Blog
Sajnos elég gyorsan pörögnek a kilométerek, így eljött a kötelező szerviz ismét. Előtte benéztem Csörihez hogy nézzék át hátha kell még valami mire jövök. Sajnos a bal alsó lengőkarom nem volt hosszú életű, így cserélni kellett. Mondtam Attilának nem baj ha drága de jó legyen. Cserélve lett még egy stabpálca, illetve a kötelező dolgok.
A légkondim is meg lett nézve mert érzetre gyengén működött. Jó volt az érzet, most nyomja a hideget miután megkapta a megfelelő mennyiségű gázt és olajat.
A szolgáltatás minősége mint mindig első osztályú volt! Sőt! Egy valamit azért bánok....kár hogy ebben a szervizben nem szerelnek kamionokat....





Mióta megvettem vacakolt az immobiliser ...volt amikor akár hetekig működött,de ha állítottam a kormányt akkor tuti nem működött.
Tegnap este kicseréltem az immobiliser-karikát,pöccös lett :D

A 166-al is így kezdődött közös történetünk, úgy látszik ez már nálam hagyomány lesz:)
Szóval az történt, hogy hétvégi pakolás közben kiszedtem a pótkereket, és meglepődve tapasztaltam, hogy víz van alatta....Megmondom őszintén nem volt őszinte a mosolyom.Telefonáltam öcsémnek, hogy meg kéne nézni hol ázhat be, mert ez nagyon nincs rendben.Átgurultam hozzá, szétszedtük a kocsi hátulját, a műanyag elemeket oldalról a zárt burkoló műanyagot is.Majd elkezdtük slaggal locsolni.Jó húsz perces locsolgatást követően, kiderült a hiba oka.A két oldalon a gyári illesztésnél volt egy minimális szivárgás, illetve a kéderguminál is szivárgott...(no comment).Az egészben az a vicc, hogy a kéder alatt a gyári paszta is ott volt, ráadásul teljesen sértetlen állapotban van.A lemezillesztésekhez kapott autógyártók által használt tömítőanyagot, a kéder alá pedig neutrális szilót, ha továbbra is ázni fog rendelnem kell egy újat...
A fenéklemez egyébként nagyon szép állapotban van.
Remélem a legnagyobb problémám lesz ez vele..)
Jövőhéten Zénél meeting, első olajcsere és társai.
Km:226810



Valamiért el kezdett dadogni az autó.. Először csak alapjáraton csinálta, észre lehetett venni hogy közbe közbe ki hagy az egyik henger.. Majd magasabb fordulatszámon is el kezdett rángatni..Egy tankolást követően pedig egyáltalán nem ment egy henger..szuper...
Másnap indítom az autót,gyönyörűen jár minden henger,nem dadog,nem rángat és azóta hibátlan.. Hibakód nincs,remélem csak egy pillanatnyi rosz kedve volt😄
Nagyon nem érdekel,csak kíváncsiság képp: 250 km-t tettünk meg, 26,6 L üzemanyagból:) Ennek kb a fele város.
50.000 km-es gyertyák behajítva....
Már lassan 2 éve került ki a birtokomból, de még mindig nem íratta át az új tulaja és ezért mindig engem találnak meg a bírságokkal elsőre... Eléggé bosszantó.
Km: 115770
Ez is összejött.
Sikerült beszerezni egy légszűrőházat az Alfadepóból, hogy végre leváltsa a sportlégszűrőt valamint az Elaforgtól érkezett a gyári szerviz szett 5W30-as Selénia olajjal.
Ki lett cserélve a bal első tompított izzó is, mert egy ideje indításkor kaptam a hibaüzenetet.
A munkát a már említett szerelő végezte, csak ajánlani tudom.
Légszűrőház: 25000 Ft
Olaj és szűrőszett: 25860 Ft
Munkadíj: 12000 Ft
Elérkezett az idő a két felső lengőkar cseréjének. Rendeltünk két TRW-t 22.500 Ft/db áron. A szerelési díj 10.000 Ft volt.
