Blog
Felkerült a gépre egy felújított nagyelemes adagoló több üzemagyag ellátás érdekében :) Baromi nehéz volt behangolni, de egy rövid gázkarral és némi előtöltés állítgatással csak sikerült :) Most már erőtartalékokban nincs hiány ;)
Rendeltem egy felső talpast jobb oldalra mert elég bizonytalan volt már az úttartás. Ez mondjuk meglepett, mert tavasszal szerelőnél volt "első futómű felújításon". Na de hát nem sikerülhet elsőre minden. Viszonylag simán és gyorsan megoldottam, a berohadt csavarok ellenére is ;)
30.000-enként olajcsere? Hagyjuk! 10.000 a tuti szám szerintem. Így cseréltük.
Cserélve a hátsó stabrúdszilentek és felrakattam a téli garnitúrát!
Lecseréltem a fa kormányt egy gyári bőr kormányra.
Csere menete :
-Hátulról 2db imbusz csavar fogja a légzsákot (5ös), csatlakozót széthúzzuk.
-Utána lesz még egy csatlakozó,azt is széthúzzuk.
-Középen egy nagy anya fogja fel a kormányt. 24-es dugófej kell rá.
Ha azt is lekaptuk le kell jönnie a kormánynak.
Kinek könnyen,kinek kicsit nehezebben.
Én segítségül kellett hívjam a kedvenc gumikalapácsom...
Mehet minden vissza a helyére,és kész is vagyunk.
Fa betét száműzése vol. 2. :)
a selespeed újra él.Egy törött csatlakozó volt a gond.
Beszereltem a fejegységet és végre eltűnt a vezetékköteg:-)Megjött ma a plexipár is a kondihoz, új, hihetetlen, de van....stabilan fogja mostmár az elektromos erőművet.A csomagtartóba befaragtam egy kapcsolót a világításhoz, illetve ( THX )Marklar155, kapott 1 hibátlan kalaptartó filctakarót is a csomagtér nem beszélve a bolhák pótlásáról.Megjött a turbo nyomásmérőműszer is ( Cartron kft .) premium minőség, a helyét már kinéztem, befaragni művészet lesz..:-)