Blog

>> EgyébDante // Alfa 156 2.0 JTS Sportwagon // 2014-08-08

Volt egy kis beázás a tetőantennánál. Próbáltam szerezni hozzá új tömítést, de olyat nem lehet kapni. Ezért nem maradt más mint a sziloplaszt. Alulról egy 22es anya fogja az antennát. Elég könnyű hozzáférni, a csomitartó felett lévő műanyag betétet kellett lepattintani, alatta 2 csavar illetve 2 patent fogja a tetőkárpitot. Ezek kivétele után már hozzá lehet férni az anyához amely ráadásul nálam meg sem volt húzva rendesen :)

Mindemellett nem tetszett valahogy az antenna amivel vettem (az ezüst színű) ezért végül ebayről vettem egy eredeti antennát. Sokkal ízlésessebb így szerintem :)

A Ferrari múzeuma volt a megérkezés utáni menü. Kellemes hűvösben sétáltunk amíg a Pók kint a fák alatt hűsölt.
Hihetetlen élmény a legendás autók közt nézelődni. Külön részleg az F1-es kocsiknak, díjaknak, külön a régebbi kocsiknak, külön az újaknak. A legtöbb ideig a félkész kocsit nézegettem, csodálatra méltóak még a részletek is.
A shopban nem vettünk semmit, mert Alfás cuccuk nem volt. A parkoló mellettiben ellenben igen, úgyhogy a Pók kapott egy négylevelű lóherét ajándékba.
Ezek után beköltöztünk a Ferrari villába, de az is egy másik történet...

Véget ért a nyaralás, elindultunk hazafelé. Hogy mégse legyen olyan szomorú a dolog megállunk Maranellóban körülnézni. Addig is a Radici hágót megmásszuk. A maga 1.529 méterével a 220. a listámon. Viszont errefelé van, ráadásul a Carrara-i márványt rejtő hegyeken keresztül vezet az út. Fél napot szánt a navi 150 km-re. Így is lett.
Kanyar, kanyar hátán. Kár, hogy megint csöpögött az eső, így tetőnyitásról szó se lehetett. Az egyik szimpatikus faluban megálltunk ebédelni, hogy hol, azt nem tudom. Viszont végre kaptam olivás, chilis spagettit, már régóta fentem rá a fogam.
A hegyi szakaszt lezárandó egy 7,5 km-es 10%-os lejtő jött, nem sokkal utána Maranello, de ez már egy következő történet...

 
>> Szerviznorbi0409 // Alfa 159 1.9 JTDm 16V SW // 2014-08-08

Budaörsön az AKH-nál megtörtént a klíma feltöltése.
Szükség is volt rá...gáz csak 220g volt a rendszerben és olaj is alig.

 

Rendbe van a kocsi szerkezetileg, de külsőleg rá fért a törődés!
Lökös fényezés, jobb hátso sárvédö fényezés, full polir,wax, lámpák polírozása, alvázvédelem, felni centirozás, olajcsere, izzó csere. Tökéletes a vas, mint a gyári! (L)

 
>> EseményIldiko // Alfa 159 SW // 2014-07-19

Hihetetlen szülinapi meglepetéssel készült Ákos - olyan volt, mint egy mini olaszos kirándulás.
Este egy hatalmas kartondobozzal érkezett az amoréspasi a legemlékezetesebb ajándékommal. :)
Virág, pezsgő, isteni olasz vacsora a Cézárban, Minestrone leves és Livornói tengeri hal hatalmas nagy serpenyőben, fehér bor és igazi szülinapi torta, nagyon csokis, tűzijátékkal, Alfás képpel, szauna-és sókamrás szeánsz a Monacoban, séta fagyival, napfénnyel a téren. Köszönöm!

 
>> SzervizIldiko // Alfa 159 SW // 2014-07-13

Ma Ákos kicserélte az első ablaktörlő lapátokat. :)

 

Megjött a jó idő, tehát irány a tengerpart. Kibéreltünk egy napernyőt két nyugággyal és édes semmittevéssel telt a nap.
Vacsora után esti sétát tettünk a parton.

 
>> SzervizTrombozis // Alfa 156 1.6 // 2014-08-07

Ma tettem egy 100 km-es távot. Haza már alig bírt menni, mert a trafónál kakált minden. Vagyis nem is konkrétan a trafó halt meg, hanem alatta a nem tudom mi a nevű dolgok, amik a gyertyára cuppannak fel. A hibás részekről képek is készültek. Azóta hibátlanul megy a gép. Ezt most le is kopogom. Reggeli indításra kíváncsi leszek. Ha nem lesz jó, akkor nem tudom mit csinálok, mert már így is el vagyok keseredve. Ha reggel minden OK, akkor boldog leszek...
8ezerért szereztem trafósort azt használtam fel. Elég szép állapotban van.

Jobb első csapágy csere, Starline került bele.
A költséget munkadíjjal együtt írtam.
Km állás: kerek 199 ezer