Blog

Elfogyott a kuplungom kb.2centinél már kiemelt.Mai nap megtörtént a csere Valeo került bele, a kettős tömegűt nem kellet cserélni.Az ár azért így is fájt:(
Azt hittem puha a kuplungom eddig,de most azt se érzem,hogy nyomok valamit.Jó lett!

Szerelő természetesen Pécsen Szabó Pisti ,másra nem is bíznám.
Költség:60K kuplung+ 20K munkadíj

Km állás:136300

 
>> Szervizalfaszabi // Alfa 156 2.0TS SW // 2012-04-18

Kézifék bowden csere.

 
>> Szervizalfaszabi // Alfa 156 2.0TS SW // 2012-04-18

Vezérlés,görgő,vizpumpa csre

 
>> EseményHellomilo // Alfa GT Impression // 2012-04-18

Április 16-18-ig Cegléden tartózkodtunk a párommal. Ígértem egy beszámolót amit most teljesítek is. Mivel eddig nem volt alkalmam letesztelni mit is tud a gép a pályán, most sor került arra is. Elégedetten mosolyogtam mikor élvezettel süvített a levegő ahogy mentünk. Maximum 120-130 as tempóra mentem fel, de mielőtt elindultunk teletankoltam a hasát és lenulláztam. Készítettem fotót is megörökítve hogy cirka 150 km megtétele alatt körülbelül a fogyasztása mennyi volt. Elégedett vagyok amennyit evett, annak függvényében hogy városban azért lelkesebb a fogyasztása. Az 1.8 as 140 LE szívómotoros Twin Spark motor jól hajtja, bár már elkelt volna egy turbó vagy még erősebb motor az alap változatokba is. Mindenesetre a kaszni a súly amivel utaztunk és mi ketten a párommal már érezhető volt hogy nem úgy gyorsult mint mikor semmi nincs benne csak én:-))) Műszakilag viszont csak jót írhatok. Bár voltak néhol göröngyös utak is annak mérten mentünk is rajta(úgy előzgettek minket) de nem érdekelt. A futómű nagyon jó, és továbbra sincsen semmi gond az autóval. Csak tankolni kell.

 

Párom ismét meglepett egy nyári szőnyeggarnitúrával :)

 
>> Szervizandrej031 // Alfa 146 1.4 TS // 2012-04-18

Ma megvettem a két lengőkart, kormány összekötőket, nameg a stabilizátorokat.Azonnalé nekiáltam és beszereltem.
Sajna még mindig csattan kanyarba igy cserélhetem az axiális csuklót is .

 
>> SzervizSzabeee // Alfa 156 2.0 Twin Spark Blackline // 2012-04-17

A fóliázó faszi munkájának megkönnyítése érdekében kiszedtem a kalaptartót. Rászorult már egy tisztogatás is, így szőnyeg tisztító szerrel és egy kis kefével alaposan kisikáltam.

A kalaptartó kiszerelése:
1- a hátsó ülés alsó részének kicsavarozása, kiszedése
2- a hátsó üléssor háttámlája 2 csavarral van rögzítve, ezt kicsavarni, majd felemelni az egészet, hogy kicsússzanak a kampók.
3- patentok kiszedése az utastér felől
4- a fejtámla felfogatásának kihúzása
5- a csomagtartóban lévő kárpitból ki kell szedni az összes patentot, műanyag rögzítő elemet
6- pótféklámpa csatlakozójának széthúzása, én a pótféklámpát is kiszedtem, mind a 10 izzót kicseréltem Hella márkájúra, mert 1 kiégett
7- a C oszlop belső borításának óvatos lefeszítése, kiszedése
8- óvatos mozdulatokkal kipattintani a kalaptartót a helyéről


Mivel szétszedtem az erősítő kábelozását, már rendet is raktam, mert eddig káosz volt ott. Gyors-kötözővel rögzítettem őket, stb.stb.... most már patika állapotok uralkodnak a kábelek között :)

 
>> EgyébAbarai // Alfa 156 2.0 JTS Selespeed // 2012-04-17

Vettem egy FM transmittert. Nem vagyok rá büszke. Fiatal voltam és kellett a pénz...

 
>> SzervizCsily // Alfa 146 Boxer // 2012-02-03

Teljes fékbetét csere, hátsó dobfék felszabályozása, olajcsere

 
>> Tuning és extraSzabeee // Alfa 156 2.0 Twin Spark Blackline // 2012-04-17

Az autó November elejétől nem kért semmilyen alkatrészt, csak benzint... így ma megjutalmaztam (és magamat is) az ablakok és tető fóliázásával.... nekem nagyon tetszik az eredmény
4 órás munka volt, az első ablakra kaptam egy ajándék csíkot :) tetszik... :)
A hazaút kis része :)