Blog
Régóta dédelgetett vágyunk vált valóra, hogy az interneten talált alfás mókust valami módon a saját ruhánkon tudhassuk. Némi elhatározás és utána érdeklődés után a hétvégén megvalósult a vágyunk. Készítettem két garnitúra pólókészletet a család hölgy tagjainak és egyet magamnak.
Beszéljenek a képek!



Kicseréltem a helyzetjelzőben és a belső hátsó világításban levő izzókat. Az Amazontól rendeltem (http://www.amazon.de/gp/product/B00LGJQPI0?psc=1&redirect=true&ref_=oh_aui_detailpage_o02_s00) ledes izzókat. kb. 3-4 hét volt a szállítási határidő. 10 db izzó mintegy 4,5 Euroba került. Igen baráti ár.
Megérkezés után jöttek a meglepetések:
1. Nagy az izzó, így nem fér bele a foglalatba
A fórumon kapott tanácsokat megfogadva csiszoltam az izzóból.
2. A behelyezés nem egyszerű. Több izzó is beesett a foncsorba. Ezek kiszedése igen-igen idő és ideg igényes. Speciális szerszámok kellettek hozzá. Ezekről is láthattok képeket.
3. Amikor az egész kész, akkor látom, hogy lekapcsolás után is "parázslik" még. Mintegy 1 percig. Sőt a belső világítás addig, amíg a gyújtáskulcs benne van. Igen, menet közben végig.
A 4 db izzó kicserélése 3 órát vett igénybe és közben plusz 3db izzó elveszett. 2 db a lámpatestben van, a 3. a motorvédő deknire esett.
De a lényeg: Most már nem sárga, hanem kékesfehér!








Az írásaitok és a youtubos posztaitok segítségével nekivágtam az EGR tiszításának.
A hozzá szükséges dolgok:
10-es villáskulcs
13-as villáskulcs
25-ös torx
hideg zsíroldó
rongy
kis akarat
Nekem kb. 2 órába telt. Legtöbb időt a csatlakozó lehúzása vette el. A többi művelet már könnyebben ment. A csatlakozóz részt egyféleképen lehet visszacsavarozni, így nem áll fen a veszélye, hogy elrontom.
A képeken láthatjátok, hogy nézett ki előtte és hogyan utána.
Lehet, hogy csak bemesélem magamnak, de a hangja megváltozott. Megmaradt a dízeles hang, viszont olyan egyenletesebb, halkabb, gyönyörűbb lett.
Lehet, hogy nem is fiú, hanem lány?










Bízván abban ,hogy már nem lesz szükség a téli gumikra,ma délelőtt felkerült a nyári szett.Már múltkor is észre vettem néhány csúnyácska rozsdafoltot némely futómű alkatrészen és a motortartó "bölcsőn" .Így azokat is megpróbáltam orvosolni amennyire akna nélkül hozzá fértem:-/.Egészen jól sikerült drótkefével megtisztítani a problémás részeket.Portalanítás és zsírtalanítás után egy kis rozsdagátló anyaggal és alvázvédő spray-vel kezeltem a rozsdás felületeket.
km.ó. állás:130745






Itt a Tavasz itt a Nyár :) Miután szépen lecsendesítettük a futóművet, kezdett idegesítő lenni a halk búgás gyorsításkor... Több helyről hallottam, hogy a V alakú mintázat öregebb téli gumival produkálhat ilyet. Legyen... kapott 4 vadiúj Michelin energy saver-t.
Mintha új autóba ültem volna ;)

Már pár hónapja cicergett a középső dob, mostanra már elég ramaty állapotban volt, ezért rendeltem Erhardtól egyet, amit letisztítottam nitroval, majd hőálló ezüsttel lefújtam és gázlánggal ráégettem a festéket. Nem biztos, hogy sokat ér, mert ez a festék a hőt ugyan bírja, de a hirtelen hőváltozást (pl. víz felfröccsenés) nem feltétlenül. :) De egy órát megért, ha esetleg pár hónappal tovább bírja majd. :)






Termosztát cserélve
Km. állás: 159500. Olaj, olaj-, pollen-, levegőszűrő, vezérlés (szíj, feszítő, vezető, vízpumpa), hosszbordás szíj vezető, feszítő.
2
520
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Zenebutik
- 155
- Coffee - Minden ami kávé
- Forma-1
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Filmek
- Alfa tuning
- AlfaCity 2025 - július ...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV