380mm: 1393 Ft.
* Első féktárcsa, AP, párban: 20516 Ft.
* Első fékbetét, gyári: 12200 Ft.

A fék érezhetően gyengébb, mint a régi, vállas, és huplis tárcsa + kopott betét volt. Ez remélhetőleg csak átmeneti amíg be nem kopik valamelyest.
A helyzetjelző meg menjen a kurva anyjába. Kicseréltem a bal elsőt, erre szinte azonnal kiégett a jobb első is. Ilyen a mesében sincs.