Blog
Lassan lejár a műszaki érvényessége, így elvittem előműszakira, azzal hogy alapvetően minden okés, és mehet élesbe is ha megfelel az előműszakin.
Sajna enm ennyire egyszerű a dolog, 35%-os kézifék eltérést mértek, illetve mondták hogy csereérett az alsó lengőkarok hátsó szilentje.
A bőrbelső megfelelő ápolását ezidáig kissé elhanyagoltam, csupán pár alkalommal töröltem át sima bőr törlőkendővel (nem emléketem a márkára). Éppen itt az idő. Sokan ajánlották az AutoGlym termékeit, gondoltam kipróbálom én is.
Rendeltem egy tisztítót és egy ápolót.
Nagyobb meló volt mint előzetesen gondoltam, de megérte szerintem. Szebb élettel telibb lett, és egész kellemes illata van.
Mióta megvan a 156-os, ez az első hosszabb út amit megtettem vele. Ezúttal a cél KRK szigeten, Silo falucska volt, csendes nyugodt kis település rengeteg stranddal :)
Összesen 1296 km-t tettünk meg, átlagfogyasztás 5,97literre jött ki. A családban lévő éhezőművész 1.5dci renault fogyasztását megközelíteni most sem tudtuk, de jó ez így :)
Néhány adat: átlagsebesség 78km/h, max sebesség 150km/h, menetidő 13óra 18 perc + 1óra 50perc állás idő :)



Annyira megtetszett a hely, ahol voltam legutóbb, hogy nem egész 2 hét itthonlét után újra útra keltem :) Ajánlom mindenkinek Lovran-t...nyugodt, gyönyörű tengerpart, tiszta környezet, kedves emberek. Nade jöjjenek a számok:
Össz megtett km: 1136,9 km
Átlag fogyasztás: 7,7 l (gáz)
Átlagsebesség: 79 km/h
Össz menetidő: 14 óra 23 perc
Egyedüli bosszúság az úton viszafelé a Zagreb-Lucko fizetőkapu, ott szezonban mindig sorok állnak. Szerencsénkre csak 4km volt a sor, 45 perc alatt abszolváltuk.
kerek 1 hónap leforgása alatt 2776km-ert mentem a kocsival...ilyen sem voltmég eddig :)
Kész a beltér is, már csak be kell pakolni. Viszont az oldalablakok kédereivel teljesen elakadtam, ha valaki olvassa a blogot és tud segíteni azt meghlálnám.
Vannak képek is beltérről, ha összevadászom őket, fel is töltöm.


Olaj+szűrő+levegőszűrő+első fékbetétek cseréje.
KM állás:226691
Újabb próbálkozás a "hangrendszer" jobbá tételére.
Próbálkozásom tárgya egy JBL GTO6508C ami 2 ohmos, tehát illeszthető a Bose-hoz. MDF kiemelőkeret segítségével cseréltem erre a gyárit. Egy szett csak előre.
Beszerelésnél szempont volt a teljes visszaállás lehetősége, stekkerek stb. a helyükön maradtak.
Első benyomások:
Sajnos a két ohm az valójában 2,5 szemben a Bose 2,2-jével, amit sajnos meg is lehet érezni, annyival halkabb az amúgy sem hangos rendszer.
A titánium (JBL) ill. a selyem dóm (Bose) között van különbség, a második (Bose) sokkal "finomabb" magasakat produkál, míg a titánium nekem túl kemény ill. sok.
még a -6db-s opcióval is.
Miután a mélyközepekhez már vágott jel érkezik az erősítőtől a mélyekben nem igazán bíztam, 80Hz-től kezd el szólni.
Elsődleges célom a középhangok csökkentése volt, amit el is értem, csak sajnos szétesett a hangkép ill. a színpad :-(
Miután a hátsó szett a gyári maradt és a "SUB" azzal van pariban, sajnos nem tekinthető a kísérlet sikeresnek, mert a hátam mögött a papír Bose túlsúlyos a közepekben, viszont, ha előre viszem a fédert, elveszik a basszus :-(
Update 2014.08.23.
Sok próbálkozás után a legjobb verzió a gyári Bose felállás megspékelve a JBL hangváltókkal. Gyengén vág középen, persze a JBL mély-középhez képest kevesebb a mély, de azt tudom kompenzálni a SUB-bal. :-)
Hátra is ez lesz.
Google+








0
620
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Giulia
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- MiTo
- Coffee - Minden ami kávé
- Stelvio
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV