Blog
Évi egyszer le kell pucolni a króm kipufogóvégeket a rárakódott/ráégett mocsoktól. Ezelőtt tavaly május végén volt tisztítva, szóval már ideje volt. Annyira azért nem volt vészes az állapota. Az szembetűnő volt, hogy mióta mindig nyitott állásban van a kipufogó rendszer, ezáltal a külső végeken keresztül távoznak a forró gázok, a külsők sokkal több lerakódást szedtek össze.
Mióta megvan PHuBi küzdök a műszerfal alatti biztosíték tábla fedelével.
Eredetileg két gyári rögzítő volt benne megy egy sima csavar.
Mivel nem túl egyszerű rátenni az anyát a sima csavart szerettem volna pótolni ezzel-azzal.
Volt már műanyag patent is, de nem működött.
Próbálkoztam 3D nyomtatott "foglalattal (1.kép) de nem volt elég rugalmas a beszereléshez és elpattant.
Ma reggel világosság gyúlt. Lemezanya kell!
Sikerült is találni pár 6-os csavarhoz valót. (A gyári pöcök is 6-os)
A helye elég nagy de 90 fokkal elfordítva beleszorul. Kicsit még lehet nyitni a rugózó részén és tadááám!
Mozog annyit hogy a csavar beletalál, meghúzható és tart.
3-as kép az eredeti rögzítés, az 5-ös a csavaros. Már csak sima hornyos fekete csavart kell keresni és egyforma...
2019-óta óta nem érint meg, most a GTV/Spider 30. évfordulója miatt újra megpróbálom.
Ma megvettem a jegyet...
"Továbbra is keresem ami elveszett..."
Szombaton Alfacity, így gondoltam hogy kitakarítom a verdát kívül, belül. Kipróbáltam az Auto Glym bőrápoló cuccát hát azt kell mondanom hogy eddig ez a legjobb amit valaha próbáltam. Miután beszívja a bőr a cuccot nagyon szépen le mattul picit , és nem az a fényes csúszda lesz belőle mint az előző szereknél általában. Szóval azt hiszem én megvagyok, ennél maradok. A következő ápolásnál beszerzem a bőr tisztító cuccot is és ápolás előtt meg is tisztítom.
Természetesen felkerült a találkozós matrica is , és a regisztered matricák . ( Köszi GT )
Szóval megtankolva ,kitakarítva várja a garázsban a szombati találkozót.
Sajnos nem volt kedvem írni mostonában.. 3 hónap alatt sok minden történt vele sajnos negatív irányba, kézifék köteleim leszakadtak, szikrázott az autó alja sokak szerint, és volt olyan autós aki villantva állított meg.. jobb alsó lengőkar is nyeszereg, kézifék-lengőkar csomiban 2 hónapja..felső lengőkar cserélve végre már nem kopog legalább az, kipum teljesen kilyukadt és valamiért is keményen lóg...rengetegszer felakadtam vele a hazai utakon szerencsére...
A legnagyobb baj az hogy azért nem megy mert nincs benne kompresszió, megvolt a mérés a kettes henger kuka..Azóta egyszere nehezebben indul reggel csak gáz rugással.. Július 1 műszaki vége, kivonatom és megpróbálom lassan rendbe rakni majd :) Hónap végén AlfaCity megyünk haverral, pont kiadta műszaki így.. remélem oda-vissza hozni fog majd.
arról még írni fogok csók.
Nem sok hűtőközeg volt benne, megmagyarázza a gyenge hatásfokot, de annyira épp elég h gyengébb melegben működjön. Az 530g kb. a max. töltet, mintha a lefejtett mennyiséget nem vették volna figyelembe a számlázásnál :-(
Korábbi negatív rekordomat is felülmúlva megtörtént a nyáriasítás a 37 fokos melegben. Még egy szezont mehet a Premiumcontact6.
303497km
Használgatom az autót, óvatosan kerülőúton a munkahelyre.
Észrevettem, hogy picit köhécsel nagyon vékony gázon. Vezetékek jók, csak a megszakító lehet.
Kikaptam az elosztót, megdolgoztam a megszakitó felületét, nem a nagykönyv szerinti smirgli papírral. Utána egy írólap darabbal megtisztítom (ha nem, rosszabb is lehet a helyzet). Ezzel a megszakitó hézag beesett az előírt tartományba (~.35mm). Másnap próba, igen, rátapintottam. Fain lett.
Miután a hézag rendben, 4 fok utógyújtást mértem az előírthoz képest, statikus előgyújtást igy beigazítottam (3 fok fhe).
Eszembe jutott, hogy egyszer már vettem egy optikai izét, hogy ne kelljen ezzel játszani, de így az igazi. Ez egy ilyen "sport", ehhez jár ez a 3000 kilométerenkénti precízkedés. Azok a 60-as évek automobiljai...
39753km
A fenéklemezek felületét vakszolajjal bekentem. Sajnos már hámlik a gyári vagy nullkilométeres vastag bitumenszerű védőréteg. A víz útját próbálom elzárni a felületen. Szárazjegezni kellene....