Blog
Ködlámpa és a távolsági fény Xenonozva 5000K
km 1128
Szervótartály+folyadék csere garanciába
Bal első ködlámpa csere
km 42264
Jobb oldali lámpamosó szelep csere garanciába.
km 28167
Xenon betétele
Novitec első szoknya és küszöb felrakása+ festése
Első és hátsó lökhárító átalakítása+jel eltüntetése
Első lámpa csere 147GTA



Első oldalindexek kicserélése pirosra. km:1860
Szombaton (2012.07.07) elmentünk Szomabthelyre megnézni. Már ahogy jött fel a garázsból megütött. Egy kis nézegetés, nem makulátlan, le kéne törni a kezét a hifisnek aki szerelte, de alapvetően szép. Hangja normális, nem füstöl alapjáraton. Elmentünk egy körre, megy mint állat, kényelmes, nem zörög, kanyarodik, fékez ahogy kell. DPF nincs benne. Visszaérve nézegetjük tovább, majd telefon George-nak, mi a véleménye a Q4-ről. Jóaz, nincs vele gond, ha alapvetően rendben van azzal se lesz gond, Oké. A srác 100e-et engedett, kaptam gyári 17-es felnin 225/50R17-es Vredestein WinTrac Xtreme téligumikat, a nyáriak is újak a gyári 19-es TI felnin, 235/40R19 Continental Sportcontact5.
Elhoztuk. Hamarosan kap egy olajcserét, meg egy átnézést aztán remélem hosszú és kellemes együttélés kezdetén vagyunk.
pár naponta jött a mail az autóvadásztól, lassan megismertem képről az összes eladó 159-et Mo-on. Nézegettem külföldön is, de a tortúrával, regadóval, egyebbekel együtt már drágábbra jön ki mint itthon. Maradok inkább itthon. már volt 2-3 kiszemelt, de igazán jónak egyik se tűnt. Végül felkerült ez a 2008-as sedan TI. Egyetlen probléma a Q4, azt nemigazán akartam, de üsse kavics. Telefon Csörinek mi a véleméyne, nem beszélt le róla. Az eladó telefonban szimpatikus, magánszemély. Nem rossz.
Mindkettőnk álmainak netovábbja a 159, kb. már a megjelenése óta. A 156-ot is szerettük/szeretjük nagyon de mivel olyanunk már van ezért a vágy tárgya a 159 lett :) Régóta nézegettem a hírdetéseket, de csak nemrég döntöttünk úgy, hogy cseréljünk kocsit. Mindenesetre elindult a vezérhangya, kell egy 159. Nagy és nehéz tehát kell a power, a legfontosabb hogy ne legyen gyengébb a 156-nál, mert annak nagyon bejön a dinamizmusa, hogy nem kell gondolkodni az előzésen, max. visszakapcsolni. Így kihullottak a 2.2-esnél kisebb benzinesek és az 1.9-es dízelek. A 3.2 már nem igazi Alfa V6, a 2.2-esről pedig mindenki negatívan nyilatkozott aki csak próbálta. Így nem maradt más mint a sötét oldal, a 2.4.