Blog
Hosszas tanakodás, vizsgálódás, eszmecsere, alkatrészpróba, ilyen-olyan adalékok próbálgatása, diagnosztika után a nyomásszabályzó cseréje (köszi Ferke!) megoldotta az alapjárati rail nyomás ingadozást és ezzel együtt egy stabil és egyenletes alapjáratom lett végre! 300 bar-t tartja szépen :)
Köszönöm mindenkinek aki itt a fórumon és emailekben segített nekem!
ui. a bűnös a képen látható...ennek ennyi volt a pályafutása... ja és az még mikroszűrő sem volt ebben, az "újon" már ott van.

Egy igazán jó lapátot szerettem volna, kicsit meg is döbbentett az ára... Bosch volt az előző is, bár nem ez az aerotwin, de jól törölt hosszú időn át. Remélem ez is sokáig végzi majd a dolgát.

Sajnos ismét eltörött a szíjfeszítő patronomat tartó vaslap.... Cserébe kiderült, hogy az egész szíjfeszítésem rosszul van összerakva mióta megvan az autó (sok éve). minden alkalommal mikor bármiért le lett szedve a szíj, ugyanúgy -mint kiderült rosszul- lett összerakva ahogyan volt... Kiderült, hogy miért törik el ilyen sűrűn ez a vaslap.... Nálam ennek, és a szíjfeszítő keréknek minden csavarja fixre volt eddig húzva, és a vaslap nem merőlegesen állt, hanem a ptronnal bezárt egy kb 45 fokos szöget! Mint kiderült, ennek mozognia kell. Így most a perselyeket (azt sem tudtam, hogy van, mivel teljesen be volt rohadva) kiszedtem, letakarítottam zsíroztam, és jól- függőlegesre összeraktam..... Ismét előjött a hozzá nem értés bosszúja, de cserében már ezt is bármikor meg tudom újra szerelni.... Gyakorlatilag lassan nem lesz olyan probléma a motortérben, amit ne tudnék egyedül megcsinálni!
Így most új szíjat kapott, illetve a generátor fesz szabályzó is újra lett cserélve
JA és egy újabb köszönet jár a titkos Alfa szerelőmnek, aki már megint telefonos segítséget nyújtott..... :)

Gyorsan repül az idő, eljött a műszaki vizsga ideje. Sikeres vizsga, 2 évig újra nyugalom.
Km óra állás: 122200
Mindig kiégtek a ledes helyzetjelzők, ezért beraktam ezt a kütyüt. Meglátjuk mükődik-e.
Főbb jellemzők
Megakadályozza a feszültség tüskéket.
Leírás
Védi az autó elektronikáját az elektromos rendszeren keletkező feszültség tüskéktől. Az érzékeny elektronikai berendezések használatánál kimondottan ajánlott a használata, így megakadályozza az izzók hirtelen kiégését. Egyszerűen csatlakoztassa az akkumulátorhoz.
-------------------------
Update: Erre a célra nem jó. A helyzetjelzők továbbra is kiégnek.



Sajna kellett vennem új téli guikat , de erre azért soha nem sajnálja az ember a pénzt , mert megéri .
Barum polaris 3 lett a választott 205/60r16 méretben , mert nagyon jó áron sikerült vennem .
Már alig vártam a nagy felni felrakatását , de a biztonság kedvéért csináltattam egy futóműbeállítatást is .
Eljött az első fékek cseréjének az ideje .
Textar mellet döntöttünk a szerelővel .
Megtörtént a kötelező szervíz :
olaj , szűrők , stb .
ablakemelő szerkezet csere .
1
819
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- MiTo
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV