Blog

>> SzervizVéncsont // Alfa 166 JTD // 2012-04-14

Pollenszűrő ,gázolajszűrő csere. Klíma tisztítás.

 
>> SzervizRoll1983 // Alfa 156 Sportwagon 1.9 JTD 8v // 2012-04-14

Felrakattam a nyári gumikat a kocsira, szóval jöhet a jó idő. Jövőre pedig kettőt biztos cserélnem kell.

>> SzervizMarklar155 // Alfa 155 2,0 16V Sport // 2012-04-13

2012.04.12. én kész is lett a fényezés. Rakhatom is össze. Remélem a 155 talira kész is lesz...

 
>> EseményZabbancs // Alfa 33 1.7 16V // 2012-04-13

Váhúúú Végre a nevemre került az autó :) Már hivatalosan is én vagyok a tulaj :P

 

Egyik kedves kollégám segítségével sikeredett a gyári új 1.6-os tűszelepet 2.8-ra bővíteni.

 
>> Tuning és extraBianco // Alfa 164 2.5 TD // 2012-04-13

Kiegészítés a "műszaki vizsga" előtti bloghoz! :-)

2011 nyarát ilyen gurigákon töltötte a TáDé.
A kanyarokat úgy feküdte,mint a TGV, a nyomvályúkkal is megbékéltem,de sajnos rá kellett jönnöm,hogy a 17"-os felni 215 mm széles gumikkal nem a magyar utakra való...

>> EgyébBianco // Alfa 164 2.5 TD // 2012-04-02

A fent említett időszakban nem írtam blogot, ennek az az egyszerű magyarázata van,hogy a "kötelező szervizeken" (olaj,szűrők cseréje) kívűl nem kellett szerelni a Vasat.

 
>> EseményBianco // Alfa 164 2.5 TD // 2012-04-03

A mai napon Gattazzo sikeres műszaki vizsgát tett. Semmit nem kell pótolni és "plussz költségem" sem volt. Azért egy 21 éves autótól ez nem rossz teljesítmény...

>> SzervizKristyon // Alfa 156 SW 1.9 JTDm // 2012-04-13

Rendeltem izzítógyertyát FEBI-t, boltba kibontottam és már ott széthullott, ilyet még nem is láttam, a közepe egyszerűen kicsúszott a házából.
Cserének csak NGK-juk volt, nem akartam várni még holnapig, így elhoztam azt.

>> SzervizAbarai // Alfa 156 2.0 JTS Selespeed // 2012-04-13

Letekertük együtt az elso tízezret. Amikor elhoztam az autót, 157 ezer volt az órájában, és kapott egy olajcserét. Most, 167-nél, eljött a második csere ideje. A Selénia Racinget jó étvággyal nassolgatta, szóval teszt jelleggel Valvoline-t kapott helyette. Szintén 10w60, dícsérték is páran... majd meglátjuk. Ha nem válik be, a következő cserével visszatérek a Seléniára.
A gyújtáshibáról kiderült, hogy mégsem a trafó okozza. Tankoltam egyet, és Csöri javaslatára beleborítottam egy flakon injektor tisztítót, aztán "autót szerelünk!" jelszóval beletekertem az Autóba egy jó százast. Alapjáraton még hisztis, de 50-nel gurulva már csend van. Majd párszáz kilométer múlva ezt is meglátjuk.
A 10 ezren felbuzdulva írok egy kicsit a fogyasztásról is, ugyanis azt is vezetgetem, amióta együtt vagyunk. Az eddigi átlag 10.2 lett, computer szerint 9.1 (LOL), javarészt városban, néhány hosszabb úttal. A legrosszabb egy tankra vetített átlag 13 liter volt, tisztán városban, lyukas kipufogóval, a legjobb 8.2, javarészt országúton. A kipufogójavítás óta rendre kevesebbet eszik. Legújabban meg alig akar 10 fölé menni. Lehet, jobban kéne taposnom? :)