Blog
Pár napja lent maradt a bal hátsó ablakom. Képek magukért beszélnek. SOS be kell szereznem egy emelő szerkezetet :-(.
Update: 2012.07.16
Megvettem az új után gyártott emelőt. Gondolkoztam a tönkrement felújításán, de mivel mindent cserélni kellett volna benne (bovdenek, csúszka, tárcsa), és ezeket az alkatrészek utólag gyártották volna le 2-3 napon bélül, ezért inkább a drágább, gyorsabb és számomra megbízhatóbb megoldást választottam.
Az üveget tartó kis tengelyre mókás volt felrakni a patentot a másik oldalról, ehhez a kis szerelőnylás nekem kevés volt, viszont a mélynyomó nyílásából teljesen leengedett ablaknál könnyedén ment :-)!
Itt vettem az emelőt: Puskás autóvill Kft







Mivel már a tél óta nem működött a klímám elvittem a győri Béli és Béli-hez. Még a tavasszal megállapították, hogy a hűtő (menetirány szerinti) bal alsó sarkánál van egy fém rögzítő a fém klímacsövön és mivel a gumi kiesett a kettő közül, ezért a cső kidörzsölődött. Mivel mostanában nem vagyok itthon és az autóra sincs minden nap szükségem, azért visszavittem hozzájuk javításra. A csövet megcsináltatták, gázzal feltöltötték és most működik rendesen. A következő a klíma tisztítás lesz és a pollenszűrő cseréje!
Máté Andrástól vásároltam egy garnitúra lemezfelnit, jó előre felkészülve a téli gumikra.
Km óra állás: 152 780
Pár napja majdnem történt egy kis baleset. Felmentem a padlásra és majdnem hasra estem a korábban elbontott 46 üléseiben. Feltűnt, hogy tényleg olyan makulátlan állapotban vannak, mint ahogy azt a régebbi hirdetésemben említettem, csak kicsit koszosak. Lehoztam őket, majd egy alapos takarítás után beraktam magamnak. Semmi baj nem volt a régi üléseimmel, csak meguntam őket. Viszont valami elborult ötlettől vezérleve, most éppen 155 első ülésekre kezdtem vadászni, hiányzik a kartámasz.
Mivel a műszerfalat korábban feketére cseréltem, ezért eléggé zavart, h a többi kárpit műbőr része szürke. Sikerült szerezni egy pár fekete ajtókárpitot, amin rossz volt a szövet. Ezt cseréltem rajta. A műanyagok szürkesége is zavart, mert szerintem nem passzol a fekete műszerfalhoz, ezért ezeket feketére festettem.
Még hátra kell fekete oldalkárpitot szereznem és az ablak körüli műanyag festése van hátra.




Olajcsere megejtve.
Selenia 20K
szűrők(olaj,levegő,pollen)
182810km
Elmaradt blogolás:
balos lámpa kicserélve.(13ezer)
-18864km
-10,19l es átlag fogyasztás
-S nagyon sok pénz :)
Eljött a December. Vizsga időszak az autóm életében.
Téli gumikat már megkapta. Amit lehetett fel is készítettem rajta.
De megérett:
-kuplung szett csere (alsó munkahenger is)
-első kerékagy csapágyak
-ismét féltengely gumiharang
-önindító felújítás
-axiál csuklók
Azt Gooo vizsga. :)
Kicsit több, mint fél év Alfázás után kezdtem én is bele jönni a szerelgetésébe. Igaz mindig produkált apróbb hibákat is. (csomagtartó fedélbe vezető kábel szakadás...) De elég jól viselkedett. Tetszett /ik a formája, megjelenése, hangja... Szerencsére nem olyan hibák lettek amit ne lehetett volna orvosolni.
Nyár ide, vagy oda a fűtő radiátor csap cserét kihagytam volna.
Tökk "jó" helyen van, s a "friss fagyálló sem ideális a szőnyegen... :)
Viszont nem jöttek elő óriási hibák. Így "edzettem" a decemberi vizsgára.
Közben belejöttem az "amorézésba" is. S lettek új haverok...





Túl lettem az extrákon, így elkerült Krisz33 hoz az autó.
-B eleje
-ajtók alja itt-ott
-mh tető
-első lökös
-full polír.
Már akkor sejtettem, hogy egy 13 éves bordó metál autón 3-4 elem fényezése nem 100% os megoldás.
Krisz ügyességére legyen mondva. Nem is lett olyan vészes. Sőt kellemes.
Adtam neki pár évet ;)
Jajjj.
El is felejtettem, hogy egy régi barátom meglepett némi felnivel/gumival is... :)
Exklusive line felnik, 205/50R15" os BF Goodrich gumikkal.







