Blog
Ma tartottunk egy talit Kápolnásnyéken. A cél néhány szép kép készítése egy szép helyen.
A típus idén (is) 30 éves és az Alfissimo-ba is ír Zselé egy cikket a témában.
Ebéd után indultam így 7 óra előtt érkeztem, páran már voltak.
Sok-sok kép készült, hivatásos fotós is jött.
Zárásul átgurultunk pizzázni egyet. Tekintettel a várható sötétedésre talán elsőként indultam haza.
Jó nap volt, jó társasággal.
Köszönöm mindenkinek aki eljött!










A Laptiming forgatáskor nagyon hideg szeles idő volt és egy üres olajos hordót az autó mellé fújt a szél. Ahogy elindultam, rögtön hozzá is ért a jobb első sárvédő.
Újabb fényezés javítás következett, amit ismét szuperül megoldott a fényezőm.


Az autót beválogatták a Laptiming műsorba, ahol nagyon jól teljesített, úgyhogy egy újabb álmom vált valóra.😍
47:330-as időt ment, sokkal durvább autókból álló mezőnybe érkezett. (Pl.BMW M6, CLS63, Audi RS3, Type-R Civic, Megane RS Trophy)
A forgatás jó hangulatban telt, a parkolóban elszenvedett kár ellenére is, hatalmas élmény volt.


Februárban egy hétvége alatt 2x is megsérült az autó. Nekitoltak a jobbos visszapillantónak egy bevásárlókocsit, majd a mosóban leborotválták az első lökhárító jobb sarkát.




Nagyon nagy élmény volt, bár a Sportcontact7-tel a vizes műgyantán gyakorlatilag esélytelen voltam.😬 Majd ősszel télivel újrapróbáljuk.😉




- teletankolások száma: 140 (ebből egy a vételkori teletank)
- km óra állás: 79.502 km
- életkor: 979 nap
- össz. menetidő: 1.142,55 óra (47,61 nap!)
- átlagsebesség: 70 km/ó
- tankolt üzemanyag: 5.906,41 liter, ebből 55,38 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 7,95 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 49,40 Ft/km
- átlagos napi futás: 81,21 km/nap
- mozgásban töltött idő: 4,86 %




A klíma nem igazán működött rendesen. Kevésbe fújt hideget, nagy melegben pedig időnként lekapcsolt menetközben a klímakompresszor.
Elsőre csak a klímagáz mennyiségét ellenőrizték. Sajnos közel a fele hiányzott. A töltés megtörtént, valamivel hidegebbet is fújt, de az állandó ki-be kapcsolás probléma megmaradt.
Következő lépés a klímahűtő tisztítása lett volna, de leszerelés után kiderült, hogy menthetetlen, cserélni kell.
Nissen klímahűtőt kapott. A szerelés Csepelen a K&B Autójavító Kft. műhelyében történt.

Szokásos kör az Autó Néronál.
Műszakira készülve ennyi javítani valót találtam még. Kissé be vannak repedezve, ezért kicseréltem. Az autó viselkedésében nem várok semmi változást.

20 éves lett a vas. Ebből 17-et velem töltött. Nem ment sokat mert céges kocsi is volt közben, 70000-rel vettem, most 170000 van benne. 486000 Ft volt a szervíz, javítások, gumicserék összköltsége.A műszaki díja nincs benne. Ebben munkadíj nincs, kivéve a gumist, de szervízben sose járt. Ez így 28600 Ft/év. Szerintem nem olyan rossz. A kuplung-kettőstömegű még eredeti, az még megdobhatja. De összességében ez egy jól eltalált verda, a motor megbízható, sose hagyott ott. Egyszer tűzkarikákat cseréltem az út szélén a horvátoknál, de onnan is lábon jött haza. Ja, és a karosszéria 20 évesen olyan állapotú, hogy a vizsgákon gond nélkül átmegy.
Úgyhogy marad a kicsike, előre a végtelenbe, és tovább!😄
2
639
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Filmek
- Zenebutik
- Stelvio
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV