Blog
2015.11.22. Környező hegyek már havasak, így ideje volt felkészülni a téli pihenésre! Még a rossz idő előtt elgurultam kézi autómosóba, ahol nem csak le lett mosva az autó, levegővel ki is fúvatták az illesztéseknél, plusz az utolsó cseppeket is letörölték róla. Így legalább ezzel nem kellett szenvednem. :) Egyből be a még nyitott garázsba, ahol hagytam 2 napot levegőzni, majd a Coverwise-tól kapott méretre szabott piros beltéri takaróval betakaróztunk. :) Várjuk a tavaszt!
Km: 18128




126 293 km-nél, a mai napon felkerültek a téli kerekek. Az ősz folyamán pajtásomnak vásárolt téliket is kicsit rendeztük, kompresszorral felnyomtuk, Loctite felnitisztítóval amit lehetett letakarítottunk róla, mivel a festés kivételével hibátlan felniken a jó gumik engedik a nyomást, így neki nem kerültek fel a kerekek, még lesz egy kör a gumisnál. Az én kerekeimben egy-két tized bar hiány volt csak, az is csak kettőben, így felkerültek, majd elgurultam a mosóba, áttakarítottam a felnitisztítóval, majd lemostam az egész autót.







Beépítésre kerültek a feka belsős TYC lámpák.thx Erhard.Érdekességük hogy a halogén helyzetjelzőkkel műxik,a ledek nem világítanak benne,de hibajelet sem dob.
Felugrottak a téli kerekek is.



Utángyártott kipufogó felszerelve, minimális flexelés volt szükséges. Bár a vég csak 70-es és hosszabb is mint a gyári Ti, de egész vállalható. Azért fog kapni egy méltó 80-as véget hamarosan. Vagy átteszem a régiről...












Gyorsan telik az idő , megint eltelt 2 év , Műszaki Vizsga Km óra állás: 141400
Kis házi Tuning.. :) Gáspár Tamástól rendeltem a cuccot és nagyon szuperul megcsinálta.... csak egy kis ügyesség kellett hozzá és felragasztottam. kb. fél óra alatt fenn volt. utánna még pár apró simitás,festés..... :)




Eddig még nem nagyon irtam még blogot mert szinte nemis volt miröl... csak szervizeltem az autót más dolog nem volt vele.Az autó elérte a 200 000km-t és kezdődnek a betegségek.De elmondhatom,hogy eddig semmi gond nem volt vele.2009-es kiadás és főleg autópályán volt vezetve és mindig szervizelve,megkapta ami kell neki.ami most előjött az egy alfás betegség.a jobb oldali féltengely kezdett valamilyen hangot adni.a szerelő mondta is rögtön mi lehet a baj.a féltengely hosszúsága miatt az erőátvitel megtalálja a gyenge pontját és az pedig a csésze és a csillag szokott lenni.mivel ez alfás betegség beszéltem más alfás társakkal és találtam is hozzá használtat de felújitottat.minden passzolt is de 2000 km után az autó alatt olaj folt jelent meg....miután fel lett emelve láttuk,hogy a váltónál a szimeringnél szivárog az olaj...arra gondoltunk,hogy megsérülhetett a szimering mikor lett cserélve a féltengely. vettem új szimeringet és ma ki is cseréltük volna,de miután szét lett szerelve akkor láttuk,hogy mi is a gond... sajnos a féltengellyel van a gond,mert a felújitás során egy kicsit le lett csiszolva a féltengely vége (mi végett ezt nem tudom) és ott szivárgott az olaj.... ezért most vennem kell egy újat... remélem utánna megoldódik mostmár ez a probléma...és jöhet a következő.... :)

Cserélve lettek:
-Xenon hátsó szintezője (nehezen beszerezhető)
-xenon szintező csatlakozója (maradt belőle, ha valaki kérne)
-első rugók (LESJÖFORS 4000711)
-első toronyszilent (SKF)
-első felső lengőkarok szilentjei (PowerFlex)
-első alsó lengőkarok távolságtartói (10mm-re)







Elraktam télre a hankook ventus prime2 gumikat. ~3500km-ert tettem bele kopás még nem is nagyon mérhető, 7,5mm mintával tettem el.
Jó alaposan lekezeltem K2 Bold gumiápolóval.
K2 Ultra wax-nak köszönhetően a fékport csak letöröltem a felnik belsejéről. Na persze az új lakkozás is segített.




