Blog
Ismét felkerült a nyári szett Pirelli, a Technomagnessio felniken a gépre.
Egy felnit kellett görgőztetni, a többit csak egyensúlyoztattam.


Eredetiség vizsga pipa! Legnagyobb örömömre ezzel az autóval minden rendben van :) Kicsit szarakodott vele a fószer, mert kb egy 45percen keresztül kereste, hogy hol a motorszám, aztán felfedezte :)
Biztosítás is megszületett, már csak egy okmányiroda és X sorban állás választ el attól, hogy a nevemen legyen :)
Már az első pár méter is megdöbbentő volt! A kocsiban ülve is alacsonyabbnak tűnt az egész, kívülről pedig a kerékívek árulkodtak az átalakításról. Kerékcsere és beállítás után fantasztikus élmény lett a vezetése! A kormányzás nagyon precíz lett, a kormány minden apró rezdülése mond valamit az autó hihetetlen közvetlenséggel reagál. A kanyarok olyan jól támadhatóak, hogy félelmetes. Tipikusan a "megmondom az 5 forintos melyik felével van a földön".A komfort 80%-a eltűnt, viszont a kanyarsebességem borzasztóan megnőtt! A párom mikor először beült, nem érezte a változást. Egyenes úton vagy jobb minőségű főúton nem érezni a változást, de amint kicsit is rázósabb lett az út, a cd megakadt és a párom is recsegő hangon közölte, hogy most rázzuk ki épp a vesekövét.... Nos ezt a mellékhatást is könnyen elviselem, ha pedig megunom a cd ugrálását akkor egy transmiterrel azt is lehet orvosolni.:-)
Kinek ajánlanám az ültetett futóművet?
Akit nem érdekel a kényelem, olyan helyen lakik ahol az közút elfogadható minőségű, és elfogadja a futómű egyéb alkatrészeinek gyorsabb amortizációját.
Mivel mindent érezni most a futóműben, a legkisebb lógás is azonnal kiderül. Az axiál csuklókkal a futóműves birkózott egy keveset(melegítgette lánggal is), és azt már régebben is tudtam, hogy egyszer cserés lesz, hát most el jött az ideje...



4 használt nyári 15"-ös Michelin került fel a Marklartól beszerzettkerákszettre.
Marklartól beszerzésre került egy ablakmosószvattyú, melyet leszerelés közben tettek tönkre a drága mesteremberek. Ill beszerzésre került, egy pár első index.
Ferdiék végeztek.
Kipofozták az elejét: első hídl, első lökhárító, jobb első sárvédő.
A közepét: anyós oldali első ajtó, két küszübdíszléc, vezető oldali küszöb, kerékívek.
Hátulját: csomagtartó alatt körbelakatolva.
Kezdődött azzal, hogy télen tolatás közben leszakadt a motorvédő műanyagom....
Most "tavasszal" (mert ez az idő nem nevezhető annak) sok előzése közben kivágtak elém így sikeresen lezúztam anyám kocsiját is....biztosító fizetett legalább...ja és pont névnapomon történt az egész :)
Ésmost sikeresen elcsaptam a húsvéti szarvast.....szerencsém hogy a vadtábla alá 1km volt írva én meg 1100nál csaptam el :) így megegyeztünk a vadásztársasággal kifizetik a kárt. Remélem most már több ilyen esemény nem lesz. Rosszban a jó, hogy úgyis kellet már fényezni a motorháztetőt meg a lököst mert csupa kavicsfelverődés volt már mind. Motorháztető és bal első sárvédő csere +fényezés jobb első sárvédő és lökhárító csak fényezve lesz.. Szerencsére megmarad a matrica rendszámom :D Motoron kapott egy pofont az az ezüst műanyagburkolat, de szelepfedél szerencsére sértetlen.
Holnap már csapatok is a bontóba aztán gyí fényeztetni :)





Télen kezdte csinálni, hogy a külső kilinccsel nem mindig lehetett kinyitni a B.E: ajtót, és ha sikerült is, volt, h a zár nem zárt vissza.
Kollégáktól kaptam a tippet, hogy a belül lévő karon kell kicsit hajlítani. Így is volt, kicsit hajlítottam rajta és mivel gondolom, h a kar elhajlása csak következmény, mert a zár is szorult kicsit, ezért amennyire hozzáfértem alkoholos sprayvel kifújtam a csúszó részeket, majd kenősprayvel befújtam. Most elsőre nyíilik, minden gond nélkül.
Végre sikerült tökéletesre beállítani a felújított adagoló előtöltését indikátor órával (először csináltam ilyet, bár csak egy délelőtt ment rá). Cseréltem egy rakás elöregedett gázolajcsövet is, szóval haladunk. Következő lépés: csúcsok cseréje Boschra, ezek beállítása, vízcsövek, víz- és olajcsere, turbó.