Blog
Elfogyott a kuplungom kb.2centinél már kiemelt.Mai nap megtörtént a csere Valeo került bele, a kettős tömegűt nem kellet cserélni.Az ár azért így is fájt:(
Azt hittem puha a kuplungom eddig,de most azt se érzem,hogy nyomok valamit.Jó lett!
Szerelő természetesen Pécsen Szabó Pisti ,másra nem is bíznám.
Költség:60K kuplung+ 20K munkadíj
Km állás:136300
Április 16-18-ig Cegléden tartózkodtunk a párommal. Ígértem egy beszámolót amit most teljesítek is. Mivel eddig nem volt alkalmam letesztelni mit is tud a gép a pályán, most sor került arra is. Elégedetten mosolyogtam mikor élvezettel süvített a levegő ahogy mentünk. Maximum 120-130 as tempóra mentem fel, de mielőtt elindultunk teletankoltam a hasát és lenulláztam. Készítettem fotót is megörökítve hogy cirka 150 km megtétele alatt körülbelül a fogyasztása mennyi volt. Elégedett vagyok amennyit evett, annak függvényében hogy városban azért lelkesebb a fogyasztása. Az 1.8 as 140 LE szívómotoros Twin Spark motor jól hajtja, bár már elkelt volna egy turbó vagy még erősebb motor az alap változatokba is. Mindenesetre a kaszni a súly amivel utaztunk és mi ketten a párommal már érezhető volt hogy nem úgy gyorsult mint mikor semmi nincs benne csak én:-))) Műszakilag viszont csak jót írhatok. Bár voltak néhol göröngyös utak is annak mérten mentünk is rajta(úgy előzgettek minket) de nem érdekelt. A futómű nagyon jó, és továbbra sincsen semmi gond az autóval. Csak tankolni kell.

Ma megvettem a két lengőkart, kormány összekötőket, nameg a stabilizátorokat.Azonnalé nekiáltam és beszereltem.
Sajna még mindig csattan kanyarba igy cserélhetem az axiális csuklót is .

A fóliázó faszi munkájának megkönnyítése érdekében kiszedtem a kalaptartót. Rászorult már egy tisztogatás is, így szőnyeg tisztító szerrel és egy kis kefével alaposan kisikáltam.
A kalaptartó kiszerelése:
1- a hátsó ülés alsó részének kicsavarozása, kiszedése
2- a hátsó üléssor háttámlája 2 csavarral van rögzítve, ezt kicsavarni, majd felemelni az egészet, hogy kicsússzanak a kampók.
3- patentok kiszedése az utastér felől
4- a fejtámla felfogatásának kihúzása
5- a csomagtartóban lévő kárpitból ki kell szedni az összes patentot, műanyag rögzítő elemet
6- pótféklámpa csatlakozójának széthúzása, én a pótféklámpát is kiszedtem, mind a 10 izzót kicseréltem Hella márkájúra, mert 1 kiégett
7- a C oszlop belső borításának óvatos lefeszítése, kiszedése
8- óvatos mozdulatokkal kipattintani a kalaptartót a helyéről
Mivel szétszedtem az erősítő kábelozását, már rendet is raktam, mert eddig káosz volt ott. Gyors-kötözővel rögzítettem őket, stb.stb.... most már patika állapotok uralkodnak a kábelek között :)


Vettem egy FM transmittert. Nem vagyok rá büszke. Fiatal voltam és kellett a pénz...
Teljes fékbetét csere, hátsó dobfék felszabályozása, olajcsere
Az autó November elejétől nem kért semmilyen alkatrészt, csak benzint... így ma megjutalmaztam (és magamat is) az ablakok és tető fóliázásával.... nekem nagyon tetszik az eredmény
4 órás munka volt, az első ablakra kaptam egy ajándék csíkot :) tetszik... :)
A hazaút kis része :)




