Blog
A fóliázó faszi munkájának megkönnyítése érdekében kiszedtem a kalaptartót. Rászorult már egy tisztogatás is, így szőnyeg tisztító szerrel és egy kis kefével alaposan kisikáltam.
A kalaptartó kiszerelése:
1- a hátsó ülés alsó részének kicsavarozása, kiszedése
2- a hátsó üléssor háttámlája 2 csavarral van rögzítve, ezt kicsavarni, majd felemelni az egészet, hogy kicsússzanak a kampók.
3- patentok kiszedése az utastér felől
4- a fejtámla felfogatásának kihúzása
5- a csomagtartóban lévő kárpitból ki kell szedni az összes patentot, műanyag rögzítő elemet
6- pótféklámpa csatlakozójának széthúzása, én a pótféklámpát is kiszedtem, mind a 10 izzót kicseréltem Hella márkájúra, mert 1 kiégett
7- a C oszlop belső borításának óvatos lefeszítése, kiszedése
8- óvatos mozdulatokkal kipattintani a kalaptartót a helyéről
Mivel szétszedtem az erősítő kábelozását, már rendet is raktam, mert eddig káosz volt ott. Gyors-kötözővel rögzítettem őket, stb.stb.... most már patika állapotok uralkodnak a kábelek között :)


Vettem egy FM transmittert. Nem vagyok rá büszke. Fiatal voltam és kellett a pénz...
Teljes fékbetét csere, hátsó dobfék felszabályozása, olajcsere
Az autó November elejétől nem kért semmilyen alkatrészt, csak benzint... így ma megjutalmaztam (és magamat is) az ablakok és tető fóliázásával.... nekem nagyon tetszik az eredmény
4 órás munka volt, az első ablakra kaptam egy ajándék csíkot :) tetszik... :)
A hazaút kis része :)





Póla Gergő gyerekkori barátom. Régóta szerkesztője a Veterán és az Oldtimer Youngtimer magazinoknak. Szeretett volna cikket írni GTV-k ről a Youngtimer magazinba, így ezen a napon fotózást tartottunk Káposztásmegyeren. Turbék Gergő barátommal közösen róttuk a köröket, míg Papp Zoltán kitűnő fotókat készített a gépekről. Ezúton is köszönet érte.




Elől a két felső lengőkarokban cserélni kellett a szilenteket!!!gyári minőség került a régiek helyére...
Ma készült pár fotó a szépülésről.... :) Lökhárító javítása, erről nincs fotó sajna... (a garázsos sztori után), és kap jó sötét fóliát hátra a kicsike, előlre pedig UV szűrőset :) izgi.... :))))))






miután ugy tünik ,h a viz és a mocsár nem barátunk ujjabb projekt indul utjára.
Készülödünk az év egyik legf off road talijára ami 3 nap önfeledt korlátok nélküli szorakozáááás! ez egy nagy kihivás gépnek és embernek egyaránt igy fel kell késziteni a vasat a megmérettetésre.
-hátso difi heggesztése,(parasztspeer)-erösitett stab rudak kemény szilentekkel
-hátso csapágy és szimeringek cseréje,vizhatlanitása.
-kardánok ,keresztek zsirzása vizhatlan zsirral.
-vezkerekek cserje
-vezérlés burkolat
-hastakaro
-szúrok relézése
-uj karbi felkendácsolása
-uj snoorkel
-fékek átvizsgálása(lesz fékem)
-elsö diffi cseréje vas házasra
-rántokötél
-