Blog
Ma mivel szép tavaszi időnk volt, kigurítottam Alfonzt a garázsból. Nekiláttam kicserélni a kerékcsapágyat és toronyszilentet. Optimal és Impergom került bele.
Ismét munkába tartva, ezúttal Ausztriában Gundhabing környékén.
Ősszel próbáltam kicserélni a bal első féltengelyem külső gumiharangját, mert kiszakadt és verte a zsírt, de sajna csak szerszám törés lett belőle, és mire meg lett minden, megjött a xar idő. Gondoltam sebaj, csak kibírja tavaszig és akkor majd orvoslom. Viszont kb. egy hete kezdett elölről furcsa kattogó-ropogó hang jönni a kanyarokban a bal eleje felől. Eszembe jutott az előzmény és úgy vettem, hogy a repedés nagyobb lett, a zsír ki-víz, sós lé be és megtette a hatását. Marklartól gyorsan be is szereztem egy egészséges féltengelyt, amit ma végre a helyére is tettem. DE sajna az a fránya hang továbbra is megmaradt kanyarodáskor... A hétvégén megpróbálok ránézni a jobbosra.






Az ajtók belseje kapott egy vízzáró szigetelést. Ha már úgyis szétszedtem, akkor a belsejét is kipucoltam. Elég sok por, sár és mindenféle szemét halmozódott fel az aljukban.


117 868 km-nél, 9793 km után eljött az olajcsere ideje, újra Selenia 20k-t kapott, a beválton ne változtass elv alapján. Kapott új pollenszűrőt is, apróságok is kijavításra kerültek, mint egy a leömlőből hiányzó csavar, az alsó burkolatok egyikében elforgó "anya", és a menetek menetfúróval való áttisztítása.


A GTA üléseimhez sajnos nem voltak meg az ajtókárpitok! 😞
Vettem fekete bőr kárpit betéteket. Viszont hogy passzoljon az ülés barna részeihez, szereztem színazonos barna cérnát és feldobtam kicsit.
Nekem nagyon bejön.
Ha már úgy belejöttem, a váltó és kézifék szoknyáját is megcsináltam.
A képek annyira nem adják vissza, de élőbe nagyon szép!











Kihasználva az alkalmat és az időjárást ma rendesen lecsutakoltam a szekeret, port töröltem, kiporszívóztam, a motorteret megtisztítottam, kapott belülről is ablak mosást. Alig várom, hogy a Ducati Corse felnik felkerüljenek végre, úgy szeretem ezt a kocsit, hogy az hihetetlen.






Körülbelül két hónapja cseréltem a lámpa-féklámpa izzót, mert kiégett, fékezéskor mutatta a műszerfal hogy ennyi volt. Jó két hete cseréltem a balost is, szintén kiégett, meg is nyugodtam, hogy jó időre le vannak tudva. Körülbelül egy hete újra jelzett a műszerfalon az ikon, megint a jobb hátulja. Nem hiszem el, mitől ég ki ilyen hamar. Szétszedtem, ki is derült, nem kiégett, hanem a műanyag házon a fém részeket rögzítő pöckök vannak kikopva, így máris tud mozogni az izzó, érintkezési hibát produkálva. Ragasztó pisztollyal rögzítettem négy napja, azóta tünet mentes :) Bocsánat a rossz telefonos fotókért.



1
518
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
- Giulia
- Coffee - Minden ami kávé
- Forma-1
- Alfa-HiFi
- Alfa reklám
- 4C
- 155
- Retrovízió - A '70-es, ...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV